i dont understand, ga jij nooit naar de kapper?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Homo anders had je dit aidstopic niet geopend.
geloof je bijna.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Rijst het volgende:
sorry voor mijn slecht nederland ik woon hier pas 1 jaar
Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
ik heb het al. mag op slot
thankss for nothing
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
thankss for nothing
Wat is dit? Nieuwe poster voor the hobbit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef Rezania het volgende:
Kort en pittig met veel kleurtjes.
[ afbeelding ]
Rot op stuk strontquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
thankss for nothing
wat ben jij danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef -niemand- het volgende:
Haha, TS is een vieze hipsterchinees
Rot op met je Nederengels!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef Rijst het volgende:
hoy hoy,
I'm going to the barber vanmiddag, Hebben jullie nog leuke haircuts voor een guy.
byebye
haha dat is wel wickedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef CapnIzzy het volgende:
TS had blijkbaar ook besloten om zijn borst te laten waxen. Wat een gruwel!![]()
[ afbeelding ]
Haha, wie ben jij danquote:
nah would not do, Ik woon in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, in combinatie met snor uiteraard.
Dan zou ik het zo doen:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
nah would not do, Ik woon in Amsterdam
nooooo dan word ik ook inelkaar geslagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou ik het zo doen:
[ afbeelding ]
Het is nooit goed bij jou he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
nooooo dan word ik ook inelkaar geslagen.
je bent een limburger met frustrationquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:00 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Een eckte eckte limburger zonder ''swag''
Gaat TS op vakantie naar Gaza?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou ik het zo doen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Ik zou voor deze gaan:]
Geen idee?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gaat TS op vakantie naar Gaza?
Goed zoquote:
Godverdomme, wat ben je toch ook een moral fag ..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
Vies racisme me hier tegen iemand die de taal niet helemaal beheerst.
I am sorry for how they act. I would ask your barber do you know a good one around your living place? Maybe you can ask them a carte blanche some barbers do that. Hope to have helped you and sorry again for these scumbags not trying to help but making fun of you.
Ik heb totaal geen "frustrationquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
je bent een limburger met frustration
Het is gewoon niet netjes wat jullie doen en ik bied dan mijn excuses aan namens het Nederlandse volk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben je toch ook een moral fag ..
Je excuses aanbieden om het gedrag van anderen, mensen die je totaal niet kent
Brr, vies joch.
Over nederengels gesproken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes wat jullie doen en ik bied dan mijn excuses aan namens het Nederlandse volk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over nederengels gesproken..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over nederengels gesproken..![]()
[ afbeelding ]
Go wash your mouth.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen "frustration"
Maar jij wel volgens mij, als je niet eens een kapsel zelf uit kunt zoeken, èn geen fatsoenlijk nederlands kunt![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes wat jullie doen en ik bied dan mijn excuses aan namens het Nederlandse volk.
Do not worry, they are just being stupid. Do not worry, I am very sorry this had to happen. I am sure your a good person! But do not worry, they are just like this in KLB.quote:
Yes people on deze site zijn echt heel er RUDE. Op straat doen ze gelukkig niet zo. Mijn Nederlands word steeds steeds better. Dankuwelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef Spongeboss het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad met een Aziaat altijd vriendelijke mensen en geen bullshit. Geen ISIS vlaggen etc, waarom doen jullie zo hatelijk? Het zijn vooral minderheidsgroepen die zo'n groot probleem hebben deel uit te maken van Nederland.
[..]
Do not worry, they are just being stupid. Do not worry, I am very sorry this had to happen. I am sure your a good person! But do not worry, they are just like this in KLB.
I hope you can find you swing here, learn Dutch better and find friendly people more friendly than these people here. They like to make jokes but they are super stupid! Do not worry! It will be alright again I am sorry for al the Dutch here that act like assholes.
Maakt niet uit, do not worry, they are just rude yes! Must be frustrated, but let's not provoke them. Laten we ze niet uitdagen. No need to add oil to the fire! Je hoeft geen olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Yes people on deze site zijn echt heel er RUDE. Op straat doen ze gelukkig niet zo. Mijn Nederlands word steeds steeds better. Dankuwel
He can zeg een nice woordje Netherlands maar thanks for de english he grquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, do not worry, they are just rude yes! Must be frustrated, but let's not provoke them. Laten we ze niet uitdagen. No need to add oil to the fire! Je hoeft geen olie op het vuur te gooien.
Good luck, succes!
But is your kapsel een beetje at your sin?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Yes people on deze site zijn echt heel er RUDE. Op straat doen ze gelukkig niet zo. Mijn Nederlands word steeds steeds better. Dankuwel
Ik weet niet of je serious bent maar hier een photo voor de people die het willen zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef Snowballed het volgende:
But is your kapsel een beetje at your sin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serious bent maar hier een photo voor de people die het willen zienNot bad! Looks eccentric you will stand out!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slech! Ziet excentriek uit, je zult zeker opvallen!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
slechquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Not bad! Looks eccentric you will stand out!
Niet slech! Ziet excentriek uit, je zult zeker opvallen!
Wattan kom haten, mijn favoriete rapper is een Japanner.quote:
Lijkt wel een beetje op de ober bij Shabu Shabu in Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wattan kom haten, mijn favoriete rapper is een Japanner.
Blumio! super harde baas. Zijn kapsel is al helemaal baas.
[ afbeelding ]
Ik verwachtte rapper Slechquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wattan kom haten, mijn favoriete rapper is een Japanner.
Blumio! super harde baas. Zijn kapsel is al helemaal baas.
[ afbeelding ]
Blumio is een der grootste bazen.quote:
Ze hadden op zich wel stijl.quote:
Jullie? Houd mij er even buiten, wil je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kapsel maar inhammen.quote:
Leuke liedje maar dit is meer mijn smaakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef Rijst het volgende:
hahaha nederlandse rap klinkt heel grappig. ik ben a big fan of Dumbfoundead. Ken je die ook? He's really good
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Jullie? Houd mij er even buiten, wil je?
Oh Blumio is German rapper from Japan. I don't listen Dutch rap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef Rijst het volgende:
hahaha nederlandse rap klinkt heel grappig. ik ben a big fan of Dumbfoundead. Ken je die ook? He's really good
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:24 schreef wieisboos het volgende:
Leuke liedje maar dit is meer mijn smaak
Neem een haarstukjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n kapsel maar inhammen.
[ afbeelding ]
Dit zou ik nog kunnen.
Best duur... Maar komt wel goed man als ik wat ouder ben gewoon kaal.quote:
lijm je eigen haar erop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Best duur... Maar komt wel goed man als ik wat ouder ben gewoon kaal.
Dat zou wel kunnen denk ik, maar het komt wel goed echt wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serious bent maar hier een photo voor de people die het willen zienZo durf je toch niet over straat man? Je ziet er net uit als een dode neushoorn man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch normaal hier in limburgquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Zo durf je toch niet over straat man? Je ziet er net uit als een dode neushoorn man.
Ik drijf de spot met jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Dan zal jij wel in de verkeerde buurten komen ofzo
He Freire jij bent toch al lang gestopt of fiets je nog? Gr maverquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef Freire het volgende:
He rijst, leuke username, heb je ook Bami ?
Such things zeggen and dan zo anonymous blijven op het internet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Zo durf je toch niet over straat man? Je ziet er net uit als een dode neushoorn man.
Met 3 minuten googlen zou je mijn naam, facebook en alles kunnen vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Such things zeggen and dan zo anonymous blijven op het internet.
En jij bent er alleen maar op uit om mij te beledigen. Misschien heb ben je angry in real life zodat je het op mij afreageert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Met 3 minuten googlen zou je mijn naam, facebook en alles kunnen vinden.
Als iemand anoniem zou zijn ben ik het echt niet hoor.
Maargoed, aan je onderschrift te zien ben je echt een randdebiel of een troll. mag je zelf kiezen
Troll, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Met 3 minuten googlen zou je mijn naam, facebook en alles kunnen vinden.
Als iemand anoniem zou zijn ben ik het echt niet hoor.
Maargoed, aan je onderschrift te zien ben je echt een randdebiel of een troll. mag je zelf kiezen
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij bent er alleen maar op uit om mij te beledigen. Misschien heb ben je angry in real life zodat je het op mij afreageert.
It's bigger than hip hop, hip hop, hip hop, hipquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Troll, lijkt me.
..hoop ik in ieder geval.
Ik ben een tijd gestopt, maar kwam een tijdje terug een mooie fiets tegen in het winkelcentrum. Heb die meegenomen en sindsdien fiets ik weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef appelen het volgende:
[..]
He Freire jij bent toch al lang gestopt of fiets je nog? Gr maver
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
It's bigger than hip hop, hip hop, hip hop, hip
gewoon kaal Frank, en dan lekker gaan stampenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gedekt geknipt en naar achteren kammen. Geen tondeuses en al die ongein.
Niets kaal. Haar moet je koesteren als man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
gewoon kaal Frank, en dan lekker gaan stampen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |