Overmorgen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:04 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik geloof erin dat als hij de ware voor jou is, hij nog wel op je pad komt. Misschien niet morgen dan al, hé.
Hij had anders een hele aardige lachquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien is ie wel helemaal niet aardig.
Die kans heb je dan ook weer. Je kent hem nog helemaal niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef pokkerdepok het volgende:
misschien is ie wel helemaal niet aardig.
uiterlijk zegt niet altijd alles over een persoon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hij had anders een hele aardige lach
Wat moet ik zeggen dan? ''Hoi ik ben een homo die je leuk vind. Heb je laatst zitten bekijken op een terras''? Beetje awkward toch. Zelfs al zou hij me aantrekkelijk vinden zou hij het vast nooit openlijk durven toegeven tegenover z'n vrienden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Die kans heb je dan ook weer. Je kent hem nog helemaal niet.
Maar goed, mocht hij dus je ware zijn, dan kom je hem vanzelf wel weer tegen. Stap er anders de eerstvolgende keer even op af.
Maar een lach komt vanbinnen. Dat is meer uitstraling dan uiterlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
uiterlijk zegt niet altijd alles over een persoon.
de grootste oplichters hebben een hele aardige lach.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Maar een lach komt vanbinnen. Dat is meer uitstraling dan uiterlijk.
Misschien heeft 'ie ook een heel boos bozegezicht...quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hij had anders een hele aardige lach
Dat is wel weer waar inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de grootste oplichters hebben een hele aardige lach.
Dat zou dan wel sexy zijn. Zo'n vent die heel agressief kan kijken vind ik ook wel opwindendquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie ook een heel boos bozegezicht...
ja ik bedoel maar, soms vind je iemand heel mooi enzo, maar je weet uiteindelijk toch niet echt of je de liefde van je leven hebt gemist. dus treur niet te erg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:16 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar inderdaad.
en kan die heel hard je klappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie ook een heel boos bozegezicht...
dan verdien je ook wel een beetje klappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat zou dan wel sexy zijn. Zo'n vent die heel agressief kan kijken vind ik ook wel opwindend
Nee zeker niet. Waarschijnlijk was het gewoon een heteroseksuele jongen die geen enkel idee heeft van mijn bestaan, en daar ook geen enkel belang aan hecht. Dus maakt het geen bal uit of ik hem leer kennen of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja ik bedoel maar, soms vind je iemand heel mooi enzo, maar je weet uiteindelijk toch niet echt of je de liefde van je leven hebt gemist. dus treur niet te erg.
Ik zie het zo, je kunt geen passie hebben zonder dat je ooit ruzie hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:18 schreef Deetch het volgende:
[..]
dan verdien je ook wel een beetje klappen
ja joh, het had van alles kunnen zijn, je weet het niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:24 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Waarschijnlijk was het gewoon een heteroseksuele jongen die geen enkel idee heeft van mijn bestaan, en daar ook geen enkel belang aan hecht. Dus maakt het geen bal uit of ik hem leer kennen of niet.
Ik kom er wel overheen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja joh, het had van alles kunnen zijn, je weet het niet.
gewoon zorgen dat je je kansjes wel grijpt, als je ze krijjgt, dan komt alles goed.
Maar dan ben ik toch wel benieuwd, wat had ik volgens jullie moeten doen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:36 schreef remlof het volgende:
Ja. En als je die ware tegenkomt twijfel je niet, dan doe je wat je moet doen.
ja lastig.. proberen oogcontact te maken, ik was er ook iet op afgestapt. beetje kansloze situatie inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
[..]
Maar dan ben ik toch wel benieuwd, wat had ik volgens jullie moeten doen dan?
Ik heb ook geen enkele ervaring met het versieren van iemand. En de kans dat ik zwaar voor paal zou staan om als jongen een andere jongen te benaderen was vrijwel 100% geweest.
Zoals gezegd, zelfs al had hij me aantrekkelijk gevonden was het waarschijnlijk toch gênant voor hem geweest om door een jongen benaderd te worden ten overstaan van zijn vrienden, en zou hij me alsnog afwijzen.
En indien die dame naast hem daadwerkelijk zijn vriendin was geweest, nou dan had ik me zo geschaamd dat ik ter plekke zou willen doodvallen. Ik heb niet eens de moed om openlijk homo te zijn, wil zwijgen dat ik op een waarschijnlijk heteroseksuele jongen af zou stappen binnen een hordes mensen.
Nou hij zat met de rug naar me toegekeerd. Maar op een gegeven moment keek hij ineens om en keek hij me in de ogen. Toen keek ik maar vlug opzij, om te voorkomen dat hij doorhad dat ik naar hem staarde. Maar toen ik weer terug keek was zijn blik nog altijd op me gericht. Dus misschien heeft hij toch iets doorgehad dat ik naar hem zat te kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja lastig.. proberen oogcontact te maken, ik was er ook iet op afgestapt. beetje kansloze situatie inderdaad.
ik ben geen homo trouwens, maar de principes zijn natuurlijk hetzelfde, alleen heb jij last van een extra moeilijkheidsgraad. en gewoon minder kans dat het gaat lukken, omdat de meeste mensen hetero zijn. daarom, oogcontact lijkt me wel belangrijk, eerst. dan voel je vast wel aan of er iets in zit.
en trouwens, als je nog niet uit durft te komen voor wie je bent, moet je misschien je eerst daarop gaan richten. weten mensen in je omgeving het? je ouders? vrienden? ga je wel eens naar plekken waar andere homos rondhangen?
Vreemd. Maar ze blijft wel in je gedachte aanwezig begrijp ik?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef SonicVolcano het volgende:
1 keer op basis van een foto helemaal in de wolken geweest. Alleen kon het toen echt niet. Zij was 14 en ik 19. Was via een forum. En ik had twee vrienden in dezelfde woonplaats en heb haar toendertijd wel opgezocht. Maar dat was nogal ongemakkelijk, beide erg verlegen en zat echt met die leeftijd in mijn hoofd.
En toen, zeven jaar later (begin 2013), begon ze me uit het niets te appen. Hoe het ging etc. Het balletje ging rollen en de gesprekken werden leuker en leuker. Toen is ze vorig jaar hier bij mij een weekend lang geweest en toen kwam alles eruitWe zaten erg dicht tegen een relatie aan, maar helaas werd dit heel plotseling van haar kant de kop ingedrukt. Uit het niets, zonder echte reden, was het opeens over en uit. Sindsdien niks meer van haar gehoord.
Tot op de dag van vandaag blijf ik het heel raar vinden. Maar goed, ik kijk allang weer vooruit
Af en toe. Maar het doet me vrij weinig meer eigenlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:36 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vreemd. Maar ze blijft wel in je gedachte aanwezig begrijp ik?
Zal ook wel niet. Of hij nu homo was of niet. Die jongen was te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:01 schreef trovey het volgende:
Het kan wel, of het wederzijds is is dan weer een tweede.
Kan gebeuren, je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen of het wederzijds is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zal ook wel niet. Of hij nu homo was of niet. Die jongen was te hoog gegrepen voor mij.
okee, hij bekeek je wel even dus. voor als je hem nog eens ziet ooit, niet helemaal kansloos lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:35 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nou hij zat met de rug naar me toegekeerd. Maar op een gegeven moment keek hij ineens om en keek hij me in de ogen. Toen keek ik maar vlug opzij, om te voorkomen dat hij doorhad dat ik naar hem staarde. Maar toen ik weer terug keek was zijn blik nog altijd op me gericht. Dus misschien heeft hij toch iets doorgehad dat ik naar hem zat te kijken.
Later toen hij ging heb ik hem nog een keer nagekeken in de verte. Toen keek hij volgens mij ook nog wel even terug maar waarschijnlijk verbeeld ik me dat alleen maar. De rest van de tijd heeft hij namelijk ook totaal niet naar me gekeken. Hoewel dat natuurlijk ook wel lastig is wanneer je met de rug naar iemand toe zit.
Ik heb afgesproken met een homoseksuele vriend om binnenkort eens naar een homofeest te gaan. Maar weet alleen nog niet wanneer dat gaat zijn.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:31 schreef love-and-hate het volgende:
Liefde (of beter misschien verliefdheid) is mogelijk gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring.
Toen mijn vriendin en ik elkaar voor het eerst ontmoetten was zij net twee weken single na een relatie van een jaar en was ik plannen aan het maken om naar het buitenland te verhuizen. We zaten allebei absoluut niet op een relatie te wachten.
Vanaf moment één waren we allebei verkocht.. volgende avond samen filmpje gekeken, vanaf toen geen avond zonder elkaar doorgebracht. Wel nog een week lang tegen elkaar geroepen dat we absoluut gewoon vrienden waren en geen relatie wilden. Een week later waren we samen![]()
Zou er niet teveel op hopen. Dacht acht jaar geleden de juiste tegen het lijf te hebben gelopen. Gesprek gehad en de dingen die hij zei waren gewoon eng. Alles wat ik normaal gesproken wel deed maar op dat moment juist niet omdat ik dacht dat hij het raar zou vinden, deed en zei hij juist. 'Waarom blow je?' ik dacht bij mijzelf uit gewoonte, want dat was ook zo, maar zei vanwege ADHD en hij zo 'Oh, ik doe het uit gewoonte.' En normaliter blaas ik de eerste hijs direct uit omdat daar gas in zit van het aansteken, maar toen deed ik dat niet en zegt 'ie tegen me 'Ja de eerste hijs moet je niet doen daar zit gas in.' En nog meer van dat soort dingen. Daarna heeft hij mij naar het station gelopen maar geen nummers uitgewisseld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Overmorgen dan?![]()
Ik hoop het. En zo niet hoop ik dat ik hem snel weer vergeet.
Is eerste contact ook op het eerste gezicht? Dan zou het eventueel wel kunnen. Ik nam 'liefde op het eerste gezicht' altijd letterlijk en dat is gewoon onmogelijk imo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:59 schreef Disorder het volgende:
Ja. Ik heb wel eens zo'n magische klik gehad vanaf het eerst contact. Meteen lachen en een fonkeling in je ogen, en bij die ander ook.
Wat bedoel je hiermee? Als in.. een eerste ontmoeting? In mijn geval wel ja. Ze sprak me aan op mijn shirt en we moesten allebei lachen. Ik voelde meteen iets bijzonders. Kort daarna werd ze mijn vriendin en we zijn zo'n 4 jaar samen geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is eerste contact ook op het eerste gezicht?
Eerste gezicht: je ziet iemand voor het eerst en bent spontaan verliefd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Als in.. een eerste ontmoeting? In mijn geval wel ja. Ze sprak me aan op mijn shirt en we moesten allebei lachen. Ik voelde meteen iets bijzonders. Kort daarna werd ze mijn vriendin en we zijn zo'n 4 jaar samen geweest.
Ik ben toch echt verliefd geworden door het contact hoor. Maar goed, daar denk jij anders over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste gezicht: je ziet iemand voor het eerst en bent spontaan verliefd.
Eerste contact: je ziet iemand voor het eerst en praat wat met diegene en je wordt verliefd.
Eerste kan niet, tweede is wel mogelijk in sommige gevallen.
Ik snap niet wat jij leest, want ik zeg al twee posts hetzelfde als jij, maar ok.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben toch echt verliefd geworden door het contact hoor. Maar goed, daar denk jij anders over.
Jammer voor je. De kans is inderdaad ook klein om zo iemand nog eens tegen te komen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou er niet teveel op hopen. Dacht acht jaar geleden de juiste tegen het lijf te hebben gelopen. Gesprek gehad en de dingen die hij zei waren gewoon eng. Alles wat ik normaal gesproken wel deed maar op dat moment juist niet omdat ik dacht dat hij het raar zou vinden, deed en zei hij juist. 'Waarom blow je?' ik dacht bij mijzelf uit gewoonte, want dat was ook zo, maar zei vanwege ADHD en hij zo 'Oh, ik doe het uit gewoonte.' En normaliter blaas ik de eerste hijs direct uit omdat daar gas in zit van het aansteken, maar toen deed ik dat niet en zegt 'ie tegen me 'Ja de eerste hijs moet je niet doen daar zit gas in.' En nog meer van dat soort dingen. Daarna heeft hij mij naar het station gelopen maar geen nummers uitgewisseld.
![]()
De les van die dag; Wees jezelf.
Maargoed, niet meer tegen het lijf gelopen helaas.
Moest jij niet gaan hosselen?quote:
Nou die jongen had ik wel graag gehosseld, maar ik had er de ballen niet voorquote:
Geen ballen hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nou die jongen had ik wel graag gehosseld, maar ik had er de ballen niet voor
Gemiste kans voor jequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Hij was dus ook wel lekker beefy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:49 schreef complicate het volgende:
Als er een volgende keer komt. Jongens als dat liggen niet voor het oprapen. Zeker niet in mijn leeftijdscategorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet precies hoe oud hij was. Maar ik schat dat hij maar enkele jaren ouder was dan ik. Kon mezelf dan ook echt met hem zien.
Eerste heb ik toch wel echt gehad, ik zag mijn huidige man en was verliefd, daarom ben ik op hem afgestapt. Op zich vrij apart want verder word ik alles behalve makkelijk verliefd, maar de enkele keren dat ik het was was het vrij direct, maar niet zo direct als die eerste keer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste gezicht: je ziet iemand voor het eerst en bent spontaan verliefd.
Eerste contact: je ziet iemand voor het eerst en praat wat met diegene en je wordt verliefd.
Eerste kan niet, tweede is wel mogelijk in sommige gevallen.
Nou ja, zoiets dus.
Persoonlijk geloof ik ook wel dat er gelijk een aantrekking moet zijn tot iemand. Zelf zie ik niet zoveel in het concept van iemand al lang kennen en dan ineens verliefd worden. Liefde is toch ook wel iets chemisch dat er is of er niet is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerste heb ik toch wel echt gehad, ik zag mijn huidige man en was verliefd, daarom ben ik op hem afgestapt. Op zich vrij apart want verder word ik alles behalve makkelijk verliefd, maar de enkele keren dat ik het was was het vrij direct, maar niet zo direct als die eerste keer.
Heb je hem gesproken? Wat weet je van hem? Het enige wat dit is is fysieke aantrekkingskracht, heeft geen reet met liefde te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als er een volgende keer komt. Jongens als dat liggen niet voor het oprapen. Zeker niet in mijn leeftijdscategorie.
Weet niet precies hoe oud hij was. Maar ik schat dat hij maar enkele jaren ouder was dan ik. Kon mezelf dan ook echt met hem zien.
Ja hoor, maar ok, van niks doen en thuis blijven ga je niks bereiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Als er een volgende keer komt. Jongens als dat liggen niet voor het oprapen. Zeker niet in mijn leeftijdscategorie.
Ja ach, aan de andere kant denk ik nu van wat moet ik met iemand die blowt uit gewoonte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jammer voor je. De kans is inderdaad ook klein om zo iemand nog eens tegen te komen.
Je denkt niet dat er zoiets is als aanvoelend vermogen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je hem gesproken? Wat weet je van hem? Het enige wat dit is is fysieke aantrekkingskracht, heeft geen reet met liefde te maken.
Dat is waar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ok, van niks doen en thuis blijven ga je niks bereiken.
Nee. Dat is wishfull thinking omdat je (bewust of onbewust) nat wordt in je onderbroekje. Niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Je denkt niet dat er zoiets is als aanvoelend vermogen?
Zo kun je het ook zien natuurlijk. Het punt is een beetje met dit soort ontmoetingen dat je ze gemakkelijk kunt romantiseren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, aan de andere kant denk ik nu van wat moet ik met iemand die blowt uit gewoonte.
Maar was wel leuk geweest en heb toch wat geleerd die dag, en hoe.
Dat is echt letterlijk wat je doet, omdat die gast er gewoon goed uitzag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk. Het punt is een beetje met dit soort ontmoetingen dat je ze gemakkelijk kunt romantiseren.
In feiten doe ik dat nu ook. Je ziet iemand, of in jouw gevoel spreek je kort met iemand, en vervolgens blijft die mooie gedachte daaraan hangen en wordt in je hoofd zelfs groter. Dat terwijl het in werkelijkheid misschien al snel was tegengevallen.
Maar goed, dat zullen we beiden nu dus nooit weten.
Moa, in mijn hoofd was er weinig romantisch aan, op dat moment ook niet, ik vond het meer interessant. Alsof hij even op mijn pad was geknald zodat ik er wat van kon leren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien natuurlijk. Het punt is een beetje met dit soort ontmoetingen dat je ze gemakkelijk kunt romantiseren.
In feiten doe ik dat nu ook. Je ziet iemand, of in jouw gevoel spreek je kort met iemand, en vervolgens blijft die mooie gedachte daaraan hangen en wordt in je hoofd zelfs groter. Dat terwijl het in werkelijkheid misschien al snel was tegengevallen.
Maar goed, dat zullen we beiden nu dus nooit weten.
Heb zelf nog nooit gehad dat verliefdheid iets was wat groeide, of er was heel direct een stevige klik, of niet. Maar ken dan weer anderen waarbij dat wel gegroeid is, dus het is wel mogelijk in principe.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Persoonlijk geloof ik ook wel dat er gelijk een aantrekking moet zijn tot iemand. Zelf zie ik niet zoveel in het concept van iemand al lang kennen en dan ineens verliefd worden. Liefde is toch ook wel iets chemisch dat er is of er niet is.
Overigens heb ik het zelf dus ook echt niet snel. Daarom juist.
Toch krijg ik vaak zat een nat broekje van iemand, maar dat geeft toch niet datzelfde gevoel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Dat is wishfull thinking omdat je (bewust of onbewust) nat wordt in je onderbroekje. Niet meer, niet minder.
Maar denk je dat die mensen het dan ook écht gevonden hebben, of komt het meer over als twee mensen die niet achter wilden blijven en toen maar iets met elkaar zijn begonnen? Want dat idee heb ik ook vaak bij mensen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb zelf nog nooit gehad dat verliefdheid iets was wat groeide, of er was heel direct een stevige klik, of niet. Maar ken dan weer anderen waarbij dat wel gegroeid is, dus het is wel mogelijk in principe.
Nee, denk echt dat die mensen dat ook echt gevonden hebben. Je ziet dan ook oprechte genegenheid naar elkaar en de verdere verliefdheids-symptomen. Een paar die ik ken hebben het verliefdheids-stukje eigenlijk over geslagen, daar is dan liefde gegroeid. Maar ik kan niet zeggen dat ik denk dat dat geen oprechte liefde is, vaak erg goede relatie's.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Maar denk je dat die mensen het dan ook écht gevonden hebben, of komt het meer over als twee mensen die niet achter wilden blijven en toen maar iets met elkaar zijn begonnen? Want dat idee heb ik ook vaak bij mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |