Nee het is al idioot lang bezig... Betekent niet dat we het dan maar gewoon door moeten laten gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies, dit conflict is ook nog maar enkele weekjes bezig.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee alleen degene die begint heeft schuld, de gene die zich moet gaan verdedigen kan niet anders dan terugslaan, en hard en meedogenloos anders stopt het niet
Wie zijn wij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het is al idioot lang bezig... Betekent niet dat we het dan maar gewoon door moeten laten gaan.
Nja weet ik veel. Alle mogelijke oplossingen worden hier ook van de kaart geveegd. Sancties kunnen niet vanwege de onderlinge belangen. Een van de twee verplaatsen is onmogelijk dus hoe moet ik nou weten wat de oplossing is ? Als jullie het hier ook niet weten ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
Ik vind je echt heel schattig hoor, je wil tot een betere wereld is erg aandoenlijk. Maar kom dan eens met serieuze oplossingen.
Er is geen oplossing.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja weet ik veel. Alle mogelijke oplossingen worden hier ook van de kaart geveegd. Sancties kunnen niet vanwege de onderlinge belangen. Een van de twee verplaatsen is onmogelijk dus hoe moet ik nou weten wat de oplossing is ? Als jullie het hier ook niet weten ?
Care... ken hem niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:40 schreef Brum_brum het volgende:
Weet iemand hoe het met dat Israëlische kind gaat die van zijn fiets was geschoten?
Helaas hadden ze die nog niet in 1920.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nou er zijn terroristen dus laat je dit soort dingen vliegen met bommen. Je had het over oplossingen...
'Change from within'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja weet ik veel. Alle mogelijke oplossingen worden hier ook van de kaart geveegd. Sancties kunnen niet vanwege de onderlinge belangen. Een van de twee verplaatsen is onmogelijk dus hoe moet ik nou weten wat de oplossing is ? Als jullie het hier ook niet weten ?
Nja dat is dus verrot. En dat is ook opgeven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen oplossing.
Dat is nu net het punt en dat komt voornamelijk door de onderlingen belangen en de macht van Israël en de VS.
De wereld is het over algemeen kut meid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat is dus verrot. En dat is ook opgeven.
Helaas hebben de Palestijnen niet hard en meedogenloos genoeg teruggeslagen. En de Britten die indertijd het mandaat hadden, ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee alleen degene die begint heeft schuld, de gene die zich moet gaan verdedigen kan niet anders dan terugslaan, en hard en meedogenloos anders stopt het niet
Ja en dat is omdat we dat allemaal accepteren. Het kan anders. Niet alles kan perfect en vreedzaam zijn maar dit soort idioot grote conflicten kan wel veranderen. de tweede wereld oorlog is ook gestopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De wereld is het over algemeen kut meid.
Spijtig, maar waar.
Je opa had vast een imposante tweede wereld oorlog memorabilia collectie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Helaas hebben de Palestijnen niet hard en meedogenloos genoeg teruggeslagen. En de Britten die indertijd het mandaat hadden, ook niet.
Britten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Helaas hebben de Palestijnen niet hard en meedogenloos genoeg teruggeslagen. En de Britten die indertijd het mandaat hadden, ook niet.
"Grosso modo is het leven een aaneengesloten bof:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De wereld is het over algemeen kut meid.
Spijtig, maar waar.
Nee, het kan niet anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en dat is omdat we dat allemaal accepteren. Het kan anders. Niet alles kan perfect en vreedzaam zijn maar dit soort idioot grote conflicten kan wel veranderen. de tweede wereld oorlog is ook gestopt.
Krijgen de Palestijnen ook zwangerschapsverlof?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"Grosso modo is het leven een aaneengesloten bof:
je krijgt een doodgeboren kindje, maar toch zwangerschapsverlof.
Of je moet je broer begraven bij het strand van Saint Tropez.
Dus dat valt mee."
Dat zal wel, waarom fokken ze anders zoveel kinderen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Krijgen de Palestijnen ook zwangerschapsverlof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |