Er zijn er meerderen in omloopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:07 schreef Loj het volgende:
Er was toch een site met voorbeeld bevalplannen enzo?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:42 schreef Radyhyn het volgende:
DND het is inderdaad toch fijn om alles ruim van te voren klaar te hebben staan... En als het geschilderd moet worden ook nog ruim de tijd geven om te laten luchten enzo... dus genoeg reden om eerder de spulletjes te hebben.. Heeft je huilbui geholpen dat ze het eerder komen brengen?
Helio zwemmen lijkt mij ook echt heerlijk om weer eens te doen. Alleen heb ik niemand die mee wilZwangerschapszwemmen lijkt mij ook leuk.. maar hier in de buurt nog niets gevonden met passende dagen/tijden
Sq wat een opmerking van je man inderdaad..Hij bedoelt het vast lief
Hier zei mijn man van de week toen ik met de laptop op schoot zat.. 'zit je weer op je hormonen-forum?' (!!!!!!!)
Niet allemaal. Waarschijnlijk ook mensen die nuchter moesten en zo vroeg mogelijk wildenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:06 schreef rebel-angel het volgende:
Phaidra, van die bejaarde weer of niet.
Zo gaat het hier namelijk altijd hebben ze de heeeele dag de tijd neeee ze moeten daar als 1e zitten.
En slapen met een ventilator op je bakkes is geen goed idee, m'n hele keel voelt klote.
Met mond open slapen en dan steeds wakker worden met een kurkdroge mond en keel![]()
Ooooh en vandaag 37 weken![]()
En meldplicht![]()
Dus meld
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werd net wakker van een onverwacht middagdutje op de bank. In zeesterhouding, jurkje helemaal opgekropen en met de poes die zich tussen mijn benen had genesteld.
Laten we zeggen dat ik blij was dat de plisségordijnen naar beneden waren..
als je een harde buik hebt voel je het wel onder je isolatie laagje hoor. Ikke wel. Voel heel duidelijk eerst een laag vulling met daaronder een hard ding... als een voetbal ofzo. En je baarmoeder beweegt dan ook niet mee en dat voelt heel raar van binnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
Pakje niet gekomen?zo boos word ik daar altijd van...
Over harde buiken nog, jullie zeggen allemaal dat je buik echt hard wordt, maar ik denk dat jullie min buikvet schromelijk onderschattendaar voel ik dat echt nooit of te nimmer doorheen hoor! Ws niet voor te stellen als je zelf nooit zoveel vet gehad hebt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werd net wakker van een onverwacht middagdutje op de bank. In zeesterhouding, jurkje helemaal opgekropen en met de poes die zich tussen mijn benen had genesteld.
Laten we zeggen dat ik blij was dat de plisségordijnen naar beneden waren..
En kwijlquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]misschien zelfs met een snurkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |