Ja ik had vroeger hele fijne die gewoon normaal deden. Alleen had ik op een gegeven moment een hele zooi besteld op een site (goedkoopquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:15 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met veiligheidsoogjes haha. Girlpower!
Ik doe mijn best de verzendkosten laag te houden. Dank je voor je advies. Ik mag helaas geen Phildar, drops of hoooked verkopen. Deze merken willen dat je een winkel met etalage hebt en niet alleen een webwinkel. Ook kan ik niet van alle merken de prijzen laag houden. Zo heb ik Scheepjeswol, maar daarmee mag ik niet stunten met de prijs. Lastig mezelf dan te onderscheiden van al die andere webwinkels. Ik ben heel blij met jullie meningen, dank!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
Ik snap dat die marges klein zijn en het is natuurlijk ook afhankelijk van de bestellingen die binnenkomen, maar ik bedoel meer zo van.
Ik heb liever dat de verzendkosten standaard ¤3,95 zijn dan dat ik voor een beetje al ¤6,95 moet betalen en het dan boven de ¤50 gratis is. Doe dan gewoon altijd verzendkosten betalen (ook boven de ¤50), maar de verzendkosten wat lager. Maar dat moet uiteraard wel uit kunnen.
Verzendkosten onder de ¤5 voor een pakketje vind ik altijd prima. Maar als ik ¤6,95 zie staan, dan haak ik direct af.
Ik zie dat jij al niet hoge verzendkosten hebt.. Heel stiekem vind ik het wel jammer dat je geen Phil Coton 3 hebt, geloof dat ik dat al eens eerder heb gezegd. Ik gebruik die 2 door elkaar heen en zal dat dan ook ergens bestellen waar beide aangeboden wordt.
Maar ik snap dat je je assortiment niet zomaar kan aanpassen haha. Catania heb je wel goedkoop
Ik heb dit geprobeerd met zo'n goedkoop apparaat, maar dat werkte niet. Ik denk dat de winkels die dat doen investeren in een dure en daar ben ik te klein voor. Maar zeker een goede tip!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:41 schreef Susie het volgende:
Weet niet of je dat al doet, maar laatst ontving ik de wolletjes ingeseald (uhhh...schrijf je dat zo??) Zo past het in een enveloppeEn dus door de brievenbus.
wat een dotje!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een applicatie gemaakt (komt op een tasje):
Leuke tas, MarSust!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:05 schreef MarSuSt het volgende:
Wat komen er weer veel leuke dingen voorbij. Ik heb ook niet stilgezeten in de vakantie. Ik heb mijn tas af gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, goed hè? Leuk om nieuwe dingen/technieken te leren, vind ik. Ik ga binnenkort aan onderstaande olifant beginnen en die bestaat vrijwel uit één stuk. De techniek die is gebruikt voor de poten is interessant.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef trui het volgende:
[..]
wat een dotje!en dat oog is ook zo mooi!
wat een werkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef trui het volgende:
Leuk, lijkt wel wat op de padma, maar nog iets meer 1 geheel inderdaad.
1 van m'n vakantieprojectjes is uitgemond in een AH-tas-bekleding (ik kan 't blijkbaar toch niet laten).
de kleuren zijn wat raar door 't lamplicht, maar ik ben zo blij dat 't vastnaaien gelukt is dat ik 'm toch vast wil laten zien.
[ afbeelding ]
nu de andere kant nog bedenken..!
Leuk! En wat een werk! Hoe heb je dat vastnaaien gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:57 schreef trui het volgende:
Leuk, lijkt wel wat op de padma, maar nog iets meer 1 geheel inderdaad.
1 van m'n vakantieprojectjes is uitgemond in een AH-tas-bekleding (ik kan 't blijkbaar toch niet laten).
de kleuren zijn wat raar door 't lamplicht, maar ik ben zo blij dat 't vastnaaien gelukt is dat ik 'm toch vast wil laten zien.
[ afbeelding ]
nu de andere kant nog bedenken..!
Leuk patroon, ben benieuwd. Wel een foto met hond als de deken af is!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow die olifantjes zien er wel tof uit zeg!! Ben benieuwd hoe dat gaat..
Toffe tas ook![]()
nieuw garen binnen! Ik ga voor mijn hond (
je moet toch wat) een dekentje maken met Stylecraf extra chunky. Ik gebruik de kleuren van het Attic24-regenboogkussen pakket wat bij Wool warehouse te koop is, aangevuld met zwart. Het wordt een open patroontje, deze: https://www.etsy.com/nl/l(...)het-pattern-beatrice Maar dan dus met zwart ipv wit en iets andere kleuren.. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. En wat de hond er van vindt
die jat nu steeds mijn ripple namelijk
![]()
Maar eerst mijn omslagdoek afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |