Omdat ik hardcore luister was ik een racist volgens die personen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het omdat je hardcore luistert, of omdat je toen ook al een racist was?
Dit waren Feyenoord-supporters tegen andere Feyenoord-supporters hè.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef eend112 het volgende:
Hier heb ik altijd wel gemengde gevoelens over. Het is natuurlijk leuk om op zijn tijd te rellen maar sommigen nemen het veel te serieus. Die Ajax-Feyenoord haat gaat bij sommige veel te ver. Uiteindelijk is het allemaal 1 pot nat.
En je vond die generalisatie kut, dus dan doe je het zelf ook maar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Omdat ik hardcore luister was ik een racist volgens die personen.
Dat waren dan dus gewoon debielen, zoals je die overal hebt. Waarom betrek jij dat meteen op een hele bevolkingsgroep?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Omdat ik hardcore luister was ik een racist volgens die personen.
Echt hè.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En je vond die generalisatie kut, dus dan doe je het zelf ook maar?
Echt, aan jou hebben we wat [ afbeelding ]
Absoluut nu op me werk werk ik met veel verschillende bevolkings groepen. In mijn ogen moet je iedereen een kans geven maar als je die verneukt dan mag ik je voor geen centimeter meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen inzien dat dat gewoon mongooltjes zijn en daar niet een hele bevolkingsgroep op af kunnen rekenen.
Had de link niet geklikt, maar ja dat bedoel ik. Zo kansloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit waren Feyenoord-supporters tegen andere Feyenoord-supporters hè.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, al vind ik dat ook overdreven, maar je hebt - zo komt het in ieder geval over - meteen ook diezelfde mening over de rest van die bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Absoluut nu op me werk werk ik met veel verschillende bevolkings groepen. In mijn ogen moet je iedereen een kans geven maar als je die verneukt dan mag ik je voor geen centimeter meer.
Gewoon 5 jaar stadionverbod geven ofzo, dat soort volk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Had de link niet geklikt, maar ja dat bedoel ik. Zo kansloos. Ze zeggen altijd dat dat zoiets bij Feyenoord nooit zal gebeuren. Bij de opening van het kyocera stadion van FC den haag in Ypenburg gingen er ook mensen met elkaar op de vuist, sommigen komen gewoon niet voor het voetbal.
nquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat een paar eikeltjes zich kut tegen jou gedroegen moet iedereen met datzelfde paspoort maar over een kam geschoren worden?
Het probleem is dat zulke dingen lastig te bewijzen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon 5 jaar stadionverbod geven ofzo, dat soort volk.
Ja dat is natuurlijk ook wel zo bij zo'n enorme mensenmassa. Beter doen die tokkies gewoon normaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het probleem is dat zulke dingen lastig te bewijzen zijn.
Die debielen met hun vuurwerk bij de bekerfinale bijvoorbeeld zijn ook pas een week opgespoord.
Ja joh. Als ze een keer met elkaar op de vuist gaan oke, maar ze maken daarbij ook alles kapot, soms komen er onschuldige slachtoffer of er worden mensen neergestoken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon 5 jaar stadionverbod geven ofzo, dat soort volk.
Vroeger spraken de hooligans toch gewoon ergens op een veld af om te gaan vechten? Dat lijkt me wel een goede oplossing, niemand heeft er dan last van dat ze elkaar de koppen inslaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja joh. Als ze een keer met elkaar op de vuist gaan oke, maar ze maken daarbij ook alles kapot, soms komen er onschuldige slachtoffer of er worden mensen neergestoken.
Iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger spraken de hooligans toch gewoon ergens op een veld af om te gaan vechten? Dat lijkt me wel een goede oplossing, niemand heeft er dan last van dat ze elkaar de koppen inslaan.
Man man man wat een paupers ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iddmaar dan verliest er weer 1 en gaat de een de andere weer opzoeken in hun stad en slopen ze alle kroegen trams bushokjes prullenbakken auto's etc
Dinamo Zagreb wss.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Man man man wat een paupers ook.
Een tijdje terug speelde een of andere Kroatische club ofzo tegen PSV, gelijk het hele centrum vol met ME omdat de harde kern van die club ook zou komen.Leek wel alsof ik in een of ander oorlogsgebied liep.
Snap echt niet dat mensen zo extreem reageren op een fucking voetbalwedstrijd.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, want dit is erg relevant natuurlijk wat jij verteld.
Nee.
Ik heb het erover dat ze niet zo moeten zeiken, Feyenoorder of geen Feyenoorder. De "buitenlanders" waren zelf even goed racistisch.
Kan het goed begrijpen dat het zo overkomt en ik heb het om eerlijk te zijn wel in mijn achterhoofd zitten maar als je je normaal( me niet naait) gedraagt dan zie ik je niet als een (noem het hoe je het wilt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen, al vind ik dat ook overdreven, maar je hebt - zo komt het in ieder geval over - meteen ook diezelfde mening over de rest van die bevolkingsgroep.
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb wss.
Die harde kern heeft de rest van het stadion weggepest_!!!
Stelletje debielenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Man man man wat een paupers ook.
Een tijdje terug speelde een of andere Kroatische club ofzo tegen PSV, gelijk het hele centrum vol met ME omdat de harde kern van die club ook zou komen.Leek wel alsof ik in een of ander oorlogsgebied liep.
Snap echt niet dat mensen zo extreem reageren op een fucking voetbalwedstrijd.
Maar dat geldt toch ook voor een "autochtoon" neem ik aan? Of toch iets meer voor een "allochtoon"?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Kan het goed begrijpen dat het zo overkomt en ik heb het om eerlijk te zijn wel in mijn achterhoofd zitten maar als je je normaal( me niet naait) gedraagt dan zie ik je niet als een (noem het hoe je het wilt.
De ME was er meer voor die Kroaten, maar PSV kan er volgens mij ook wel wat van ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Stelletje debielen
En dat zijn dan ook weer dezelfde tokkies die meneer Rutte een boze brief schrijven op Facebook met dat er teveel geld naar Griekenland gaat en we uit de EU moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |