Ik ben het soms ook wel eens zat, dan wil ik gewoon iedere avond en ieder weekend vrij hebben. Maar ik vind mijn werk veel te leuk en onregelmatige diensten draaien heeft ook enkele voordelen. Het is zeker zwaar en slecht voor je lichaam. Het zal ook effect hebben op de hardloopprestaties, maar gelukkig stellen die in mijn geval toch al niks voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen.... ik heb ooit 1 jaar lang ploegendienst moeten draaien via het VAMON rooster en was altijd zo gebroken dat ik, nadat ik mijn plunjebaal op zolder gooide, mijzelf heb voor genomen nooit meer ploegendiensten te werken
Thanks. Maar dikgedrukte is niet zo. Nieuwe baan is ondersteunend. Daarnaast wil ik iets leuks nieuws zelfstandigs, maar dan dus wel met een basisinkomen ernaast. Dat kan dus ook iets anders zijn dan deze optie, al is deze wel mijn 1e keus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Frsh het volgende:
[..]
Lastige keuze. Maar het gaat om jouw toekomst hè, 1 maandje extra voor een niet leuk bedrijf waar t afloopt, of de komende tijd (jaren?) aan de slag bij een tof nieuw bedrijf waar je ook nog eens geld kunt verdienen. Jij moet kiezen, want twee heren dienen lukt niet. Kies voor jezelf, jij weet wat het beste is.
En verder, ik ben ontslagen bij de fysio.Niet dat het over is (peesplaat), dat duurt nog wel ff, maar ik mag gewoon voluit trainen en heb een hele stapel oefeningen die ik de hele tijd moet blijven doen. Als t nou na, zeg twee maanden, nog niet weg is is dat niet erg, maar er moet wel vooruitgang in zitten. Blij!
Fijn ET en Freshquote:
Alle marathons zijn precies 42,195 km, dus ik weet niet wat je met middelgroot bedoelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er in December een beetje mooie middelgrote marathon ergens? Op hardloopkalender zie ik er maar een paar.
Kom naar Hardmoors!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er in December een beetje mooie middelgrote marathon ergens? Op hardloopkalender zie ik er maar een paar.
Qua aantallen. Dus geen startveld ala 7^^loop, maar ook niet een veldje met 100man/vrouw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alle marathons zijn precies 42,195 km, dus ik weet niet wat je met middelgroot bedoelt.
Velen zullen overigens als serieus antwoord Spijkenisse gaan geven.
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Qua aantallen. Dus geen startveld ala 7^^loop, maar ook niet een veldje met 100man/vrouw.
Kustmarathon sloot gisteren de inschrijving met 1852 deelnemers...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.
Volgens mij wordt Spijkenisse straks ongemerkt een Fok! meet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.
Kustmarathon is GROOT. Derde marathon van NL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kustmarathon sloot gisteren de inschrijving met 1852 deelnemers...
Maar gaat het om middelgroot op de schaal van Nederlandse Marathons of van marathons in het algemeenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Kustmarathon is GROOT. Derde marathon van NL.
Ik ook. Blijkbaar kwelt hij zichzelf graag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor pijll.
Geen na-inschrijving?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Potdomme, kom er net achter dat op een van m'n favoriete hike-rondjes, waar we nog steeds eens wilden gaan rennen, vanavond een fell race is![]()
Als ik dat nou 's eerder had geweten!
oh ja dan is een dagje rust misschien wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar heb zondag 15miler en net 3 dagen achter elkaar gerend
Jij ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef E.T. het volgende:
Frsh ook goede berichten van blessure-front
Daarom. Stiekem heerlijk dat alles nu openligtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer Quoi! Maar op naar de volgende!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?
jammer dat het niet gelukt is om eruit te komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daarom. Stiekem heerlijk dat alles nu openligtDaar ga ik vast nog wel anders over piepen, maar goed.
Pfff, Purmerbos... Die marathon lijkt me verschrikkelijk saaiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Quoi het volgende:
Zo 07-12-14 Purmerbos Marathon 42,2km Purmerend
5km wedstrijdtempo? Dus gewoon een PR proberen te lopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Veni vedi zweetci
Plan was 5km op wedstrijdtempo. We begonnen 2 op wedstrijdtempo, toen even wat rust want het was TE warm. Toen tot 3 weer iets versnelt met het idee de laatste 2 op wedstrijdtempo te doen, maar na 4km was het wel op en hebben we rustig uitgelopen tot 5.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?
PR is 25. We gingen weg op 5.04 dus met negatieve split had het gekund, ware het niet dat de warmte, bier en slecht eten van de afgelopen 2 weken roet in het eten gooide.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
5km wedstrijdtempo? Dus gewoon een PR proberen te lopen?
Of HM tempo ofzo? Of natuurlijk 1500m tempo, dan snap ik dat je het niet volhoud. Details...
LOL. Dat was het op z'n allerminst een onbezonnen actiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
PR is 25. We gingen weg op 5.04 dus met negatieve split had het gekund, ware het niet dat de warmte, bier en slecht eten van de afgelopen 2 weken roet in het eten gooide.
Maar nu weer in het gareel, kms maken en prs breken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dus ook geen echte wedstrijd...![]()
Met dit weer... Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL. Dat was het op z'n allerminst een onbezonnen actie
lol, nicequote:
@L_Tquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef Frsh het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik me meteen maar voor twee loopjes ingeschreven.
L_T, mag ik in de OP?
[code]30 november - 'T is voor niks (Geldrop) • Frsh - 30km[/code ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |