abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143474350
Mogguh! Vannacht ongesteld geworden( als dat al niet vervelend genoeg is, kon de kruik niet vinden vannacht dus superveel kramp gehad.....vind ik 'm vanmorgen met 2 mins zoeken ):O ! )

Qua niet zwanger zijn, mjaah, het is wat ik verwachtte dus echt verbaasd ben ik niet. Balen doe ik er wel van, maar dat slijt met de tijd wel wat.

Alle anderen wens ik iig succes ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:39:24 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143475814
Aurum -O-

Was dit de laatste IUI?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143478949
Balen aurum ook al had je het verwacht.

Rammeltje: ik begon met tabletten, maar daar reageerde mijn lichaam niet op.
Spannend he, al die onderzoeken?
Hoe oud ben je?

Klumsy, wat goed dat de follikels lekker aan het groeien zijn.
Doet me wel goed om te lezen dat er bij jou ook een keer een ei is verdwenen en ook dat er meer vrouwen zijn die meer dan 30 dagen moesten spuiten.
Ik kreeg het gevoel dat ik nog afwijkender was dan andere vrouwen en mijn lichaam me opnieuw in de steek laat.
Gisteren daarom maar even de tranen laten komen. Die moest ik steeds wegdrukken omdat ik elke keer na een teleurstellende echo gewoon weer naar mijn werk moest en bv moest vergaderen.
Voel me al weer beter. Morgen maar even verder kijken.

Mijn linker eierstok houdt ook niet van foto's. Vaak moet er nog wat op mijn buik geduwd worden.
pi_143481347
Aurum wat klote -O-

Arja, ik moet bijna altijd lang spuiten en dan weet ik al welke dosis ik moet hebben...
( Bij mij zijn het aantal dagen dat ik per cyclus heb moeten spuiten dit geweest: 30, 30, 32, 23, 23, 30 ,30, 34, 13, en deze ronde "maar" 18 dagen... )
Een keer gehad dat er een eitje verdwenen was en 2 keer een cylcus af moeten breken omdat er meer dan 1 eitje was.
Aangezien de zwangerschap van Lola helemaal goed verlopen is mag ik nu doorgaan bij 2 eitjes, zodra een 3e eitje boven de 14mm komt, moet ik die ronde afbreken...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_143484163
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:39 schreef laziness het volgende:
Aurum -O-

Was dit de laatste IUI?
Jups, laatste IUI. Het hoofdstuk zelf zwanger kunnen worden kan ik nu definitief afsluiten -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 17 augustus 2014 @ 10:58:40 #106
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143502951
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jups, laatste IUI. Het hoofdstuk zelf zwanger kunnen worden kan ik nu definitief afsluiten -O-
Wat ontzettend klote -O- :*

Gaan jullie nu verder met IVF of eerst dit even laten bezinken voorlopig?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143503031
Aurum :*
pi_143503033
Rechts een follikel van 17,5 en 15,5!
Vandaag nog een keer menopur. Morgen ovitrelle en dan woensdag IUI!

Eindelijk. Dan heb ik 34 dagen gespoten
pi_143503187
Wat super Arja! *O* niet van het lange spuiten, maar wel van het mooie resultaat :)

Hier vanmorgen pregnyl gezet, dus komende 2 weken weer geduldig wachten
pi_143503790
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:11 schreef klumsy het volgende:
Wat super Arja! *O* niet van het lange spuiten, maar wel van het mooie resultaat :)

Hier vanmorgen pregnyl gezet, dus komende 2 weken weer geduldig wachten
Spannend klumsy! Dan gaan we aardig gelijk op.

*mijmert*
Zou leuk zijn als we samen doorgaan naar z&g!
pi_143511875
Ja dat zou zeker leuk zijn :Y
Is wel weer eens tijd voor een streepjesregen hier!
pi_143516828
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:40 schreef klumsy het volgende:
Is wel weer eens tijd voor een streepjesregen hier!
Dit keer 100 :Y
pi_143517485
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Dit keer 100 :Y
Met hopelijk Frummel als trendsetter!
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:14:05 #114
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_143520928
Aurum... Wat ontzettend k*t zeg -O- neem even de tijd om dit te verwerken en je eventueel voor te bereiden op het volgende traject. Mocht je iets willen weten, vraag het gerust :*

Klumsy en Arja nagenoeg gelijk op :) heel mooi, dames!

En ik zou die streepjesregen ook niet heel erg vinden O-)
pi_143532979
thanks Frum! We gaan iig wel naar het zkh om onze vragen te stellen "nav de witte envelop" maar ik neem daarna sowieso weer pauze.

Dan hebben we iig alle info om te beslissen of we IVF willen proberen.

Ik vraag me bijv. af wat de succesrate is van IVF bij stellen die zonder reden verminderd vruchtbaar zijn.

Tegen die tijd heb ik vast nog wel meer vragen :)

Als men nog pointers heeft dan hoor ik het graag ( mag ook via pm)
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:41:28 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_143533440
Geen pointer maar wel even een dikke :* Klote dit!!
pi_143533638
Aurum, wat super klote :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143542922
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef _aurum_ het volgende:

Ik vraag me bijv. af wat de succesrate is van IVF bij stellen die zonder reden verminderd vruchtbaar zijn.

Bij ons was de eerste poging IVF raak, van een verse terugplaatsing.

We hebben IVF dus jaren als het wondermiddel gezien, tot er vorig jaar een complete poging (1 live tp, 6 cryo) mislukte. Zo'n wondermiddel is het dus niet, te meer omdat alle omstandigheden vorig jaar veel beter waren dan 5 jaar geleden.

Echter is het voor ons wel alles waard geweest, ondanks dat het vorig jaar mislukte. Thijs heeft ons ouders gemaakt, en onze kinderwens is daarmee vervuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_143543154
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Bij ons was de eerste poging IVF raak, van een verse terugplaatsing.

We hebben IVF dus jaren als het wondermiddel gezien, tot er vorig jaar een complete poging (1 live tp, 6 cryo) mislukte. Zo'n wondermiddel is het dus niet, te meer omdat alle omstandigheden vorig jaar veel beter waren dan 5 jaar geleden.

Echter is het voor ons wel alles waard geweest, ondanks dat het vorig jaar mislukte. Thijs heeft ons ouders gemaakt, en onze kinderwens is daarmee vervuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is precies waarom ik een bevruchting niet meteen zie als een zwangerschap. (Naar aanleiding van vaak de discussie over koperspiraaltjes)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:31:54 #120
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_143581431
Klopt, Ticootje. Zo probeer ik het zelf ook te zien. Beetje zoeken naar een balans tussen blij zijn met de dingen die goed zijn gegaan in dit traject en toch ook realistisch blijven. Lijf en embryo moeten elkaar accepteren, embryo moet verder delen, innestelen, enzovoort.

Ik twijfel een beetje of ik de poli even bel vandaag. Blijf last houden van een opgezette buik. Nu is dat ook een mogelijke bijwerking van de Utrogestan, dus kan net zo goed daarbij horen. Maar kan misschien ook lichte overstimulatie zijn. Twijfel alom dus... Geen echte buikpijn trouwens.
pi_143590596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 08:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik de poli even bel vandaag. Blijf last houden van een opgezette buik. Nu is dat ook een mogelijke bijwerking van de Utrogestan, dus kan net zo goed daarbij horen. Maar kan misschien ook lichte overstimulatie zijn. Twijfel alom dus... Geen echte buikpijn trouwens.
Bij twijfel altijd bellen. Zus heeft overstimulatie gehad met hele nare afloop. Keertje teveel bellen is nooit erg, keertje te weinig wel.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:47:04 #122
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_143591869
Inderdaad gebeld. Als het morgen nog zo is, dan even naar ziekenhuis.

Arja, alvast succes bij de iui morgen!
pi_143595451
Succes Arja!

Hopelijk belt de gynaecoloog snel voor de bloeduitslagen + hoe we nu verder gaan. Komende dagen werk ik volledige dagen, waardoor ik de telefoon niet op kan nemen.

Weet iemand waar ik tarwekiemolie(capsules) kan kopen? De kruidvat hier heeft het niet meer.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:42:19 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_143595724
Aurum :* wat klote zeg

Klumsy mijn duimen draaien weer en ook voor jou Arja :*

Streepjes regen vind ik een goed plan

Frummel bij twijfel bellen altijd bellen, beter een keer te vaak dan te weinig

Rammeltje, de tuinen misschien??
Be happy with the little things in life
pi_143597432
Dankjulliewel!

Frummel, goed dat je hebt gebeld.

Rammel: is die tarwekiem in overleg met de gyn gegaan? Ik zou het wel even melden in ieder geval.
Heb je geen bel-afspraak met tijdsindicatie gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')