Woonbegeleiderquote:
Die denken dat ze het zelf helemaal gemaakt hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zo'n lul met een baan een vrouw en kids
Een woonbegeleider?quote:
En dan doodongelukkig zijn terwijl ik lekker de hele dag bier drink en de staat plukquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die denken dat ze het zelf helemaal gemaakt hebben
Toen het uitging met mijn ex kwam ik zo goed als op straat te staan, toen de crisisopvang ingegaan en via hun woonbegeleiding aangevraagd omdat hun dan de huur voor de 1ste maand voor konden schieten, nu zit ik er 1 jaar aan vast, elke week hetzelfde saaie gelulquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een woonbegeleider?
Wat doet zo'n iemand dan? Ik ken ze wel voor mensen die beginnend dement zijn maar dat is op jou niet van toepassing volgens mij.
Dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan doodongelukkig zijn terwijl ik lekker de hele dag bier drink en de staat pluk
Goeden tip!quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Deetch het volgende:
vergeet niet je rukbunker ook even te luchten, jeweetwel met raam open enzo.
Ik ook. Zwart dan wel. Henneptoppen knippen ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit.
Njah... ik zal wel blij zijn als ik weer een baan heb
Die helpen je met allemaal basisdingen als je was draaien en ophangen, de afwas doen en je huis schoonmaken of houden. Mijn ex had er een stuk of 4/5 in de week over de vloer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een woonbegeleider?
Wat doet zo'n iemand dan? Ik ken ze wel voor mensen die beginnend dement zijn maar dat is op jou niet van toepassing volgens mij.
Ja het liefst ook zwart, desnoods voor erbij ja... lastig alleen tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. Zwart dan wel. Henneptoppen knippen ofzo.
Ja gelukkig kan ik dat allemaal zelf en is het hier puur praten over koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Die helpen je met allemaal basisdingen als je was draaien en ophangen, de afwas doen en je huis schoonmaken of houden. Mijn ex had er een stuk of 4/5 in de week over de vloer.
Aha. Op die manier. Wel, die ene keer in de week is beter op straat leven. Kleine investering als je het zo bekijkt. Wel een betuttelend natuurlijk, of althans, zo komt het op mij over, maar ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen het uitging met mijn ex kwam ik zo goed als op straat te staan, toen de crisisopvang ingegaan en via hun woonbegeleiding aangevraagd omdat hun dan de huur voor de 1ste maand voor konden schieten, nu zit ik er 1 jaar aan vast, elke week hetzelfde saaie gelul
Mmm, maar dat zijn dan meer mensen die eigenlijk niet alleen kunnen wonen maar dat toch om de een of andere reden moeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Die helpen je met allemaal basisdingen als je was draaien en ophangen, de afwas doen en je huis schoonmaken of houden. Mijn ex had er een stuk of 4/5 in de week over de vloer.
Ja zeker beter dan op straat idd. Toch ga ik proberen er eerder een eind aan te maken. maar ze komt eraan dus spreek jullie zo wel weer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aha. Op die manier. Wel, die ene keer in de week is beter op straat leven. Kleine investering als je het zo bekijkt. Wel een betuttelend natuurlijk, of althans, zo komt het op mij over, maar ja.
Er zijn anders genoeg mensen die het hard nodig hebben. Misschien soms betuttelend en veel van de personen in zo'n crisisopvang denken dat ze prima zonder kunnen. Tot puntje bij paaltje komt, de begeleiding ineens wegvalt, en ze dan weer de boot in gaan. Maar dan ligt het waarschijnlijk weer aan anderen en niet aan hen zelfquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Op die manier. Wel, die ene keer in de week is beter op straat leven. Kleine investering als je het zo bekijkt. Wel een betuttelend natuurlijk, of althans, zo komt het op mij over, maar ja.
Voor mensen die ongevraagd langskomen gaat de deur bij mij niet openquote:
Ik krijg 50 euro per week om rond te komen, maar dat is in principe wel op vrijwillige basis.quote:
Kom op G, daar kan je toch niet meer pimpen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik krijg 50 euro per week om rond te komen, maar dat is in principe wel op vrijwillige basis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |