abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:20:34 #251
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143864522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:15 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met veiligheidsoogjes haha. Girlpower! :6
Ja ik had vroeger hele fijne die gewoon normaal deden. Alleen had ik op een gegeven moment een hele zooi besteld op een site (goedkoop :') ) en die zijn gewoon flut >:( (of ik doe het verkeerd :') )
  Moderator/colorchick dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:25:08 #252
382129 crew  Donna
pi_143864766
MarSuSt

Allereerst vind ik een duidelijke goedwerkende website belangrijk. Hobbydoos, werd hierboven al genoemd, steekt raar in elkaar en is niet altijd even duidelijk met product omschrijving. Moet wel zeggen dat het went. Wolplein website vind ik bijv. echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet wegwijs worden daar. Het assortiment is zo groot. Doolhof.

Product omschrijving moet dus ook duidelijk zijn. Wat krijg je en wat betaal je ervoor.

Service vind ik ook erg belangrijk. Ik heb wel eens een vraag gesteld aan Echtstudio, nou ik wacht nu nog op antwoord. Ze reageren ook nooit op Twitter of Facebook. Tenminste toen niet, weet niet hoe het nu gaat.
Als ik tweet dat ik super tevreden ben over webshop X zou ik een reactie of op zn minst een retweet wel leuk vinden.

Anyway als dat goed zit en ik moet wat bestellen kijk ik naar de prijs per product en de verzendkosten. Ik heb liever vast laag dan stunts qua prijs. Al is een aanbieding wel eens leuk. Gratis verzending boven de ¤50 vind ik stom, zoveel bestel ik nooit.

Cadeautjes zijn leuk, maar halen mij niet over om te bestellen.
pi_143872604
Dank jullie wel! Daar heb ik wat aan. Zoals ik het dus lees vinden jullie prijs, duidelijke website en service belangrijk. Ik snap dat gratis verzenden boven de 50 euro als stom wordt gezien (vind ik als klant ook) maar als webwinkel bezitter weet ik dat de marges zo klein zijn dat je dan op een bestelling moet bijleggen. Dus die verzendkosten zijn lastig. En wat het assortiment betreft: ik heb oogjes en scharen en dergelijke, maar dat loopt bij mij dus niet. Alleen naalden en garen loopt goed. Als er iemand is die iets te zeggen heeft over mijn webwinkel, graag! Of hij overzichtelijk is, of wat misschien anders kan.
  Moderator/colorchick woensdag 27 augustus 2014 @ 09:13:43 #254
382129 crew  Donna
pi_143872874
Ik snap dat die marges klein zijn en het is natuurlijk ook afhankelijk van de bestellingen die binnenkomen, maar ik bedoel meer zo van.

Ik heb liever dat de verzendkosten standaard ¤3,95 zijn dan dat ik voor een beetje al ¤6,95 moet betalen en het dan boven de ¤50 gratis is. Doe dan gewoon altijd verzendkosten betalen (ook boven de ¤50), maar de verzendkosten wat lager. Maar dat moet uiteraard wel uit kunnen.

Verzendkosten onder de ¤5 voor een pakketje vind ik altijd prima. Maar als ik ¤6,95 zie staan, dan haak ik direct af.

Ik zie dat jij al niet hoge verzendkosten hebt. :). Heel stiekem vind ik het wel jammer dat je geen Phil Coton 3 hebt, geloof dat ik dat al eens eerder heb gezegd. Ik gebruik die 2 door elkaar heen en zal dat dan ook ergens bestellen waar beide aangeboden wordt.

Maar ik snap dat je je assortiment niet zomaar kan aanpassen haha. Catania heb je wel goedkoop ^O^
pi_143873075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
Ik snap dat die marges klein zijn en het is natuurlijk ook afhankelijk van de bestellingen die binnenkomen, maar ik bedoel meer zo van.

Ik heb liever dat de verzendkosten standaard ¤3,95 zijn dan dat ik voor een beetje al ¤6,95 moet betalen en het dan boven de ¤50 gratis is. Doe dan gewoon altijd verzendkosten betalen (ook boven de ¤50), maar de verzendkosten wat lager. Maar dat moet uiteraard wel uit kunnen.

Verzendkosten onder de ¤5 voor een pakketje vind ik altijd prima. Maar als ik ¤6,95 zie staan, dan haak ik direct af.

Ik zie dat jij al niet hoge verzendkosten hebt. :). Heel stiekem vind ik het wel jammer dat je geen Phil Coton 3 hebt, geloof dat ik dat al eens eerder heb gezegd. Ik gebruik die 2 door elkaar heen en zal dat dan ook ergens bestellen waar beide aangeboden wordt.

Maar ik snap dat je je assortiment niet zomaar kan aanpassen haha. Catania heb je wel goedkoop ^O^
Ik doe mijn best de verzendkosten laag te houden. Dank je voor je advies. Ik mag helaas geen Phildar, drops of hoooked verkopen. Deze merken willen dat je een winkel met etalage hebt en niet alleen een webwinkel. Ook kan ik niet van alle merken de prijzen laag houden. Zo heb ik Scheepjeswol, maar daarmee mag ik niet stunten met de prijs. Lastig mezelf dan te onderscheiden van al die andere webwinkels. Ik ben heel blij met jullie meningen, dank!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 09:41:20 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143873387
Weet niet of je dat al doet, maar laatst ontving ik de wolletjes ingeseald (uhhh...schrijf je dat zo??) Zo past het in een enveloppe ^O^ En dus door de brievenbus.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143873481
Ik check weer even in.. :@ Ben de zomer bijna geheel haakloos door gekomen, de tuin lonkte te veel. Maar inmiddels heb ik de boel weer opgepakt. Ben wel mee blijven lezen hier, veel erg toffe dingen voorbij zien komen, maar had zelf even niet zo veel te melden..
Ik heb net eindelijk de grote deken afgerond die ik van de winter was begonnen en ben bezig met een omslagdoek en een lapje waar ik restjes in verwerk. Weet nog niet wat dat laatste gaat worden, hangt er van af hoe groot het wordt :+ Oh en ik heb Nessie gehaakt. Souvenirtje uit Schotland :D

Kortom: het haakplezier is weer in alle hevigheid terug hoor! *O* *O*
  Moderator/colorchick woensdag 27 augustus 2014 @ 09:54:04 #258
382129 crew  Donna
pi_143873675
Oh wat vervelend dat er zoveel regels aan vast zitten MarSust, dat maakt het zeker een stuk ingewikkelder }:| .
pi_143875534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Susie het volgende:
Weet niet of je dat al doet, maar laatst ontving ik de wolletjes ingeseald (uhhh...schrijf je dat zo??) Zo past het in een enveloppe ^O^ En dus door de brievenbus.
Ik heb dit geprobeerd met zo'n goedkoop apparaat, maar dat werkte niet. Ik denk dat de winkels die dat doen investeren in een dure en daar ben ik te klein voor. Maar zeker een goede tip!

En de regeltjes zijn inderdaad niet leuk. Het is echt afhankelijk van het merk en de groothandel, soms baal ik daar ook van. Ik had graag zpagetti of drops paris gaan verkopen, maar helaas.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 11:39:20 #260
432369 Muntdrop
Zoete Stevige Drop
pi_143876619
Ah die Nessie is super leuk!
  woensdag 27 augustus 2014 @ 17:59:32 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143888567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een applicatie gemaakt (komt op een tasje):

wat een dotje! O+ en dat oog is ook zo mooi!
in de haak.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 18:00:17 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143888586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:05 schreef MarSuSt het volgende:
Wat komen er weer veel leuke dingen voorbij. Ik heb ook niet stilgezeten in de vakantie. Ik heb mijn tas af gemaakt:
[ afbeelding ]
Leuke tas, MarSust!
in de haak.
pi_143892369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:39 schreef Muntdrop het volgende:
Ah die Nessie is super leuk!
Hij is wel schattig he, met die bonnet op z'n koppie.. Alles kant en klaar in het kokertje. :D
pi_143893957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef trui het volgende:

[..]

wat een dotje! O+ en dat oog is ook zo mooi!
Ja, goed hè? Leuk om nieuwe dingen/technieken te leren, vind ik. Ik ga binnenkort aan onderstaande olifant beginnen en die bestaat vrijwel uit één stuk. De techniek die is gebruikt voor de poten is interessant.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 00:57:16 #265
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143904695
Leuk, lijkt wel wat op de padma, maar nog iets meer 1 geheel inderdaad.

1 van m'n vakantieprojectjes is uitgemond in een AH-tas-bekleding (ik kan 't blijkbaar toch niet laten). ;)

de kleuren zijn wat raar door 't lamplicht, maar ik ben zo blij dat 't vastnaaien gelukt is dat ik 'm toch vast wil laten zien.

nu de andere kant nog bedenken..!
in de haak.
pi_143907284
Heel gaaf Trui!
pi_143907526
Een weekje op vakantie geweest en gelijk heel wat moois gemist :)
pi_143907602
Ik heb net je tas geliked op Facebook, heel mooi trui.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 08:56:12 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143907877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef trui het volgende:

1 van m'n vakantieprojectjes is uitgemond in een AH-tas-bekleding (ik kan 't blijkbaar toch niet laten). ;)

de kleuren zijn wat raar door 't lamplicht, maar ik ben zo blij dat 't vastnaaien gelukt is dat ik 'm toch vast wil laten zien.

[ afbeelding ]

wat een werk :o maar wel heel kunstig _O_
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 08:58:42 #270
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143907917
ik ben ook weer aan het haken gegaan, ik heb maggie de uil maar eens afgemaakt nadat ik die geïrriteerd in een hoek had gegooid omdat ik net een beetje zwarte amy tekort kwam en niet meer leverbaar bleek.
onlangs vond ik bij het opruimen van mijn hobbyhok een tasje rio met onder andere zwart, dus toen heb ik het tasje met losse pentagons en hexagons maar weer eens opgediept en in één ruk afgemaakt.
pi_143908136
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef trui het volgende:

[ afbeelding ]

Leuk! En wat een werk! Hoe heb je dat vastnaaien gedaan?

Wat doe je eigenlijk met al die tassen? :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:22:46 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_143909464
Tot nu toe heb ik ze altijd cadeau gedaan, maar ik denk dat ik deze maar eens zelf ga houden. :) (Het vastnaaien doe ik met naald en draad, rondom. En een vingerhoedje!)
in de haak.
pi_143910466
Hij is mooi Trui.

En Nessie is een schatje.
pi_143910580
Wow die olifantjes zien er wel tof uit zeg!! Ben benieuwd hoe dat gaat..
Toffe tas ook ^O^

*O* nieuw garen binnen! Ik ga voor mijn hond ( :@ je moet toch wat) een dekentje maken met Stylecraf extra chunky. Ik gebruik de kleuren van het Attic24-regenboogkussen pakket wat bij Wool warehouse te koop is, aangevuld met zwart. Het wordt een open patroontje, deze: https://www.etsy.com/nl/l(...)het-pattern-beatrice Maar dan dus met zwart ipv wit en iets andere kleuren.. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. En wat de hond er van vindt :+ die jat nu steeds mijn ripple namelijk ;)

Maar eerst mijn omslagdoek afmaken :s)
pi_143912769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow die olifantjes zien er wel tof uit zeg!! Ben benieuwd hoe dat gaat..
Toffe tas ook ^O^

*O* nieuw garen binnen! Ik ga voor mijn hond ( :@ je moet toch wat) een dekentje maken met Stylecraf extra chunky. Ik gebruik de kleuren van het Attic24-regenboogkussen pakket wat bij Wool warehouse te koop is, aangevuld met zwart. Het wordt een open patroontje, deze: https://www.etsy.com/nl/l(...)het-pattern-beatrice Maar dan dus met zwart ipv wit en iets andere kleuren.. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. En wat de hond er van vindt :+ die jat nu steeds mijn ripple namelijk ;)

Maar eerst mijn omslagdoek afmaken :s)
Leuk patroon, ben benieuwd. Wel een foto met hond als de deken af is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')