Ieren werden zelfs als slaaf afgevoerd van hun eiland door moslims. Daarnaast waren ze als slaaf in Amerika ook nog eens veel minder waard dan negers. Als een volk geen baas is dan zijn het de Ieren wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Britten...![]()
Beetje kloten met het bazen volk de Ieren.
Het kan wel anders ! Als maar genoeg mensen willen en gaan inzien dat we zo niet ver gaan komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het kan niet anders.
Onderlinge conflicten zoals je zelf al zo mooi zei. Voor de een zijn dood, voor de ander zijn brood.
Omdat seks gruwelijk lekker is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal wel, waarom fokken ze anders zoveel kinderen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan wel anders ! Als maar genoeg mensen willen en gaan inzien dat we zo niet ver gaan komen
Als je je kinderen op pad laat gaan om tegen tanks te vechten met stenen moet je wel een paar backups hebben voor de familienaam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nadenken is niet jouw forte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:44 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je opa had vast een imposante tweede wereld oorlog memorabilia collectie.
Pfff je weet dat ik gelijk heb. Ik snap ook dat jij inziet dat de wereld niet zo makkelijk werkt maar toch.quote:
Ieren zijn per definitie baas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ieren werden zelfs als slaaf afgevoerd van hun eiland door moslims. Daarnaast waren ze als slaaf in Amerika ook nog eens veel minder waard dan negers. Als een volk geen baas is dan zijn het de Ieren wel.
Zozo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff je weet dat ik gelijk heb. Ik snap ook dat jij inziet dat de wereld niet zo makkelijk werkt maar toch.
Nu nog een smoesje voor het doorfokken van de joodse orthodoxen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je je kinderen op pad laat gaan om tegen tanks te vechten met stenen moet je wel een paar backups hebben voor de familienaam.
Dat je er uberhaubt nog op in gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nu nog een smoesje voor het doorfokken van de joodse orthodoxen.
Die sukkels kunnen dat niet, in de lucht schieten welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Helaas hebben de Palestijnen niet hard en meedogenloos genoeg teruggeslagen. En de Britten die indertijd het mandaat hadden, ook niet.
moet van Allah, vraag maar eens in Africa waaaromquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ze net zoals alle gelovigen hun kinderen mishandelen en indoctrineren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet .... Anyway ik vind dat jij opgeeft en ik wil niet dat dat gebeurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg?
Ik zeg dat er geen oplossingen zijn, jij zegt van wel.
Ik krijg nu echt dit idee een beetje: [ afbeelding ]
hetzelfde als de islam mensen, meer gelovigen graag, dus Allah en Jezus willen hetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet .... Anyway ik vind dat jij opgeeft en ik wil niet dat dat gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |