Zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het was een typische FOK! ("Humor") reactie
Sorry dat ik niet zo'n doorgewinterde FOK!ker benquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het was een typische FOK! ("Humor") reactiechill down
Wat probeer jij nou eigenlijk allemaal te zeggen? Bagatelliseren van welke problemen die mannen ervaren? Wat heeft het "belangrijker vinden van vrouwenproblemen" te maken met mijn post?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Positieve discriminatie, het bagatelliseren van sociale problemen die mannen ervaren, sociale problemen die vrouwen ervaren als belangrijker zien, etc.
Leuk avondje uit...quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:02 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Een tienermeisje is tijdens een concert van Keith Urban in Boston verkracht voor de ogen van honderden fans. Het optreden van de man van Nicole Kidman had plaats in het Xfinity Center en eindigde in chaos. Omstanders beseften niet dat het seksuele contact niet met wederzijdse toestemming gebeurde en keken geamuseerd toe. Een 18-jarige werd na afloop opgepakt op verdenking van aanranding.
Een vrouw stapte naar de politie met de melding van de verkrachting. Ze had met eigen ogen gezien hoe een meisje op de eerste rij verkracht werd. Toen ze het slachtoffer vroeg of ze ingestemd had met de seks, antwoordde de tiener ontkennend. De vrouw had net daarvoor de dader van het meisje weggetrokken, waarop die in de menigte verdween. De politie kon hem, Sean Murphy uit Roxbury in Massachusetts, alsnog oppakken. Wat later stapten verschillende fans naar de politie met opnames van de verkrachting.
Het optreden eindigde in complete chaos. Volgens een fan waren heel wat jonge aanwezigen stomdronken en kotsten ze op andere fans. Een andere concertganger bevestigt dit en zegt dat het veiligheidspersoneel een grote verantwoordelijkheid draagt. Volgens haar werden de concertgangers niet gefouilleerd de ingang en werd er ook niet ingegrepen toen het uit de hand liep. Volgens de politie en brandweer werd er 'geen onrustige nacht verwacht'.
De politie pakte uiteindelijk vijftig dronken fans op en 46 andere dronkaards werden naar 22 verschillende ziekenhuizen afgevoerd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijdens-concert.dhtml
The accused.
Ik reageer gewoon op de onzin die jij uitkraamt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou eigenlijk allemaal te zeggen? Bagatelliseren van welke problemen die mannen ervaren? Wat heeft het "belangrijker vinden van vrouwenproblemen" te maken met mijn post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Je mag gerust ingaan op mijn posts hoor, wat vind jij precies onzin aan wat ik zeg? Had het verschil uitgemaakt als ik het slachtoffer ook had uitgekotst?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op de onzin die jij uitkraamt.![]()
Ik ben al klaar met deze discussie en heb alles gezegd wat ik heb willen zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je mag gerust ingaan op mijn posts hoor, wat vind jij precies onzin aan wat ik zeg? Had het verschil uitgemaakt als ik het slachtoffer ook had uitgekotst?
Je hebt je punt meer dan duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met deze discussie en heb alles gezegd wat ik heb willen zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Vrouwen die een man van verkrachting beschuldigen om hun gezicht te redden.![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/SARCASMEquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je hebt je punt meer dan duidelijk gemaakt
[..]
In dat geval: dit was dus ook sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/SARCASME
Je snapt trouwens wel dat sarcasme via een medium als FOK! niet overomt bij de ander als je er niet een passende PI of smiley bij neerzet, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Dat krijg je ervan als sommige vrouwen zichzelf per se als slachtoffers willen neerzetten.
Amen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met deze discussie en heb alles gezegd wat ik heb willen zeggen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |