Over het hoofd gezien, done!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:19 schreef streamnl het volgende:
[..]
@L_T
Ik wil ook bij dit loopje en loop ook 30km.
LT, kun je mij op 16 aug bij de TdF zetten met 26 km?quote:
Welke precies?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef runninglinda het volgende:
[..]
mag ik er ook bij met 21 km. thnx
quote:
Leuke foto´s op Endo, maar wel iets te veel instagram/photoshop filtertjes imhoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Pandaplint het volgende:
Vanochtend even een rustig rondje wezen lopen door het bos. Maar damn, wat een spinnenwebben
Kattenmeppers en leuk....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik heb vrienden in Helmond dus kan ik leuk combineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Kattenmeppers en leuk....Haha dat moest ik even googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren hier wat frustratie van me af gelopen... In een park met een hardlooptrail (zoals ze dat noemen, gelukkig was het een veredeld grindpad, meer trail trek ik niet als asfaltloper). Was wel pittig in 29 graden met 100% luchtvochtigheid en dreigend onweer in de lucht.
Viel niet tegen met km's van ongeveer 4:35. Wel weer gevoelige bilspiermaar werd niet erger...
Wel leuk om te zien hoe druk het was zowel tijdens lopen, als op start plek. Nog heerlijk met 2 Colombianen staan napraten over het WKJeetje wat ontzettend balen zeg! En er is dus ook nog geen idee voor een eventueel vervolg traject?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net besloten morgen mijn training bij de AV maar even over te slaan. Onze auto bracht me vanmorgen nog net aan naar mijn werk maar stopte er op de parkeerplaats mee. Die staat dus nu om te maken bij de garage en ander vervoer is vanwege de afstand even geen optie.
Dan is het toch wel fijn dat je een trainingsschema hebt zodat je thuis gewoon door kunt trainen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ja, zat er gisteren wel even doorheen. Het is voor mijn lijf sowieso wel een verbetering dat ik veel weglaat uit mijn etenspatroon, dit gaat puur over het milieu in mijn darmen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:55 schreef Quoi het volgende:
@MD wat balen voor je! Zelf ook geen verbetering gemerkt?
Zodra ik terug kom van mijn trip in Houston ga ik eens kijken samen met mijn darmflora consulente wat de vervolgstappen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef Nanook24 het volgende:
Jeetje wat ontzettend balen zeg! En er is dus ook nog geen idee voor een eventueel vervolg traject?
Uiteraard erg vervelend, maar bovenstaande klinkt als het begin van een leuke RomComquote:
terug naar je zolderkamer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef Guard het volgende:
16 km-ish gedaan zojuist. Batterij van horloge blaast zijn laatste adem uit halfweg de synchro, hopen dat er geen gpx verloren is gegaan, want dan moet ik opnieuw...
quote:
1 2 | 1[b]22-3-2015 - [url=http://www.venloop.nl/]Venloop (Venlo)[/url][/b] 2[*] SEMTEX - Halve marathon |
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |