abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 22:26:36 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147437570
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Oke thnx

Ik lees alleen net dat die kamer van MGM via myvegas heel klein is enzo :')
Dan nog maar even doorspelen voor New York New York
ik zou nog even doorsparen voor Aria, is nog veel gaver! Wij hadden een suite van 100m2, 2 nachten (zou normaal 1900 dollar per nacht kosten). In MGM hadden we een vrij 'standaard' kamer maar nog steeds prima. Iets met een gegeven paard ;)

Nachten aan elkaar koppelen met verschillende accounts is geen probleem :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 december 2014 @ 15:43:21 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147484778
Nog 1 maand en dan ben ik er 9 dagen. Kan niet wachten...
pi_147486091
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Oke thnx

Ik lees alleen net dat die kamer van MGM via myvegas heel klein is enzo :')
Dan nog maar even doorspelen voor New York New York
Die MGM kamer met MyVegas schijnt inderdaad klein te zijn, echter bij het inchecken kregen wij gewoon een upgrade naar een kamer met 2 grote bedden. Dus dat was gewoon prima :)
Koppelen is inderdaad geen probleem.
  donderdag 11 december 2014 @ 20:23:05 #204
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147493665
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:43 schreef Kreator het volgende:
Nog 1 maand en dan ben ik er 9 dagen. Kan niet wachten...
Ik ben er over 2 maanden en 3 dagen weer *O* *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_147494919
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef paulafca het volgende:

[..]

Die MGM kamer met MyVegas schijnt inderdaad klein te zijn, echter bij het inchecken kregen wij gewoon een upgrade naar een kamer met 2 grote bedden. Dus dat was gewoon prima :)
Koppelen is inderdaad geen probleem.
Zomaar? Of had je daar voor gevraagd?
  Official ESF Kreviewer maandag 22 december 2014 @ 11:27:30 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147836486
Iemand hier nog tips/ervaringen voor het huren van een auto in Vegas? We gaan 9 dagen en willen 3 dagen een auto huren (Grand Canyon, Hoover Dam, Lake Mead, Red Rock Canyon).
pi_147837505
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Kreator het volgende:
Iemand hier nog tips/ervaringen voor het huren van een auto in Vegas? We gaan 9 dagen en willen 3 dagen een auto huren (Grand Canyon, Hoover Dam, Lake Mead, Red Rock Canyon).
Huur vooraf via internet. Ik had vooraf gekeken wat een auto voor een dag kost, nog geen 50 dollar. Vervolgens bij de autohuurbalie van het bedrijf binnen ons hotel (Avis dacht ik, we zaten in NYNY) en daar mochten we bijna 100 dollar aftikken want die prijs kon niet kloppen. Niet gedaan natuurlijk. Vervolgens terug naar de hotelkamer (voor goede WiFi) en daar de auto alsnog gereserveerd en bij dezelfde balie voor de nog geen 50 dollar meegenomen. We kregen er een simpele kaart bij, die uitgebreid genoeg was om ermee naar de valley of Fire, lake mead, hooverdam en red rock Canyon te komen. Ik weet niet of de grand Canyon er ook op stond, maar gps is te huur (voor teveel geld imo).

Inleveren van de auto ging heel makkelijk, gewoon de auto op een bepaalde verdieping van de parkeergarage van het hotel parkeren en de sleutels in een brievenbus gooien.

En ik kan je valley of Fire aanraden, op een uurtje rijden van Vegas (en op de route terug kan je lake mead meepakken). Supermooi park, terwijl red rock Canyon alleen wat rode en vooral grijze rotsen zijn. Als je ook de grand Canyon al mee pakt zou ik red rock overslaan, mis je niks aan. Of evt als je echt tijd over hebt nog meepakken.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Official ESF Kreviewer maandag 22 december 2014 @ 13:32:04 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147840042
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:09 schreef koei het volgende:

[..]

Huur vooraf via internet. Ik had vooraf gekeken wat een auto voor een dag kost, nog geen 50 dollar. Vervolgens bij de autohuurbalie van het bedrijf binnen ons hotel (Avis dacht ik, we zaten in NYNY) en daar mochten we bijna 100 dollar aftikken want die prijs kon niet kloppen. Niet gedaan natuurlijk. Vervolgens terug naar de hotelkamer (voor goede WiFi) en daar de auto alsnog gereserveerd en bij dezelfde balie voor de nog geen 50 dollar meegenomen. We kregen er een simpele kaart bij, die uitgebreid genoeg was om ermee naar de valley of Fire, lake mead, hooverdam en red rock Canyon te komen. Ik weet niet of de grand Canyon er ook op stond, maar gps is te huur (voor teveel geld imo).

Inleveren van de auto ging heel makkelijk, gewoon de auto op een bepaalde verdieping van de parkeergarage van het hotel parkeren en de sleutels in een brievenbus gooien.

En ik kan je valley of Fire aanraden, op een uurtje rijden van Vegas (en op de route terug kan je lake mead meepakken). Supermooi park, terwijl red rock Canyon alleen wat rode en vooral grijze rotsen zijn. Als je ook de grand Canyon al mee pakt zou ik red rock overslaan, mis je niks aan. Of evt als je echt tijd over hebt nog meepakken.
Ja, had idd gelezen dat vooraf boeken wel handig is. Zie ook grote prijsverschillen per locatie. heb nu voor 120 euro 3 dagen een Chrylser 300.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:14:58 #209
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147897393
Inderdaad vooraf boeken! Ik boek altijd via AutoEurope, die is meteen inclusief alle verzekeringen die je maar wil en zonder eigen risico ^O^
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:15:29 #210
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147897421
Oh, enne.... wij hebben weer geboekt. In februari gaan we weer naar Vegas *O* *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_147923820
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, enne.... wij hebben weer geboekt. In februari gaan we weer naar Vegas *O* *O*
Dan ben ik er ook *O*

Net dat nummer gebeld om je gratis hotel kamer te reserveren via myvegas
Ik wilde 2 nachten in NYNY maar de myvegas kamers waren uitverkocht voor mijn datums :')
Toen heb ik mijn punten terug gekregen en 2 nachten Monte Carlo geregeld, maar ik had echt een slechte verbinding ik verstond ze nauwlijks uiteindelijk bijna een half uur aan de lijn gehangen :')
  Moderator woensdag 24 december 2014 @ 17:42:15 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147925100
Voor mensen die wat langer naar Vegas gaan: overweeg ook Death valley mee te pikken! Is misschien iets verder (uur of 3 rijden geloof ik) maar is echt de moeite! Staat samen met canyonlands en grand Canyon in mijn top 3 van mooiste nationale parken. O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 25 december 2014 @ 12:16:44 #213
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147947018
quote:
8s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:04 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan ben ik er ook *O*

Net dat nummer gebeld om je gratis hotel kamer te reserveren via myvegas
Ik wilde 2 nachten in NYNY maar de myvegas kamers waren uitverkocht voor mijn datums :')
Toen heb ik mijn punten terug gekregen en 2 nachten Monte Carlo geregeld, maar ik had echt een slechte verbinding ik verstond ze nauwlijks uiteindelijk bijna een half uur aan de lijn gehangen :')
Oeh, daar heb ik gisteren ook mee gebeld! Maar dan de ticket-lijn voor mijn zarkana-kaarten. Bij een eerdere hotelreserveringspoging (galgje, anyone?) had ik ook echt een crap verbinding en waren de kamers ook al vol...
Nou ja, Monte Carlo is ook wel prima. Maar NYNY is toch net wat leuker! Jammer dat de kamers al bezet waren.
Wanneer in feb ga je?
Don't come closer, I might hurt you
pi_147948147
quote:
17s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:16 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Oeh, daar heb ik gisteren ook mee gebeld! Maar dan de ticket-lijn voor mijn zarkana-kaarten. Bij een eerdere hotelreserveringspoging (galgje, anyone?) had ik ook echt een crap verbinding en waren de kamers ook al vol...
Nou ja, Monte Carlo is ook wel prima. Maar NYNY is toch net wat leuker! Jammer dat de kamers al bezet waren.
Wanneer in feb ga je?
Zarkana is tof! Veel plezier *O*
Ik heb toen 2x ook moeten bellen voor die tickets, eerste keer had ik met m'n telefoon zelf gebeld, 20 min gebeld, duur telefoontje was dat :') 2e keer gebeld via Skype en toen had ik ook een prima verbinding eigenlijk (en een stuk goedkoper ook :P ).

Wij vonden Vegas leuk, maar we zullen er niet nog eens heen gaan denk ik, we vonden het klimaat en dan vooral de droogte erg vervelend. En dan steeds het contrast in de winkels/hotels en dan weer buiten, heb 4 dagen met keelpijn gelopen daar -O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 25 december 2014 @ 13:56:34 #215
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147949738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zarkana is tof! Veel plezier *O*
Ik heb toen 2x ook moeten bellen voor die tickets, eerste keer had ik met m'n telefoon zelf gebeld, 20 min gebeld, duur telefoontje was dat :') 2e keer gebeld via Skype en toen had ik ook een prima verbinding eigenlijk (en een stuk goedkoper ook :P ).

Wij vonden Vegas leuk, maar we zullen er niet nog eens heen gaan denk ik, we vonden het klimaat en dan vooral de droogte erg vervelend. En dan steeds het contrast in de winkels/hotels en dan weer buiten, heb 4 dagen met keelpijn gelopen daar -O-
Thanks!!!
Bij mij was het in 10 minuten geregeld gelukkig. Skype is wel een goed idee voor de volgende keer...

Wij vinden Vegas geweldig!! We gaan natuurlijk ook niet voor niks al voor de 4e keer in twee jaar tijd :') Maar wel blij dat je een keer geweest bent, of zeg je van: nah... had niet gehoeven?
Don't come closer, I might hurt you
pi_147958783
quote:
17s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:16 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Oeh, daar heb ik gisteren ook mee gebeld! Maar dan de ticket-lijn voor mijn zarkana-kaarten. Bij een eerdere hotelreserveringspoging (galgje, anyone?) had ik ook echt een crap verbinding en waren de kamers ook al vol...
Nou ja, Monte Carlo is ook wel prima. Maar NYNY is toch net wat leuker! Jammer dat de kamers al bezet waren.
Wanneer in feb ga je?
ik ben er van de 18e tot 21e, het gaat mijn 1e keer Las Vegas worden en ik kan niet wachten *O*

Krijg je trouwens normaal gesproken geen bevestiging via e-mail ofzo van die reserveringen via Myvegas?
pi_147960673
quote:
17s.gif Op donderdag 25 december 2014 13:56 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Thanks!!!
Bij mij was het in 10 minuten geregeld gelukkig. Skype is wel een goed idee voor de volgende keer...

Wij vinden Vegas geweldig!! We gaan natuurlijk ook niet voor niks al voor de 4e keer in twee jaar tijd :') Maar wel blij dat je een keer geweest bent, of zeg je van: nah... had niet gehoeven?
Ja Skype op je telefoon of laptop downloaden en tegoed kopen, kost echt geen drol dan om te bellen naar the US.
Ja ieder zo z'n ding natuurlijk:P wij vonden het wel leuk dat we er geweest zijn, is wel zo'n 'must see' plek als je er in de buurt bent haha. Maar volgende trip naar the US wordt waarschijnlijk New York, aan de Oostkant zijn we nog niet geweest :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:03:50 #218
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147966240
quote:
8s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

ik ben er van de 18e tot 21e, het gaat mijn 1e keer Las Vegas worden en ik kan niet wachten *O*

Krijg je trouwens normaal gesproken geen bevestiging via e-mail ofzo van die reserveringen via Myvegas?
In de zomer heb ik wel een bevestiging per mail gehad van Aria, maar nu heb ik ook niks gehad. Misschien hebben ze de mailtjes afgeschaft?

Ik ben er ook als jij er bent!! Ik ben er de 14e tot de 21e :D
Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben. Ik vind het echt een geweldige stad O+
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:04:41 #219
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_147966259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:38 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja Skype op je telefoon of laptop downloaden en tegoed kopen, kost echt geen drol dan om te bellen naar the US.
Ja ieder zo z'n ding natuurlijk:P wij vonden het wel leuk dat we er geweest zijn, is wel zo'n 'must see' plek als je er in de buurt bent haha. Maar volgende trip naar the US wordt waarschijnlijk New York, aan de Oostkant zijn we nog niet geweest :)
Oh, da's wel handiger ja.

Ik ga als het goed is ergens dit jaar ook nog naar NY. Ben ik ook echt heel erg benieuwd naar!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_148031896
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 december 2014 01:03 schreef Lindytje het volgende:

[..]

In de zomer heb ik wel een bevestiging per mail gehad van Aria, maar nu heb ik ook niks gehad. Misschien hebben ze de mailtjes afgeschaft?

Ik ben er ook als jij er bent!! Ik ben er de 14e tot de 21e :D
Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat hebben. Ik vind het echt een geweldige stad O+
De 14e zit ik in San Francisco tot de 18e dus. misschien hebben we wel dezelfde vlucht naar huis :')
  zondag 28 december 2014 @ 00:20:13 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148032804
Ik ga dit topic eens even volgen :) Wij zijn al druk bezig met MyVegas haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zondag 28 december 2014 @ 01:41:39 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148035681
Van je reservering via MyVegas krijg je geen bevestiging inderdaad, goed alles opschrijven dus.

Bellen via Skype is gratis naar die nummers. Zonde van je geld dus om met je eigen telefoon te bellen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 28 december 2014 @ 14:24:42 #223
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_148046896
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

De 14e zit ik in San Francisco tot de 18e dus. misschien hebben we wel dezelfde vlucht naar huis :')
Wie weet :')
Wij vliegen rondhalf 10 terug met United.
Don't come closer, I might hurt you
  Official ESF Kreviewer maandag 5 januari 2015 @ 09:04:39 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148347162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:42 schreef MaJo het volgende:
Voor mensen die wat langer naar Vegas gaan: overweeg ook Death valley mee te pikken! Is misschien iets verder (uur of 3 rijden geloof ik) maar is echt de moeite! Staat samen met canyonlands en grand Canyon in mijn top 3 van mooiste nationale parken. O+
Ben er een keer geweest. Tig uur door de hitte gereden. Uitgestapt in het 'dorpje'. Jezus, wat warm (het was er iets van 58 graden), ingestapt en doorgereden. Vond het wel mooi, maar zeker geen 6 uur rijden waard.

*nog 1 week*. Vlieg trouwens via Detroit. Ben benieuwd of we nog iets te zien krijgen van de stad in verval.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 11:36:36 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148349993
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ben er een keer geweest. Tig uur door de hitte gereden. Uitgestapt in het 'dorpje'. Jezus, wat warm (het was er iets van 58 graden), ingestapt en doorgereden. Vond het wel mooi, maar zeker geen 6 uur rijden waard.

*nog 1 week*. Vlieg trouwens via Detroit. Ben benieuwd of we nog iets te zien krijgen van de stad in verval.
Als je alleen uitgestapt bent in het dorpje (Furnace Creek neem ik aan?) dan heb je echt het minst interessante van het hele park gezien :D Als je de Artist Drive, Zabraskie Point, Sanddunes en Dante's View hebt gedaan kan ik me niet voorstellen dat je er zo over praat :N
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')