Hamas brengt idd. de palestijnen onnodig in gevaar, maar ook als hamas niets doet dan blijft israel toch nederzettingen bouwen, dat gaat altijd onverminderd door. Israel zit de Palestijnen altijd op alle mogelijke manieren dwars, ik vraag me serieus af of er binnen 30 jaar ook maar iets gaat veranderen aan deze eindeloze kutsituatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Zodra de raketbeschietingen stoppen, en de terroristen van Hamas stoppen met het graven van tunnels, en zij zijn verdreven, komt de hulpverlening heel snel opgang.
Hamas vecht tegen een tegenstander die niet te verslaan is, het wordt tijd dat zij aan hun eigen bevolking gaan denken.
Het is makkelijk Israel overal de schuld van te geven, bij velen ontbeekt de nuance, jammer.
Op een gegeven moment is Israel het zo zat, dat het gehele gebied Israel heet, en Palestina niet meer bestaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:22 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hamas brengt idd. de palestijnen onnodig in gevaar, maar ook als hamas niets doet dan blijft israel toch nederzettingen bouwen, dat gaat altijd onverminderd door. Israel zit de Palestijnen altijd op alle mogelijke manieren dwars, ik vraag me serieus af of er binnen 30 jaar ook maar iets gaat veranderen aan deze eindeloze kutsituatie.
ja ik ken de beelden, deels omdat ze hier al 1 miljoen keer gepost zijn en deels omdat ik ze al in 1 miljoen keer in 1 miljoen andere oorlogen voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat het in sommige wijken niet veel scheelt met een Apocalyps.
Zucht dat lijkt me niet, aangezien Israel geen terroristische organisatie is, je doelt uiteraard op de Syrie gangers, trieste vergelijking wat jou domheid weer erg goed illustreert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:27 schreef klawie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-leger-Israel.dhtml
Worden hun ook tegen gehouden bij se grens?????
Omdat ze vriendjes zijn met de vs maar ze zijn geen haar beterquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Zucht dat lijkt me niet, aangezien Israel geen terroristische organisatie is, je doelt uiteraard op de Syrie gangers, trieste vergelijking wat jou domheid weer erg goed illustreert.
Israel is geen ISIS, en overigens gaan die mensen daar ongewapend werk doen.
het doet er simpelweg niet toequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat ze vriendjes zijn met de vs maar ze zijn geen haar beter
Had jij het van de week nou niet over persoonlijk worden? Dat bedoel ik alleeb als het uitkomt mietje
Die mensen gaan een leger ondersteunen die zich schulig maakt aan schending van de mensen rechten onderdrukking moord etcetc
En als geen wapebs vast houdt betekent het niet gelijk dat je goed werk doet dze mensen zijn er net zo schuldig aan als de militairen die zomaar kindjes neerknallen
Discussie is zinloos met jou, jij gelooft in je eigen verzonnen onzin dus heeft het automatisch geen zin, toch doe ik nog een poging:quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:43 schreef klawie het volgende:
[..]
Omdat ze vriendjes zijn met de vs maar ze zijn geen haar beter
Had jij het van de week nou niet over persoonlijk worden? Dat bedoel ik alleeb als het uitkomt mietje
Die mensen gaan een leger ondersteunen die zich schulig maakt aan schending van de mensen rechten onderdrukking moord etcetc
En als geen wapebs vast houdt betekent het niet gelijk dat je goed werk doet dze mensen zijn er net zo schuldig aan als de militairen die zomaar kindjes neerknallen
dit hele verhaal doet er niet toequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Discussie is zinloos met jou, jij gelooft in je eigen verzonnen onzin dus heeft het automatisch geen zin, toch doe ik nog een poging:
Israel heeft meerdere bondgenoten, en zowat de gehele wereld doet zaken met Israel.
Israel is een erkende staat met westerse normen en waarden, waar je vrij kunt zijn om te doen wat je wilt, ook al ben je moslim of homo of wat dan ook.
Dat jij continue de USA erbij betrekt begint ook nogal irritant en vervelend te worden, ze zijn bondgenoten, deal with it.
Hamas schend net zo goed mensenrechten, dus die vlieger gaat niet op, Hamas is de onderdrukker van het Palestijnse volk niet Israel.
Israel voert een oorlog tegen de internationaal aangemerkte terroristische Hamas beweging.
Israel vermoord niet lukraak burgers, en ze knallen al helemaal niet zomaar kinderen af, dit is wat jij gelooft maar dat is wederom niet gelijk de waarheid.
Dat die mensen daar in Israel gaan helpen moeten ze zelf weten, wie ben jij om daarover te oordelen ?
excuseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee me ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Discussie is zinloos met jou, jij gelooft in je eigen verzonnen onzin dus heeft het automatisch geen zin, toch doe ik nog een poging:
Israel heeft meerdere bondgenoten, en zowat de gehele wereld doet zaken met Israel.
Israel is een erkende staat met westerse normen en waarden, waar je vrij kunt zijn om te doen wat je wilt, ook al ben je moslim of homo of wat dan ook.
Dat jij continue de USA erbij betrekt begint ook nogal irritant en vervelend te worden, ze zijn bondgenoten, deal with it.
Hamas schend net zo goed mensenrechten, dus die vlieger gaat niet op, Hamas is de onderdrukker van het Palestijnse volk niet Israel.
Israel voert een oorlog tegen de internationaal aangemerkte terroristische Hamas beweging.
Israel vermoord niet lukraak burgers, en ze knallen al helemaal niet zomaar kinderen af, dit is wat jij gelooft maar dat is wederom niet gelijk de waarheid.
Dat die mensen daar in Israel gaan helpen moeten ze zelf weten, wie ben jij om daarover te oordelen ?
Edit: Het zou je sieren om de ISIS gekkie's te verwerpen, maar het lijkt alsof je daar allemaal niet zo'n problemen mee hebt.
Heb jij enig idee hoeveel doden er in Iraq en Syrie zijn gevallen door die gestoorden ?
Daar zijn Nederlandse Moslims mede verantwoordelijk voor die zich daar bewezen schuldig maken aan moord en genocide.
Heb mijn post aangepast, had niet op de man moeten spelen maar kon het niet laten om erop in te gaan en inderdaad het doet er totaal niet toe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit hele verhaal doet er niet toe
ook in Iran kun je dit werk doen zonder dat de staat je wat kan maken
Syrie daarentegen ...
Raketten in de school of directe omgeving, dit is de smerigheid van Hamas, niet dat Israel onschuldig is, totaal niet maar hier zijn 2 schuldigen aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
excuseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee me ?
http://www.nytimes.com/20(...)l?smid=fb-share&_r=0
Dit is wat jij zegt. Ze voeren niet alleen oorlog tegen Hamas maar ook tegen de burger bevolking van Gaza.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Edit: Het zou je sieren om de ISIS gekkie's te verwerpen, maar het lijkt alsof je daar allemaal niet zo'n problemen mee hebt.
Heb jij enig idee hoeveel doden er in Iraq en Syrie zijn gevallen door die gestoorden ?
Daar zijn Nederlandse Moslims mede verantwoordelijk voor die zich daar bewezen schuldig maken aan moord en genocide.
De VN komt op voor de onschuldige burgers ! Iets waar jij totaal niet aan denkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:08 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Raketten in de school of directe omgeving, dit is de smerigheid van Hamas, niet dat Israel onschuldig is, totaal niet maar hier zijn 2 schuldigen aan.
Ik snap niet wat die VN daar uberhaupt doet, ze zouden het aan Hamas moeten overlaten dan waren er geen safe zone's, kan de hele wereld zien hoeveel Hamas geeft om hun eigen burgerbevolking.
Verdraai mijn woorden aub niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt. Ze voeren niet alleen oorlog tegen Hamas maar ook tegen de burger bevolking van Gaza.
Onderbouw jou standpunt eens, hoezo denk ik niet aan de burgerbevolking ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De VN komt op voor de onschuldige burgers ! Iets waar jij totaal niet aan denkt.
Misschien in het begin wel maar nu niet meer. Anders waren niet zoveel onnodige burgerslachtoffers toch? Wist je dat bij die aanval op de VN 17 keer is gewaarschuwd aan Israel dat hier burgers zaten ? De locaties meerdere malen zijn aangegeven ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden aub niet.
Ze voeren oorlog tegen Hamas.
Omdat je het zelf nog weet te zeggen dat je niet snapt wat de VN daar doet ? Tenminste iemand die voor ze opkomt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Onderbouw jou standpunt eens, hoezo denk ik niet aan de burgerbevolking ?
Ik heb het artikel gelezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien in het begin wel maar nu niet meer. Anders waren niet zoveel onnodige burgerslachtoffers toch? Wist je dat bij die aanval op de VN 17 keer is gewaarschuwd aan Israel dat hier burgers zaten ? De locaties meerdere malen zijn aangegeven ?
Dat begrijp ik inderdaad niet, er zijn namelijk 6 VN doden gevallen inmiddels, en daarbij wordt VN personeel bedreigd door Hamas, evenals journalisten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je het zelf nog weet te zeggen dat je niet snapt wat de VN daar doet ? Tenminste iemand die voor ze opkomt.
Dat is enkel het verhaal van Isral, maar zeker niet de praktijk. Direct en indirect is de burgerbevolking van Gaza ook het doel van de aanvallen van Isral. Enerzijds voeren ze opzettelijk aanvallen uit in dichtbevolkte gebieden, waarvan ze weten dat er burgers om het leven zullen komen. Anderzijds proberen ze de burgers van Gaza onder druk te zetten om zodoende de steun voor Hamas te verminderen. Middels geweld jegens burgers proberen ze politieke doelen te bereiken. Puur staatsterrorisme.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden aub niet.
Ze voeren oorlog tegen Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |