quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:50 schreef Aisomont het volgende:
inb4 "TS, hoe groot is de jouwe dan?".
Het profiel van mijn username. En mijn username is een berg, zo eentje waar je op kan fietsen.quote:
Dit is een serieus topic!quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:52 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het profiel van mijn username. En mijn username is een berg, zo eentje waar je op kan fietsen.
[..]
Dit is een serieus topic!
Bedankt voor de eerste serieuze reactie.quote:
Ja, eigenlijk is het ook wel heel logisch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrouwen liegen als ze zeggen dat ze het niet doen.
Mannen kijken toch ook naar borsten?
Is het ook niet een extra zetje? Als je half twijfelt dat het je over de streep trekt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:56 schreef Forbry het volgende:
Voor mij is een "grote" zien echt geen (op zichzelf staande) reden om vervolgens te gaan flirten, maar ernaar kijken doe ik wel ja
Ik heb het niet gevonden, behalve van 5 jaar geleden ofzo. En tijden veranderen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is topic #1736372 over dit onderwerp echt nodig? Heb je geen searchfunctie?
Ben je al zo oud?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:00 schreef trovey het volgende:
Ja , dat werkt tegenwoordig heel goed met die afzakbroeken met het kruis tussen die knieën.Jaren 70 en de strakke broeken van toen.
Begin pubertijd in 2e helft van de jaren 70 dus ja, ik ben oud.quote:
Ik doe niet aan mode dus ik heb niet dat soort broeken, zelfde geldt voor de niet-FOK!ker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:00 schreef trovey het volgende:
Ja , dat werkt tegenwoordig heel goed met die afzakbroeken met het kruis tussen die knieën.Jaren 70 en de strakke broeken van toen.
Ik flirt alleen voor de lul... ehh lolquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bedankt voor de eerste serieuze reactie.
[..]
Ja, eigenlijk is het ook wel heel logisch.
[..]
Is het ook niet een extra zetje? Als je half twijfelt dat het je over de streep trekt?
En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef LittleLady het volgende:
Tuurlijk, maar goed je hebt bloedlullen en vleeslullen, dus echt betrouwbaar is het niet
Nou ja ligt er aan hoe koud het is in bed natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Aisomont het volgende:
[..]
En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.
Ik bedoel niet eens per se een grote he, het gaat mij om de grootte. Dus misschien val je juist wel op een gemiddelde en denk je "nahh, die van hem is zó groot, daar ga ik niet mee flirten". Dat kan ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik flirt alleen voor de lul... ehh lolen niet voor seks, want ben al jaren bezet (en monogaam/trouw), dus nee...
Maar goed, was dat niet het geval... mwah... ik ken dat "half twijfelen" niet... ik vind iemand leuk of niet en in het eerste geval is het formaat van de piemel voor mij van érg ondergeschikt belangAan de andere kant, vind ik een enigszins grote piemel op zích wel aantrekkelijk, dus in de situatie die jíj (waarschijnlijk) bedoelt zou dat mogelijk wel een (kleine) rol kunnen spelen ja...
Nee maar als je al een 17 cm hebt hangen en hij groeit tot een 18 cm of je hebt 12 cm hangen en hij groeit tot 20 cm het zegt niets en als koud is dan kruipen ze ook nog weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Aisomont het volgende:
[..]
En je hebt niet-erecte lullen en sommige zijn dat wel, natuurlijk. Dat weet ik. Maar als 'ie er groot uitziet, wordt hij niet ineens kleiner in bed.
Kom straks even op bezoek. Kunnen we even naar elkaar kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ik geef gewoon toe, ik kijk naar alles, zowel bij mannen als vrouwen, vind het gewoon leuk om mensjes te kijken, soms ook nog afvragend hoe seks met een bepaalde man zou zijn.
Hahaha nee zit straks in de stad, lekker mensjes kijken, heerlijk vind ik datquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Kom straks even op bezoek. Kunnen we even naar elkaar kijken.
er valt wmb niets toe te geven, ik kijk daar nl echt niet naar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef LittleLady het volgende:
Ach ik geef gewoon toe, ik kijk naar alles, zowel bij mannen als vrouwen, vind het gewoon leuk om mensjes te kijken, soms ook nog afvragend hoe seks met een bepaalde man zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vind alles wel interessant, het word minder in het zwembad, ik noem een Speedo zwembroekje en dan hoeft het voor mij niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er valt wmb niets toe te geven, ik kijk daar nl echt niet naar.
Ik kijk best naar andere mannen en flirten is ook leuk, bobbels in broeken vind ik echter totaal niet interessant.
In trainingsbroeken zijn de "contouren" ook vaak aardig goed te zienquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kijk daar alleen naar in n wielrenbroekje oid en dan nog alleen omdat ik er niet omheen kan. Ik kijk er dus niet naar, maar lees net dat ik dat lieg.
Naar borsten kijk ik wel btw.
Ja, nee... dat snapte ik ook wel. Drukte mij misschien ook niet helemaal goed uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik bedoel niet eens per se een grote he, het gaat mij om de grootte. Dus misschien val je juist wel op een gemiddelde en denk je "nahh, die van hem is zó groot, daar ga ik niet mee flirten". Dat kan ook.
En vrouwen twijfelen denk ik minder snel half dan mannen?
Ik bedoel natuurlijk dat hij niet kleiner wordt als hij nog stijver wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ligt er aan hoe koud het is in bed natuurlijk.
Daar heb je gelijk in ja. Formaat ballen heb ik nog noooooit gehoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar als je al een 17 cm hebt hangen en hij groeit tot een 18 cm of je hebt 12 cm hangen en hij groeit tot 20 cm het zegt niets en als koud is dan kruipen ze ook nog weg.
Formaat ballen is ook wel interessant, een beetje hand vol is wel leuk, twee knikkers zijn ook afknappers
Waarom kijk je er niet naar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kijk daar alleen naar in n wielrenbroekje oid en dan nog alleen omdat ik er niet omheen kan. Ik kijk er dus niet naar, maar lees net dat ik dat lieg.
En zolang je iemand niets aandoet, is daar natuurlijk helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef LittleLady het volgende:
Dat ik kijk, wil niet zeggen dat ik het altijd even "aantrekkelijk" vind... strakke zwembroeken, wielrenbroekjes, brrrr...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh vind alles wel interessant, het word minder in het zwembad, ik noem een Speedo zwembroekje en dan hoeft het voor mij niet meer
Soms is het moeilijk om er niet naar te kijken inderdaad:quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja dan kijk je rond en komt er zoiets in beeld en dan denk je, iieehhw dat wou ik nou net niet zien, net zoals mensen die even op de hurken gaan en je ziet zo'n ruig behaarde spleetquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat ik kijk, wil niet zeggen dat ik het altijd even "aantrekkelijk" vind... strakke zwembroeken, wielrenbroekjes, brrrr...
Ja duh, natuurlijk kijken we naar hoe groot een lul bij een geklede en niet geklede man is. Oh God, wat een vraag.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms is het moeilijk om er niet naar te kijken inderdaad:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke reactiesquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:30 schreef IBAZ het volgende:
De eerste keer dat ik met mijn vrouw seks had zie ze:"godsklere, moet die erin. Doe maar de helft". Inmiddels is ze gewend aan het geheel.
complicatequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk kijken we naar hoe groot een lul bij een geklede en niet geklede man is. Oh God, wat een vraag.
Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, dus zodoende.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk kijken we naar hoe groot een lul bij een geklede en niet geklede man is. Oh God, wat een vraag.
Ja hoor, ONZ.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, dus zodoende.
Ik weet van al mijn vriendjes hoe groot hun lul was/is. Verdorie, moet dit topic niet naar ONZ.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Heb jij ooit eens gemeten hoe groot hij was?
Door jouw reacties wordt het een ONZ-topic ja, dus als je óf niet reageert, óf gewoon serieus doetquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet van al mijn vriendjes hoe groot hun lul was/is. Verdorie, moet dit topic niet naar ONZ.
OK sorry.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Door jouw reacties wordt het een ONZ-topic ja, dus als je óf niet reageert, óf gewoon serieus doet
Vertel, hoe lang istie van mij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet van al mijn vriendjes hoe groot hun lul was/is. Verdorie, moet dit topic niet naar ONZ.
30 cm, duh.quote:
Jij bent nog liever.quote:
ja, dat dus, ik vind dat eerder onsmakelijk dan leuk/interessantquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Die ken ik niet en boeit me ook niet. Ben belg, beetje wereldvreemd.quote:
Elk topic waar jij post mondt vaak uit in SC. Ik zou daar iets mee doen in je ondertitel of sig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Die ken ik niet en boeit me ook niet. Ben belg, beetje wereldvreemd.Gewoon ter info. Graag gedaan.
Oh dank u wel voor feedback.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Elk topic waar jij post mondt vaak uit in SC. Ik zou daar iets mee doen in je ondertitel of sig.
Het boeit je hoe groot de penis van een man is in slappe toestand??quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:56 schreef Forbry het volgende:
Voor mij is een "grote" zien echt geen (op zichzelf staande) reden om vervolgens te gaan flirten, maar ernaar kijken doe ik wel ja
Het boeit mij om een piemel te zien. In welke toestand dan ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het boeit je hoe groot de penis van een man is in slappe toestand??
Bijzonder wel, over het algemeen zijn vrouwen toch niet echt warm te krijgen voor een slappe piemel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het boeit mij om een piemel te zien. In welke toestand dan ook.
Als het je boeit word je er volgens jou ook (altijd) warm van?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder wel, over het algemeen zijn vrouwen toch niet echt warm te krijgen voor een slappe piemel.
Dat komt door de hangende voorhuid..quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder wel, over het algemeen zijn vrouwen toch niet echt warm te krijgen voor een slappe piemel.
Ok, de meeste vrouwen hebben ook een totale desinteresse voor een slappe piemel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het je boeit word je er volgens jou ook (altijd) warm van?Zelden eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:50 schreef Aisomont het volgende:
Zoals gewoonlijk schepten wij keihard op over hoe groot onze lul wel niet is.
Meeste mannen zijn dom. Dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:17 schreef IBAZ het volgende:
Alle vrouwen zijn dom. Dat blijkt wel weer.
Meeste mannen wel. Niet alle.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Meeste mannen zijn dom. Dat blijkt wel weer.
waaruit blijkt dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:17 schreef IBAZ het volgende:
Alle vrouwen zijn dom. Dat blijkt wel weer.
Het feit dat ik "meeste" zei en jij "alle", zegt op dit punt al genoeg. In mijn voordeelquote:
Jij claimt de uitzondering te zijn. Vertel verder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het feit dat ik "meeste" zei en jij "alle", zegt op dit punt al genoeg. In mijn voordeel
Ik claim niet dat ik een uitzondering ben. Juist nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:23 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij claimt de uitzondering te zijn. Vertel verder.
Altijd mensen even aan het lachen maken he, ik weet niet hoe groot de zijne is, en dat is echt het laatste wat ik wil weten.quote:
Nog steeds geen antwoord opquote:
Het zou maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:51 schreef Brannagh het volgende:
Natuurlijk kijken we daarnaar. Net zoals we ook wel eens naar borsten staren.
Maar het is niet zo dat ik meteen op iemand af ren als ik weet dat hij grootgeschapen is.
Heb je ook nog een draagbaar duikplankje mee voor het geval dat of gaat dat te ver?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:55 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hij moet ook wel knap zijn, dan pas neem ik een aanloop
Dit vraagt om wat nadere uitleg hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:56 schreef erodome het volgende:
Ooit in een ver verleden deed ik dat niet, dat liep wat minder gewenst af, dus nu doe ik het wel. Heb ik iemand al uitgekozen als neukmatriaal(en hij is het daar ook mee eens) dan doe ik wel wat meer dan kijken vooraf
Is dat zo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit vraagt om wat nadere uitleg hoor.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heb je ook nog een draagbaar duikplankje mee voor het geval dat of gaat dat te ver?
Doe ik wel altijd als ik dikke tieten zie. Zak erop en gaan!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:51 schreef Brannagh het volgende:
Natuurlijk kijken we daarnaar. Net zoals we ook wel eens naar borsten staren.
Maar het is niet zo dat ik meteen op iemand af ren als ik weet dat hij grootgeschapen is.
Ja, ik ben het met haar eens.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:02 schreef Forbry het volgende:
[..]Ik ken je totaal niet natuurlijk, maar toch zie ik je al helemaal gaan
Nou ja vooruit dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, het is in mijn ogen nog te veel in raadselen omhuld
Oh, op die manier. Ik vatte het op alsof er echt een heel specifiek voorval had plaatsgevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:07 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik ook
Al ben ik zo verlegen als de pest.
Erodome bedoeld dat een kleine piemel tegen kan vallen, en ze selecteert op grootte
Dat lijkt mij echt hilarisch achterafquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan.
Ooit in een ver verleden toen ik nog strak en jong was een heerlijke gozer aan de haak geslagen. Donker haar, felblauwe ogen, beetje zwemmerslijf, yum yum dus. Maar netjes als ik toen nog was niet naar het kruis gekeken of even anders getest. Wel mee naar huis met hem, blijkt hij een ding van een cm of 10 te hebben en ook nog eens dun(zelfs in vergelijk met de lengte)![]()
En hij kwam ook al na 2 halen pijpen klaar![]()
![]()
![]()
Sindsdien kijk ik wel, maar liever zorg ik dat ze ook echt geil zijn al zodat ik even kan voelen hoe het zit. Aangezien dat best een prettige bezigheid is hou ik dat erin!
Het hoeft echt geen fok-piemel te zijn, maar binnen het normale is wel leuk.
Zie mijn post hierboven. Desondanks bedankt voor de -nog steeds best interessante- toelichtingquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan.
Ooit in een ver verleden toen ik nog strak en jong was een heerlijke gozer aan de haak geslagen. Donker haar, felblauwe ogen, beetje zwemmerslijf, yum yum dus. Maar netjes als ik toen nog was niet naar het kruis gekeken of even anders getest. Wel mee naar huis met hem, blijkt hij een ding van een cm of 10 te hebben en ook nog eens dun(zelfs in vergelijk met de lengte)![]()
En hij kwam ook al na 2 halen pijpen klaar![]()
![]()
![]()
Sindsdien kijk ik wel, maar liever zorg ik dat ze ook echt geil zijn al zodat ik even kan voelen hoe het zit. Aangezien dat best een prettige bezigheid is hou ik dat erin!
Het hoeft echt geen fok-piemel te zijn, maar binnen het normale is wel leuk.
Niet als ik gewoon met hem praat, dat is grof...quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt hilarisch achterafen ik denk niet dat er ook maar één man is die gaat zeuren over een vrouw die naar z'n kruis grijpt als je gewoon met 'm praat.
Ik bedoel meer van: niet dat je het doet vóórdat je met hem praat, maar gewoon als je na een tijdje praten denkt "deze wil ik wel even vastgrijpen voordat ik hem echt ga testen".quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet als ik gewoon met hem praat, dat is grof...
Dat vind ik nogsteeds grof. We doen wel meer dan praten voordat ik even "test".quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: niet dat je het doet vóórdat je met hem praat, maar gewoon als je na een tijdje praten denkt "deze wil ik wel even vastgrijpen voordat ik hem echt ga testen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |