Maak je borst maar natquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:30 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben nu precies op de helft van alle chapters van tlou. Hopelijk wordt het nog beter dan het al is.
Denk dat het signaal dan in de war raaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Nope, die is er niet. Bakstenen zijn je vriend. O pijl en boog, dat is redelijk stealth, maar niet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?
Thnx!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.unblock-us.com
Kun je voor 5 dollar per maand elke Netflix catalogus zien.
Naast Amerika heb je nog veel meer landen waarbij het aanbod verschilt. In Mexico bv staan nieuwe films er eerder op dan in de USA.
Volgens het WWW kan dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Alan Wakequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
STAHP![]()
Mijn hart kan deze dingen niet aan. Ik scheet al in mijn broek bij Alan Wake (Xbox).
Helaas nooit 'mogen' spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Alan Wakemijn favoriete 360 game! Hoe goed ik TLOU ook vind, Alan Wake zal me altijd beter bij blijven
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljartenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:30 schreef Bolters het volgende:
Net even Pure Pool gespeeld weer - gewoon even snel een potje - en wat een heerlijke game. Ziet er top uit en speelt heerlijk relaxendVerrassend veel te doen ook!
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljarten
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etcquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen is
Jammer. Ik verwachtte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etc
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer. Ik verwachte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Nope, kan niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?
alles kan, als je maar wilt!quote:
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!quote:
Xim?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
en mn xim komt zo aan
Na mn werk ff alles en iedereen kapot schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |