Ewaquote:
Ik heb vanmiddag 2,5 uur gewandeld langs het strand, door de duinen en langs de heide.quote:
In Italië zie je dat ook steeds meer: mensen blijven weg door rellen e.d.quote:
Lul verhaal. Als je het alleen bij 'kaaskoppen' had gehouden had ik je misschien nog geloofd, maar schelden met woorden als 'blanken'?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Dikke vette boehoe.
Zelf hoorde ik ze ook een aantal keer schreeuwen toen we voor de wedstrijd langs ze liepen dat wij "kanker kaaskoppen" en "kanker blanken" waren.
Waren bijna alleen maar Nederlandse Turken bij het uitvak.
Was weinig interessant verder, beetje gejank over tolerantie en afkeuren van de daden van IS en zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2,5 uur gewandeld langs het strand, door de duinen en langs de heide.
Gematigde Moslimsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was weinig interessant verder, beetje gejank over tolerantie en afkeuren van de daden van IS en zo.
Waarom was je in de moskee?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was weinig interessant verder, beetje gejank over tolerantie en afkeuren van de daden van IS en zo.
Vrijdagmiddaggebed.quote:
Dat geld zeker voor een autochtoon ook echter ik blijf eerlijk bij een allochtoon heb ik wel in mij achterhoofd zitten. Tevens valt mij 1 ding op de allochtonen die goed nederlands spreken en schrijven(ik ben slecht in gramatica) vaak een stuk relaxter zijn als de personen die het niet doen(straattaal 2 talig praten)..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch ook voor een "autochtoon" neem ik aan? Of toch iets meer voor een "allochtoon"?
Inderdaad, ik heb het in Nederland uberhaupt nooit gehoord als scheldwoord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lul verhaal. Als je het alleen bij 'kaaskoppen' had gehouden had ik je misschien nog geloofd, maar schelden met woorden als 'blanken'?Ajb zeg. Ik heb nog nooit een Turk 'kanker blanken' horen zeggen. Zou sowieso ook nergens op slaan.
Lekker ben jaloers ik moest de hele dag werkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2,5 uur gewandeld langs het strand, door de duinen en langs de heide.
Dit was anders ook hard werken, niet dat ze die zooi even netjes asfalteren of zo, nee, rul zandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker ben jaloers ik moest de hele dag werken
Goed dat je het zelf al zegt, want jij hebt echt geen enkel recht om kritiek te hebben op de spelling en grammatica van anderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Dat geld zeker voor een autochtoon ook echter ik blijf eerlijk bij een allochtoon heb ik wel in mij achterhoofd zitten. Tevens valt mij 1 ding op de allochtonen die goed nederlands spreken en schrijven(ik ben slecht in gramatica) vaak een stuk relaxter zijn als de personen die het niet doen(straattaal 2 talig praten)..
Sinds Allah mij dit leven gegeven heeft.quote:
Toch niet echt hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sinds Allah mij dit leven gegeven heeft.
Jawel.quote:
Wel opletten dat dat kaalkopje niet sneller is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moet over minder dan 8 minuten de nb openen. ff aan denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |