Vind me dat toch zo'n matige band. Snap echt niet waarom ze zo vaak geboekt worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit ja,
Bier gooien bij:
Leuk bandje
Heb ze ook al vrij vaak gezien, maar ze weten altijd wel de sfeer er in te brengen. Dit was paar jaar geleden nog gewoon een Alpha headlinerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef JetLife het volgende:
[..]
Vind me dat toch zo'n matige band. Snap echt niet waarom ze zo vaak geboekt worden.
Perfecte festival band qua feestje, zonder zo deprimerend slecht te zijn zoals een Major Lazer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef JetLife het volgende:
[..]
Vind me dat toch zo'n matige band. Snap echt niet waarom ze zo vaak geboekt worden.
quote:Haardvuur
In dit 60 minuten lange fantasy-epos trekken verschillende haardvlammen ten strijde tegen elkander. Levens worden verwoest, vonken spetteren in het rond, en het geheel is een knetterend spektakel. Reis mee met de verschillende vlammen terwijl ze je hele scherm in lichterlaaie zetten, met een reusachtig vuur tot gevolg. Tenzij je maar een kleine TV hebt, dan is het een minivuurtje. Je moet er wel voor openstaan, anders lijkt het maar gewoon een suffe haardvuurDVD.
quote:Big Fish
Deze film was heel cool. Echt heel cool. Ik wil 'm eigenlijk ook gewoon helemaal niet verkopen. Dus heb ik 'm expres wat duurder gemaakt. Zo van, shit, hij is eigenlijk te duur om te kopen. Dan koopt niemand hem. En kan ik 'm gewoon houden. Kan ik mezelf tóch wijsmaken dat ik het echt heus geprobeerd heb om hem te verkopen. Echt, kijk zelf. Er staat een advertentie en alles. Het is net echt.
quote:The Brothers Grimm (ex rental)
Er was eens een dvd. Die was gevangen in een heel grote videotheek. Een videotheek was een plek waar je films kon húren, want dat was net iets goedkoper dan kopen en als je 'm na één keer kijken beu was, kon je hem terugbrengen. Er zullen misschien in oude kranten nog wel afbeeldingen staan van hoe die zaken eruit zagen. Enfin. Het was zaak zoveel mogelijk geld aan de fims te verdienen, natuurlijk. Dus als hij eigenlijk al iets te vaak verhuurd was, dan ging hij in de verkoop. En dan ging een armoedzaaier als ik er wel eens mee aan de haal. Ik wil maar zeggen: prima film, maar ik weet niet hoe vaak hij nog afspeelt. Misschien leuk om te bewaren omdat alle Filmclub-stickers er nog op zitten. Kun je aan je kleinkinderen uitleggen wat een dvd en een videotheek eigenlijk was. En dan moet je die truc met je kunstgebit doen, daar gaan ze altijd zo hilarisch van gillen. Doen hoor. Echt.
Een zin die je tot een paar jaar geleden echt nooit hoorde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Orgaanklap kan ook wel leuk uitpakken misschien
Het is vrijdag, dan mag datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een zin die je tot een paar jaar geleden echt nooit hoorde.
Da's waar ook!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dan mag dat.
ik ook. Jij stelt een vraag terwijl je niet eens gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zag wat bekende namen bij de Ask Me Anything
NOU EN???!1! IS DAT VERBODEN OFZO?!!?!1!?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ik ook. Jij stelt een vraag terwijl je niet eens gaat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NOU EN???!1! IS DAT VERBODEN OFZO?!!?!1!?
Dat was alleen in 2011. Afgelopen jaren geen probleem meer mee gehad. Maar ik zorg sowieso dat ik op tijd bij de ingang ben met zo'n opener.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:10 schreef JetLife het volgende:
Festivalopeners op vrijdag kan je toch nooit zien omdat je de halve middag in de rij staat om het terrein op te kunnen?
Vorig jaar geen last van. Mijn festivalopener is echter de hot sandwich.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:10 schreef JetLife het volgende:
Festivalopeners op vrijdag kan je toch nooit zien omdat je de halve middag in de rij staat om het terrein op te kunnen?
Elk jaar nog gelukt. Ook 2011.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:10 schreef JetLife het volgende:
Ik heb de opener nog nooit gemist!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:10 schreef JetLife het volgende:
Logisch dat hij geïrriteerd was.. Als je geen drugs bij hebt, verwacht je ook niet dat de security je zo hard aanpakt. Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat de security niet heel vriendelijk is, immers zullen mensen met drugs bij zich ook zeggen dat ze niets bij zich hebben. Aan de andere kant had de beveiliging ook wat vriendelijker kunnen doen, dit past niet bij het festivalgevoel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:49 schreef friekin_ het volgende:
Wat ik gisteren weer hoorde.. Vriendlief zit op Solar. DIe is bij de ingang eruit gepikt door een security kerel die ervan overtuigd was dat Citizen drugs bij zou hebben. Mijn vriend werd compleet doorgelicht, honden erbij en alles. Terwijl hij constant zei dat hij niets bij had. Alles is gecontroleerd. duikt de security kerel er nog een keer bovenop. Weer alles uitpakken. Weer honden. Allemaal op een agressief toontje. Politie erbij gehaald.
Punt? Mijn vriend heeft nooit iets bij, braafste kerel van de wereld. Doet niets. DIe was echt geïrriteerd gisteren. Er werd echt nul respect getoond, was kennelijk echt zo'n opgefokte security kerel. Heeft iemand van jullie dat zo erg gehad?
Gefeliciteerd! Op de lowlandsdonderdag wordt bekend welke kleur het bandje heeft. Eventueel kan je een draadje in die kleur en een naald meenemen en dan proberen op zaterdagavond (na de headliner) polsbandjes over te kopen van mensen die een dag eerder weggaan. Als je een beetje kan naaien, ziet het polsbandje er als nieuw uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Jiggle het volgende:
Even een semi-illegale vraag:
Ben twee weken geleden vader geworden, en een hele tijd terug leek het me daarom geen goed plan om een kaartje voor Lowlands te kopen. Slapeloze nachten, knaken, te lang van huis.
Maar, alles loopt thuis op rolletjes, en het Lowlands-gevoel begint aan me te knagen. Een heel weekend vind ik te lang, maar ik zou het zo mooi vinden om zomaar één dagje mee te pikken. Zou dat mogelijk zijn? Aan kaarten valt nog wel te komen denk ik, maar de volle mep wil ik er natuurlijk niet voor betalen. Zou je duo kunnen gaan? Een iemand de eerste dagen en ik de laatste?
Noot: sinds een aantal jaar checken ze vanaf de zaterdag te pas en te onpas bij de ingangen of je bandje wel stevig vastzit en worden er zelfs steekproefsgewijs uitgebreide checks uitgevoerd of de bandjes er verdacht uitzien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Op de lowlandsdonderdag wordt bekend welke kleur het bandje heeft. Eventueel kan je een draadje in die kleur en een naald meenemen en dan proberen op zaterdagavond (na de headliner) polsbandjes over te kopen van mensen die een dag eerder weggaan. Als je een beetje kan naaien, ziet het polsbandje er als nieuw uitHet nadeel is wel dat je dan al op zaterdagavond aanwezig moet zijn, op zondagochtend gaan er vast niet veel mensen weg!
Wel jammer dat er dit jaar geen shoegazing-act op het affiche staat. The Joy Formidable is wel een goed bandje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel grappig, vorig jaar begon de Grolsch op vrijdag met een van mijn favoriete bands (The Joy Formidable), en dit jaar de Alpha met Blood Red Shoes. Opnieuw een geniale festivalopener
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef friekin_ het volgende:
Hehe. Ik hoef geen ticket te kopen. Ik heb ze gewonnen! Jeeeeee
Hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef friekin_ het volgende:
Topquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef friekin_ het volgende:
Dat snap ik.. Maar de agressieve manier hoeft natuurlijk ook niet. En ook niet het 2 keer alles uitpakken of het inschakelen van de politie bij enkel een verdenking. Mark zal idd wel verhit eruit hebben gezien.. Na twee uur in de brandende zon met een rugzakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Logisch dat hij geïrriteerd was.. Als je geen drugs bij hebt, verwacht je ook niet dat de security je zo hard aanpakt. Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat de security niet heel vriendelijk is, immers zullen mensen met drugs bij zich ook zeggen dat ze niets bij zich hebben. Aan de andere kant had de beveiliging ook wat vriendelijker kunnen doen, dit past niet bij het festivalgevoel.
Vorig jaar werd ik er op vrijdagavond uitgepakt, toen ik naar Slayer wilde gaan. De man fouilleerde me en vond niets (goh). Hij zei dat ik grote ogen had en daarom uit de rij genomen werd.. Hopelijk heeft je vriend een leuk weekend en denkt hij niet meer aan dit voorval
[..]
Jij hebt ook geen ruggengraat héquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef friekin_ het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen ruggengraat hé
Ik kijk naar Hung, serie over een kerel met een grote piemel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn jullie ook The National aan het luisteren? Wat komt er verder eigenlijk op Lowlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |