Dagboekcolumns, slotje.quote:Tot vandaag schaamde ik me nooit om Feyenoorder te zijn. Integendeel. Dit getuigt op zich van een zekere behendigheid in de struisvogeltechniek. Ik verzon altijd smoesjes voor hooligans. Groepsdruk, drugs en meer van dat alles. Vanavond ging die vlieger niet op. Misschien dat ik iets heb geconcludeerd waar de rest van de wereld allang achter was, maar er zit een rotte kies in het legioen, en hij is infectiegevoelig.
Zo zie je maar, racisten zijn de kanker van deze wereld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:36 schreef TeenWolf het volgende:
http://versbeton.nl/2014/(...)de-schaamte-voorbij/
Sick
Wat maakt het uit dat het een mede Feyenoorder is? Als het een VVV-supporter was geweest zou het niet 'ziek' zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef TeenWolf het volgende:
Met troep gooien naar een mede Feyenoorder met seizoenskaart omdat hijeen kleurtje heeft vind ik ziek.
Het is gewoon uiterst triest. Ongeacht welke club.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het een mede Feyenoorder is? Als het een VVV-supporter was geweest zou het niet 'ziek' zijn?
Gewoon je troep in een vuilnisbak gooien is te moeilijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef TeenWolf het volgende:
Met troep gooien naar een mede Feyenoorder met seizoenskaart omdat hijeen kleurtje heeft vind ik ziek.
Ook gewoon sneu kut gedrag, allemaal mongolenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Dikke vette boehoe.
Zelf hoorde ik ze ook een aantal keer schreeuwen toen we voor de wedstrijd langs ze liepen dat wij "kanker kaaskoppen" en "kanker blanken" waren.
Waren bijna alleen maar Nederlandse Turken bij het uitvak.
Er is een mongooltje ontsnapt.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:37 schreef Skillstorm het volgende:
Clubaanhangers zijn sowieso eenwaard.
Jezelf identificeren met een voetbalclub.x 1000000
Maar dit is wel triest ja.
Jij bent er zeker zo eentje die met zijn carnavalspakkie en toetertje op de tribune gaan zitten bij 'onze jongens'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:37 schreef Skillstorm het volgende:
Clubaanhangers zijn sowieso eenwaard.
Jezelf identificeren met een voetbalclub.x 1000000

Geen mogelijkheid om te editten helaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Waren er trouwens ook discrimevrouwen aanwezig? Of alleen discrimeneren?
Dergelijk gescheld en gegooi met blikjes is sowieso te zot voor woorden, maar vanwege enkele scheldende supporters van de tegenstander, die van NL afkomst waren, ga je daarom maar blikjes gooien naar JOUW MEDESUPPORTERS? Je weet wel, mensen die in Feyenoord shirt lopen en jouw club supporten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:08 schreef porsche1 het volgende:
Dikke vette boehoe.
Zelf hoorde ik ze ook een aantal keer schreeuwen toen we voor de wedstrijd langs ze liepen dat wij "kanker kaaskoppen" en "kanker blanken" waren.
Waren bijna alleen maar Nederlandse Turken bij het uitvak.
quote:master Geschiedenis aan de EUR, heeft daarvoor Communicatie gestudeerd aan de HES
Zoals elke andere voetbalclub in het betaald voetbal..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:58 schreef VeX- het volgende:
Feyenoord is dan ook een tyfusclub en hun publiek bestaat voor een bijzonder groot deel uit zwakzinnigen.
Nee want Limbo xD xDquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het een mede Feyenoorder is? Als het een VVV-supporter was geweest zou het niet 'ziek' zijn?
Ooit bij FC Eindhoven geweest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zoals elke andere voetbalclub in het betaald voetbal..
Is dat iets anders dan PSV?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ooit bij FC Eindhoven geweest?
Cocaïne is slecht voor je.quote:Halverwege de tweede helft liep een jongen naar de wc, hij zag er buitenlands (voor mij ondefinieerbaar) uit en had een baard. Een biertje vloog rakelings langs zijn hoofd, gegooid vanuit het vak voor ons. Hij haalde zijn seizoenskaart uit zijn portemonnee en zwaaide ermee. “Kameraden, toch? Zijn jullie mijn kameraden?” Er volgde nog een biertje, en twee fluimen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef lurch01 het volgende:
Ik moet niet zeggen dat ik niet discrimineer
Kudo's dat je inziet dat je een domme joekel bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef lurch01 het volgende:
Dit is niet een probleem van feyenoord aanhangers(ben niet voor feyenoord), Dit is een probleem bij de harde kern. Ik moet niet zeggen dat ik niet discrimineer, maar ik ben meer iemand naai je mij 1 x heb ik een hekel aan je. Ja en dan kan ik tegenover vrienden zeggen dat is een aap of iets dergelijks.
Haten op De Kapiteinquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die met zijn carnavalspakkie en toetertje op de tribune gaan zitten bij 'onze jongens'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik snap je smiley(als je het zo kan noemen). Maar als je 2 jaar lang heb aangehoord je je een kanker racist ben dit dat omdat ik hardcore luister ja dan ga je op en gegeven moment wel zulke gedachten krijgen.quote:
Is het omdat je hardcore luistert, of omdat je toen ook al een racist was?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Ik snap je smiley(als je het zo kan noemen). Maar als je 2 jaar lang heb aangehoord je je een kanker racist ben dit dat omdat ik hardcore luister ja dan ga je op en gegeven moment wel zulke gedachten krijgen.
Ja, want dit is erg relevant natuurlijk wat jij verteld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dergelijk gescheld en gegooi met blikjes is sowieso te zot voor woorden, maar vanwege enkele scheldende supporters van de tegenstander, die van NL afkomst waren, ga je daarom maar blikjes gooien naar JOUW MEDESUPPORTERS? Je weet wel, mensen die in Feyenoord shirt lopen en jouw club supporten?
Je bent echt te zwakzinnig voor woorden. Maar dat wist ik in jouw geval overigens al.
Niemand ontkent dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef CruisinDen het volgende:
Laat ik dan maar de kaart spelen die 99% van die buitenlanders op elke verontwaardiging op wat voor manier dan ook reageren: het is een klein deel dat het verpest voor de rest.
zie mijn laatste post. Ze hoorde zelfs dat ik hardcore luisterden als ik apestoned in de klas zat en bob marley luisterden riepen ze weer racist tegen me. Ja dan ga ik wel denken wat een .. marokanen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kudo's dat je inziet dat je een domme joekel bent.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nope. Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit bij een betaald voetbalwedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen inzien dat dat gewoon mongooltjes zijn en daar niet een hele bevolkingsgroep op af kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef lurch01 het volgende:
[..]
zie mijn laatste post. Ze hoorde zelfs dat ik hardcore luisterden als ik apestoned in de klas zat en bob marley luisterden riepen ze weer racist tegen me. Ja dan ga ik wel denken wat een .. marokanen.
Dat zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
[..]
Nope. Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit bij een betaald voetbalwedstrijd geweest.
Als ik die idioten in het nieuws zie, heb ik daar niets aan gemist.
De enige reden dat ik wel in voetbalstadions geweest ben waren concerten
Dus omdat een paar eikeltjes zich kut tegen jou gedroegen moet iedereen met datzelfde paspoort maar over een kam geschoren worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef lurch01 het volgende:
[..]
zie mijn laatste post. Ze hoorde zelfs dat ik hardcore luisterden als ik apestoned in de klas zat en bob marley luisterden riepen ze weer racist tegen me. Ja dan ga ik wel denken wat een .. marokanen.
Ze worden niet over een kam geschoren, ze zijn gewoon allemaal kut.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat een paar eikeltjes zich kut tegen jou gedroegen moet iedereen met datzelfde paspoort maar over een kam geschoren worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |