Plaats eens wat wulpse latina's, misschien houden we dan op.quote:
Dat laatste, dat vraag ik me ook af. Maar ook als ze niet dachten dat ze zouden gaan sterven, dan nog vind ik het raar dat er niks is getypt. Zeker als ze nog een week hebben rondgedoold.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik toch niet? Ik maak alleen onderscheid tussen feiten en interpretatie.
Feit is dat ze nog 7-8 dagen hebben geleefd (althans dat nemen we nu als feit aan, op basis van de telefoongegevens).
Interpretatie van Korterink is dat ze die 7-8 dagen in paniek en doodsnood hebben verkeerd.
Op zich is dat geen onredelijke aanname, maar een journalist behoort feiten en interpretatie natuurlijk wel gescheiden te houden.
Mijn wedervraag is: als ze werkelijk hebben gedacht dat ze zouden sterven, waarom hebben ze dan niet even drie regels als afscheid en verklaring voor hun nabestaanden in de telefoon getypt?
Maar hoelang gaat een batterij mee en wanneer besef je dat dit weleens het einde kan zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste, dat vraag ik me ook af. Maar ook als ze niet dachten dat ze zouden gaan sterven, dan nog vind ik het raar dat er niks is getypt. Zeker als ze nog een week hebben rondgedoold.
Minstens 8 dagen (camera), als die comment van HJK klopt.quote:
Hoeveel procent was de batterij toen ze eraan begonnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minstens 8 dagen (camera), als die comment van HJK klopt.
Goeie vragen die je daar stelt, pap.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel procent was de batterij toen ze eraan begonnen?
Dacht misschien is dat ook al wel gepost. Zit inderdaad buiten in mijn boxershort en ga zo slapen (in bed).quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie vragen die je daar stelt, pap.
Middenin de nacht.
In je onderbroek.
Ja, deeltje 28:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht misschien is dat ook al wel gepost.
Lezpr0n, maar dat is nog niet vrijgegeven.quote:
Hoe ze dat achterhalen, vertel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, deeltje 28:
"De meiden gingen op pad met nog 84% batterij op de iPhone, 29% op de Samsung en 97% op de camera".
Precies! stel de batterij heeft het (met bijvoorbeeld het regelmatig uitzetten van de telefoon) tot de 8e dag gedaan (op basis van de laatste geruchten en waarop het gerucht gebaseerd lijkt dat ze nog een week tot 8 dagen geleeft hebben) maar ze waren toen 'enkel' nog verdwaalt en in afwachting van redding. Dan is er de hoop op een goede afloop en ga je er niet vanuit dat dit een afscheid is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hoelang gaat een batterij mee en wanneer besef je dat dit weleens het einde kan zijn?
Precies, 8 dagen is de minimumtijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:21 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Precies! stel de batterij heeft het (met bijvoorbeeld het regelmatig uitzetten van de telefoon) tot de 8e dag gedaan (op basis van de laatste geruchten en waarop het gerucht gebaseerd lijkt dat ze nog een week tot 8 dagen geleeft hebben) maar ze waren toen 'enkel' nog verdwaalt en in afwachting van redding. Dan is er de hoop op een goede afloop en ga je er niet vanuit dat dit een afscheid is.
Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat ze overleden zijn na +/- 8 dagen omdat dat het laatste moment geweest is dat de telefoon of camera nog gebruikt is. Bij wijze van, zouden ze 'pas' op dag 14 (ik noem maar wat) overleden kunnen zijn.
Tenzij uit de telefoon of camera iets specifieks naar voren komt wat er op wijst dat ze op/rond dag 8 overleden zijn, maar mijn aanname is dat dat voornamelijk gebaseerd is op het feit dat na dag 8 de telefoon en camera niet meer gebruikt zijn.
Minimum is acht dagen vraag ik me af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, 8 dagen is de minimumtijd.
Maar een telefoon uit en aanzetten vreet ook energie. En als je moet zoeken naar een netwerk ook.
Ik neem aan dat die telefoons de eerste nacht of volgende ochtend al leeg waren; ze verwachtten niet te verdwalen, van 13:00-19:00. Die camera kan makkelijk een week mee.
Hoe anders kunnen ze dat claimen? Alleen op basis van de electronica, want de stoffelijke resten zijn al te ver vergaan om ook maar iets te zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:38 schreef SAJ het volgende:
[..]
Minimum is acht dagen vraag ik me af.
Walgelijk wat die Korterink geschreven heeft:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nee, dat schreef ik toch niet? Ik maak alleen onderscheid tussen feiten en interpretatie.
Feit is dat ze nog 7-8 dagen hebben geleefd (althans dat nemen we nu als feit aan, op basis van de telefoongegevens).
Interpretatie van Korterink is dat ze die 7-8 dagen in paniek en doodsnood hebben verkeerd.
Op zich is dat geen onredelijke aanname, maar een journalist behoort feiten en interpretatie natuurlijk wel gescheiden te houden.
Mijn wedervraag is: als ze werkelijk hebben gedacht dat ze zouden sterven, waarom hebben ze dan niet even drie regels als afscheid en verklaring voor hun nabestaanden in de telefoon getypt?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:04 schreef Za het volgende:
Btw, dat constante verwijzing "de meiden" begint me mateloos de irriteren, heeft niemand anders daar last van?
Waarschijnlijk hebben de meiden ..... en daarna gingen de meiden mogelijk..., immers de meiden wilden... blabla.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:10 schreef Za het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de meiden ..... en daarna gingen de meiden mogelijk..., immers de meiden wilden... blabla.
"ze" volstaat wat mij betreft in de meeste gevallen, iedereen hier weet over wie dit topic gaat.
Wat dan? Leuk gezwommen en gezond?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:03 schreef Za het volgende:
[..]
Walgelijk wat die Korterink geschreven heeft:
"Vermoedelijk acht dagen in doodsnood en paniek rondgezworven wachten en smekend om hulp"
Van hetzelfde kaliber als onze nationale hero minister Timmermans.
Wellicht, maar misschien ben ik niet de enige en is bv K&L een optie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik vrees dat als je je daaraan irriteert, je heel FOK! wel achter het behang kan plakken.
"de meiden gingen heel vrolijk op pad en verkenden de omgeving. Toen de meiden aankwamen bij de kabelbrug, dachten de meiden niet; laat ik eens omkeren, nee, toen gingen de meiden lekker pootjebaden en genoten de meiden van de prettige middagzon. Bij de volgende kabelbrug aangekomen zochten de meiden naar vers fruit in de prachtig groene wildernis. Later hadden de meiden er genoeg van, zetten hun rugzak neer en desintegreerden de meiden tot enkele lichaamsdelen"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dan? Leuk gezwommen en gezond?
Kris en Lisanne.quote:
Iedereen mag dat voor zichzelf bedenken en invullen als ze daar behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dan? Leuk gezwommen en gezond?
Fuck youquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"de meiden gingen heel vrolijk op pad en verkenden de omgeving. Toen de meiden aankwamen bij de kabelbrug, dachten de meiden niet; laat ik eens omkeren, nee, toen gingen de meiden lekker pootjebaden en genoten de meiden van de prettige middagzon. Bij de volgende kabelbrug aangekomen zochten de meiden naar vers fruit in de prachtig groene wildernis. Later hadden de meiden er genoeg van, zetten hun rugzak neer en desintegreerden de meiden tot enkele lichaamsdelen"
IK las het verkeerd, dank voor de verheldering.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kris en Lisanne.
Mensen die in afkortingen praten neem ik juist veel minder serieus.
We zullen voortaan voor Za "de jongedames" gebruiken...
Ook dat nog, eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK las het verkeerd, dank voor de verheldering.![]()
Ik zie 100x liever "de meiden" dan K&L persoonlijk. "de meiden" heeft nog iets liefs en een "(van) ons"-gevoel// K&L is zoiets als "TNT" "KPN" "NS" ----> Totaal onpersoonlijjk
Theatrale vorm van effectbejag? Ja, Laten we Kris en Lisanne reduceren tot nummers..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:17 schreef Za het volgende:
[..]
Iedereen mag dat voor zichzelf bedenken en invullen als ze daar behoefte aan hebben.
Wmb is een dergelijk theatrale vorm van effectbejag van de zijde van een minister of misdaadjournalist gewoon goedkoop scoren over de rug van.
Nee, wij waren er al evenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 04:18 schreef hugecooll het volgende:
Ah, de gezelligheid heeft zich naar hier verplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |