i dont understand, ga jij nooit naar de kapper?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Homo anders had je dit aidstopic niet geopend.
geloof je bijna.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef Rijst het volgende:
sorry voor mijn slecht nederland ik woon hier pas 1 jaar
Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
ik heb het al. mag op slot
thankss for nothing
Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
thankss for nothing
Wat is dit? Nieuwe poster voor the hobbit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef Rezania het volgende:
Kort en pittig met veel kleurtjes.
[ afbeelding ]
Rot op stuk strontquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
thankss for nothing
wat ben jij danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:33 schreef -niemand- het volgende:
Haha, TS is een vieze hipsterchinees
Rot op met je Nederengels!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef Rijst het volgende:
hoy hoy,
I'm going to the barber vanmiddag, Hebben jullie nog leuke haircuts voor een guy.
byebye
haha dat is wel wickedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:07 schreef CapnIzzy het volgende:
TS had blijkbaar ook besloten om zijn borst te laten waxen. Wat een gruwel!![]()
[ afbeelding ]
Haha, wie ben jij danquote:
nah would not do, Ik woon in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, in combinatie met snor uiteraard.
Dan zou ik het zo doen:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
nah would not do, Ik woon in Amsterdam
nooooo dan word ik ook inelkaar geslagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zou ik het zo doen:
[ afbeelding ]
Het is nooit goed bij jou he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
nooooo dan word ik ook inelkaar geslagen.
je bent een limburger met frustrationquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:00 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Een eckte eckte limburger zonder ''swag''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |