28 WK hier, en ik moest huilen toen ik m vanochtend keekquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:59 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het inmiddels wel een sport om leuke combi's te maken van goedkoop h&m, zeeman-spul en duurdere merken.. Zelf leuke dingen op die manier bij elkaar scharrelen vind ik echt leuk nu I.solde er is en ik ook weet hoe het staat. Toen ik zwanger was, kon ik me er zo weinig bij voorstellen.
Deze moet ik hier ook even delen. Moet je je voorstellen als je rond de 26 weken bent, dat je baby er nu zo uitziet! (maar hopelijk nog een tijd blijft zitten!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superlief lampje!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:26 schreef Crumpette het volgende:
Zoevoor je afscheid morgen. Dat is
.
SQ ik vind dat best wel duur !![]()
en ik weet dat ik niet huge ben maar ik voel het me.. mijn taille is weg![]()
![]()
Ok ik heb net echt zo'n lief lampje gezien bij een winkeltje in de straat!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:43 schreef Zoë23 het volgende:
Rompers vd zeeman waren voor S te kort en te breed zegmaar.
Kreeg hier dinsdag tips tegen moe/duizelig etc voelen in de middag.
Vanmiddag warm gegeten, 1 kopje koffie en goed gegeten tussendoorwas beter te doen. Bedankt!
En zwanger zijn met een peuter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die S.! Heeft ze een hartje gevonden?
Ik zou nog eens bij Zeeman kunnen krijgen als ik niet steeds acute ebola kreeg van die verkoopsters daarAlleen bij de ALDI vind je ze werkschuwer
En kleren kijken voor iets grotere kindertjes is inderdaad leuker, daar is vaak veel meer keuze voor en niet meteen allemaal van die zoetsappige ellende met teddyberen
disclaimer
Wat een mooi filmpje! Mijn vriend is ook met 26 weken geboren 32 jaar geleden. En als ik dan zie dat hij van zo klein, is gegroeid naar een man van bijna 2 meter vind ik dat zo'n wonderbaarlijk iets. Erg mooi vastgelegd zo!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:59 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind het inmiddels wel een sport om leuke combi's te maken van goedkoop h&m, zeeman-spul en duurdere merken.. Zelf leuke dingen op die manier bij elkaar scharrelen vind ik echt leuk nu I.solde er is en ik ook weet hoe het staat. Toen ik zwanger was, kon ik me er zo weinig bij voorstellen.
Deze moet ik hier ook even delen. Moet je je voorstellen als je rond de 26 weken bent, dat je baby er nu zo uitziet! (maar hopelijk nog een tijd blijft zitten!!)
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:43 schreef Zoë23 het volgende:
En zwanger zijn met een peuter
Wat een lieve foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Burdie het volgende:
Taart, anyone?
http://news.distractify.com/fun/fails/baby-shower-fails/?v=1
+1quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Crumpette het volgende:
potver een naam voor een jongen is echt lastigvooralsnog zijn we het er vooral over eens dat we maar niet meer dan 1 zoon moeten krijgen om er niet nog een te moeten verzinnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |