Idem wat betreft barbaren die mensen die een andere mening dat zijzelf hebben, maar in elkaar gaan slaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef Gewas het volgende:
Als ik al die verschillende pro-Palestina demonstraties zie krijg ik steeds meer sympathie voor Israel. Terwijl ik normaal altijd een hekel aan Israel had.
Ze gedragen zich inderdaad alsof ze verscheidene klappen van de molen hebben gehad...quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt wel de verhaallijn uit een uitbreidingsset voor Red Alert ofzo...
Persoonlijk geloof ik niet dat ze simpelweg dommer zijn dan niet-arabieren, maar deel ik nog liever de mening dat ze zijn gehersenspoeld oid, anders verlaag je je niet tot barbaarse praktijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik was zondag toevallig in zo'n demonstratie beland toen ik in Rotterdam moest zijn.. het probleem van Arabieren is dat ze iets teveel gevoel voor drama hebben, hypocriet zijn en de meesten ook niet al te snugger.. dan krijg je dat
Waarom altijd zo gepolariseerd? Waarom of het 1 of het ander?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef Gewas het volgende:
Als ik al die verschillende pro-Palestina demonstraties zie krijg ik steeds meer sympathie voor Israel. Terwijl ik normaal altijd een hekel aan Israel had.
yep...quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef Gewas het volgende:
Dat je je makkelijk laat hersenspoelen heeft ook met intelligentie te maken.. het zit in die cultuur gebakken om tegen joden te zijn, ruimte voor een ander geluid is er niet. Tel daarbij op dat het vrijwel allemaal nogal heethoofdige types zijn die als iets hen niet bevalt meteen enorm drama maken en gaan schelden, en je krijgt van die wanstaltige demonstraties..quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk geloof ik niet dat ze simpelweg dommer zijn dan niet-arabieren, maar deel ik nog liever de mening dat ze zijn gehersenspoeld oid, anders verlaag je je niet tot barbaarse praktijken.
Misschien heb ik jouw post verkeerd begrepen hoor, in dat geval nvm
Gaat niet helpen.quote:
Hij heeft het over -meer-, oftewel hij beweegt in de richting van, wil niet zeggen dat ie van de 1 op de andere dag pro-Israel is geworden ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:42 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Waarom altijd zo gepolariseerd? Waarom of het 1 of het ander?
Ik heb een hekel aan die ISIS-tokkies! (en aanverwant tuig, bijv. bij demonstraties), en
ik heb een hekel aan collectieve vergeldingen door Israël en hun landjepik plegende zionisten.
Wat een kneusjes. Heb de pagina maar meteen gereport bij FB.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:30 schreef Proximo het volgende:
https://www.facebook.com/IslamitischeStaatInSchilderswijkII
Die kleding voorschriften
Goede tip, heb de pagina ook gerapporteerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wat een kneusjes. Heb de pagina maar meteen gereport bij FB.
Persoonlijk denk ik dat hersenspoeling meer te maken heeft met de aard van de hersenspoeling (en dan voornamelijk tijdens de opvoeding), dan met intelligentie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat je je makkelijk laat hersenspoelen heeft ook met intelligentie te maken.. het zit in die cultuur gebakken om tegen joden te zijn, ruimte voor een ander geluid is er niet. Tel daarbij op dat het vrijwel allemaal nogal heethoofdige types zijn die als iets hen niet bevalt meteen enorm drama maken en gaan schelden, en je krijgt van die wanstaltige demonstraties..
Ach ja, ik las het terug en toen zag ik dat ook. Misschien gebruikte ik zijn post wel om mijn ergernis over de te gepolariseerde meningen te ventileren. Excuses!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft het over -meer-, oftewel hij beweegt in de richting van, wil niet zeggen dat ie van de 1 op de andere dag pro-Israel is geworden ofzo
Overigens begrijp ik zijn mening wel.
Hij beweegt wel hard hoor!quote:Bij mij is de maat vol. Ik kan geen enkel respect meer opbrengen voor dit moslimtuig.
Veegt het een beetje lekker af? Ik gebruik liever Page.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kopen. Niet omdat je Israel steunt, maar omdat je dit soort geweld afkeurt.
Lijkt me polyester dus dan kies ik voor Page.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Veegt het een beetje lekker af? Ik gebruik liever Page.
Like this, als je een hart hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bij mij is de maat ook allang al vol, maar ja, het zit bij mij weer ingebakken dat ik tolerant moet zijn he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:52 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ach ja, ik las het terug en toen zag ik dat ook. Misschien gebruikte ik zijn post wel om mijn ergernis over de te gepolariseerde meningen te ventileren. Excuses!
Ter verdediging:
[..]
Hij beweegt wel hard hoor!
Volgens mij houden we die elk jaar op 4 mei..quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef truthortruth het volgende:
Waar zijn de 'ik ben jood' protesten?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wordt dit nieuwe vlag van 'anti-geweld' ?
daar spreek je nog eens van ironie!
Die komen er niet, ze weten wel dat ze bedreigd en fysiek zullen worden aangevallen als ze dat doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef truthortruth het volgende:
Waar zijn de 'ik ben jood' protesten?
Ja want vlaggen worden alleen gebruikt bij voetbalwedstrijdenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:03 schreef beantherio het volgende:
De dame in kwestie dacht dat Israël en de Palestijnen momenteel een voetbalwedstrijd tegen elkaar spelen of zo? Ok, dat is een logisch misverstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |