Nou nee, ik herdenk dan vooral mijn opa en ik ben niet joods.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef kawotski het volgende:
Volgens mij houden we die elk jaar op 4 mei..
Misschien kwam die vlag net uit de wasmachine, weten wij veel?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:03 schreef beantherio het volgende:
De dame in kwestie dacht dat Israël en de Palestijnen momenteel een voetbalwedstrijd tegen elkaar spelen of zo? Ok, dat is een logisch misverstand.
quote:
Wel schandelijk dat je niet weet waar 4 mei voor staat...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Volgens mij houden we die elk jaar op 4 mei..
Doet me denken aan een tokkie wijf bij mij in de buurt dat boos was op haar buren en luidkeels liep te schreeuwen 'STELLETJE KK ASOCIALEN!!'quote:
Blijkbaar moet ik dat uitleggen maar mijn posting had een cynische lading.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ja want vlaggen worden alleen gebruikt bij voetbalwedstrijden
Ok, ik herdenk het geheel en niet 'maar' 1 persoon. Zo herdenk ik ook jouw opa. Dat is de gedachte achter 4 mei.. dat nooit weer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou nee, ik herdenk dan vooral mijn opa en ik ben niet joods.
En de t-shirts met 'Ik ben ook joods'.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef truthortruth het volgende:
Waar zijn de 'ik ben jood' protesten?
Het lijkt erop dat deze gedachte aan een aantal mensen is voorbijgegaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ok, ik herdenk het geheel en niet 'maar' 1 persoon. Zo herdenk ik ook jouw opa. Dat is de gedachte achter 4 mei.. dat nooit weer.
Dat jij binnen een beperkt kader denkt is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:06 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Wel schandelijk dat je niet weet waar 4 mei voor staat...
Als je een meisje bent kan je op facebook IDF steunen met een selfiequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
En de t-shirts met 'Ik ben ook joods'.
Waarom organiseer jij het niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah mijn fout. Handig om dat in een spoiler te zetten voor idioten zoals ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik dat uitleggen maar mijn posting had een cynische lading.
Nee. Ik ben Spartacus!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wat pics van gezien waar niet veel mis mee was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je een meisje bent kan je op facebook IDF steunen met een selfie
Meisjes van het IDFquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je een meisje bent kan je op facebook IDF steunen met een selfie
Dat nooit weer, denk ik niet alleen op 4 mei. Helaas moet ik constateren dat die gedachte vervaagd is en we gewoon weer opnieuw de fout ingaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef kawotski het volgende:
Ok, ik herdenk het geheel en niet 'maar' 1 persoon. Zo herdenk ik ook jouw opa. Dat is de gedachte achter 4 mei.. dat nooit weer.
Tja als jij denkt dat 4 mei staat voor ik ben jood protesten dan sla je de plank toch aardig mis. Er schuilt heel wat meer achter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat jij binnen een beperkt kader denkt is niet mijn probleem.
Daar is al een jodenster voor uitgevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
Dat zou echt je natte droom zijn dat ze die weer gaan dragen he.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef Charismatisch het volgende:
Daar is al een jodenster voor uitgevonden.
Ja precies, ik noem het dan ook omdat je het kan zien als onderdeel in het grote geheel. Maar dat snapt iedereen wel hoop ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Tja als jij denkt dat 4 mei staat voor ik ben jood protesten dan sla je de plank toch aardig mis. Er schuilt heel wat meer achter.
het conflict neemt de hele wereld over swa, ook hier zullen mensen sterven voor de vrijheidquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Momo... het volgende:
Mensen hier die het ook nog goed praten ook![]()
Israël en Hamas zijn beide verkeerd bezig, maar het lijkt of veel Nederlandse moslims het blind opneemt voor de Palestijnen. Als 1 vd 2 iets doet, doet de ander het weer terug enz.. Beide zijn net fout bezig. Jammer dat onschuldigen hier slachtoffers van worden.
In een land als Nederland ben je vrij om een vlag van Israël op te hangen, vind je dat niks? Ga dan maar terug naar je 'moederland'.
Is na een korte tijd uit de mode geraakt!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Daar is al een jodenster voor uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |