Dagboekcolumns, slotje.quote:Tot vandaag schaamde ik me nooit om Feyenoorder te zijn. Integendeel. Dit getuigt op zich van een zekere behendigheid in de struisvogeltechniek. Ik verzon altijd smoesjes voor hooligans. Groepsdruk, drugs en meer van dat alles. Vanavond ging die vlieger niet op. Misschien dat ik iets heb geconcludeerd waar de rest van de wereld allang achter was, maar er zit een rotte kies in het legioen, en hij is infectiegevoelig.
Zo zie je maar, racisten zijn de kanker van deze wereld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:36 schreef TeenWolf het volgende:
http://versbeton.nl/2014/(...)de-schaamte-voorbij/
Sick
Wat maakt het uit dat het een mede Feyenoorder is? Als het een VVV-supporter was geweest zou het niet 'ziek' zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef TeenWolf het volgende:
Met troep gooien naar een mede Feyenoorder met seizoenskaart omdat hijeen kleurtje heeft vind ik ziek.
Het is gewoon uiterst triest. Ongeacht welke club.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het een mede Feyenoorder is? Als het een VVV-supporter was geweest zou het niet 'ziek' zijn?
Gewoon je troep in een vuilnisbak gooien is te moeilijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef TeenWolf het volgende:
Met troep gooien naar een mede Feyenoorder met seizoenskaart omdat hijeen kleurtje heeft vind ik ziek.
Ook gewoon sneu kut gedrag, allemaal mongolenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Dikke vette boehoe.
Zelf hoorde ik ze ook een aantal keer schreeuwen toen we voor de wedstrijd langs ze liepen dat wij "kanker kaaskoppen" en "kanker blanken" waren.
Waren bijna alleen maar Nederlandse Turken bij het uitvak.
Er is een mongooltje ontsnapt.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:37 schreef Skillstorm het volgende:
Clubaanhangers zijn sowieso eenwaard.
Jezelf identificeren met een voetbalclub.x 1000000
Maar dit is wel triest ja.
Jij bent er zeker zo eentje die met zijn carnavalspakkie en toetertje op de tribune gaan zitten bij 'onze jongens'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:37 schreef Skillstorm het volgende:
Clubaanhangers zijn sowieso eenwaard.
Jezelf identificeren met een voetbalclub.x 1000000

Geen mogelijkheid om te editten helaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Waren er trouwens ook discrimevrouwen aanwezig? Of alleen discrimeneren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |