quote:
Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef Crumpette het volgende:[..]
H&M heb ik nog niet gekeken (goed dat je het zegt

) .. hema heb ik wel wat dingen gekocht maar geen pakjes eigenlijk. Maar ook gewoon de losse items, broekjes, shirtjes.. ik vind het op die site wel aan de prijs.. ik heb nu het gros gekocht bij M&S, dat lijkt tot nu toe nog een behoorlijk voordelige optie als ik het zo zie.. voordeliger dan Hema iig. Maar het scheelt ook dat we er een hebben hier en ik er zo naar binnen kan lopen. had 3 hele leuke pakjes voor 18 euro

, 5 rompers met dessin voor 15, 7 witte rompers voor 9,... kun je niks van zeggen, toch?
Klopt, voor goeiekope rompertjes moet je niet op zo'n site kijken idd, dat kan veel goedkoper

Maar voor 1-2 leuke pakjes die net ff anders zijn vind ik 16,50 weer best betaalbaar.
Maar goed, ik moet nu zelf ook even kappen, want ik heb al heel veel leuke pakjes in heftige (retro) printjes en heel weinig basics

Ik vind alleen de dingen die in de gangbare winkels hangen vrijwel zonder uitzondering erg suf

ik hou niet van dingen met 1 beest er op, disney, pastel, strikken, froezels en teksten.