abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142921726
quote:
Moest jij niet gaan hosselen? -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142921796
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Moest jij niet gaan hosselen? -O-
Nou die jongen had ik wel graag gehosseld, maar ik had er de ballen niet voor :')

Hij was dus ook wel lekker beefy :9
pi_142921848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Nou die jongen had ik wel graag gehosseld, maar ik had er de ballen niet voor :')
Geen ballen hebben -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Hij was dus ook wel lekker beefy :9
Gemiste kans voor je :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142921941
Als je jong bent kan je wel vatbaarder ervoor zijn en kan het wel denk ik. Denk wel dat de meesten dat ontgroeien.
pi_142921992
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:49 schreef complicate het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een volgende keer komt. Jongens als dat liggen niet voor het oprapen. Zeker niet in mijn leeftijdscategorie.

Weet niet precies hoe oud hij was. Maar ik schat dat hij maar enkele jaren ouder was dan ik. Kon mezelf dan ook echt met hem zien.
pi_142922043
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Eerste gezicht: je ziet iemand voor het eerst en bent spontaan verliefd.
Eerste contact: je ziet iemand voor het eerst en praat wat met diegene en je wordt verliefd.

Eerste kan niet, tweede is wel mogelijk in sommige gevallen.

Nou ja, zoiets dus :').
Eerste heb ik toch wel echt gehad, ik zag mijn huidige man en was verliefd, daarom ben ik op hem afgestapt. Op zich vrij apart want verder word ik alles behalve makkelijk verliefd, maar de enkele keren dat ik het was was het vrij direct, maar niet zo direct als die eerste keer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142922132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Eerste heb ik toch wel echt gehad, ik zag mijn huidige man en was verliefd, daarom ben ik op hem afgestapt. Op zich vrij apart want verder word ik alles behalve makkelijk verliefd, maar de enkele keren dat ik het was was het vrij direct, maar niet zo direct als die eerste keer.
Persoonlijk geloof ik ook wel dat er gelijk een aantrekking moet zijn tot iemand. Zelf zie ik niet zoveel in het concept van iemand al lang kennen en dan ineens verliefd worden. Liefde is toch ook wel iets chemisch dat er is of er niet is.

Overigens heb ik het zelf dus ook echt niet snel. Daarom juist.
pi_142922133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Als er een volgende keer komt. Jongens als dat liggen niet voor het oprapen. Zeker niet in mijn leeftijdscategorie.

Weet niet precies hoe oud hij was. Maar ik schat dat hij maar enkele jaren ouder was dan ik. Kon mezelf dan ook echt met hem zien.
Heb je hem gesproken? Wat weet je van hem? Het enige wat dit is is fysieke aantrekkingskracht, heeft geen reet met liefde te maken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_142922142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ok, van niks doen en thuis blijven ga je niks bereiken. :@
pi_142922149
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Jammer voor je. De kans is inderdaad ook klein om zo iemand nog eens tegen te komen.
Ja ach, aan de andere kant denk ik nu van wat moet ik met iemand die blowt uit gewoonte. :P

Maar was wel leuk geweest en heb toch wat geleerd die dag, en hoe.
pi_142922170
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je hem gesproken? Wat weet je van hem? Het enige wat dit is is fysieke aantrekkingskracht, heeft geen reet met liefde te maken.
Je denkt niet dat er zoiets is als aanvoelend vermogen?
pi_142922190
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ok, van niks doen en thuis blijven ga je niks bereiken. :@
Dat is waar.
pi_142922209
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Je denkt niet dat er zoiets is als aanvoelend vermogen?
Nee. Dat is wishfull thinking omdat je (bewust of onbewust) nat wordt in je onderbroekje. Niet meer, niet minder.
pi_142922266
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja ach, aan de andere kant denk ik nu van wat moet ik met iemand die blowt uit gewoonte. :P

Maar was wel leuk geweest en heb toch wat geleerd die dag, en hoe.
Zo kun je het ook zien natuurlijk. Het punt is een beetje met dit soort ontmoetingen dat je ze gemakkelijk kunt romantiseren.

In feiten doe ik dat nu ook. Je ziet iemand, of in jouw gevoel spreek je kort met iemand, en vervolgens blijft die mooie gedachte daaraan hangen en wordt in je hoofd zelfs groter. Dat terwijl het in werkelijkheid misschien al snel was tegengevallen.

Maar goed, dat zullen we beiden nu dus nooit weten.
pi_142922327
Alle keren dat ik verliefd ben geworden was dat gevoel er eigenlijk al meteen nadat ik iemand voor het eerst ontmoet had.. Ik geloof echter niet in ware liefde, mij dit namelijk al vaak genoeg overkomen..
pi_142922332
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Zo kun je het ook zien natuurlijk. Het punt is een beetje met dit soort ontmoetingen dat je ze gemakkelijk kunt romantiseren.

In feiten doe ik dat nu ook. Je ziet iemand, of in jouw gevoel spreek je kort met iemand, en vervolgens blijft die mooie gedachte daaraan hangen en wordt in je hoofd zelfs groter. Dat terwijl het in werkelijkheid misschien al snel was tegengevallen.

Dat is echt letterlijk wat je doet, omdat die gast er gewoon goed uitzag.
pi_142922352
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:01 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Moa, in mijn hoofd was er weinig romantisch aan, op dat moment ook niet, ik vond het meer interessant. Alsof hij even op mijn pad was geknald zodat ik er wat van kon leren. :') Zaten destijds ook beiden op kunstacademie, zelfde werk, zelfde stijl, zelfde visie op dingen, gewoon een mannelijke versie van mij. :P Dat was never nooit goed gekomen tussen ons. _O-

Wie weet later als mijn nog niet bestaande huwelijk is gestrand, dan meneer ineens weer voor m'n neus staat en we nog lang en gelukkig leven einde. _O- Maar daar ga ik niet vanuit en het zal me eigenlijk ook een worst wezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 15:05:45 ]
pi_142923243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Persoonlijk geloof ik ook wel dat er gelijk een aantrekking moet zijn tot iemand. Zelf zie ik niet zoveel in het concept van iemand al lang kennen en dan ineens verliefd worden. Liefde is toch ook wel iets chemisch dat er is of er niet is.

Overigens heb ik het zelf dus ook echt niet snel. Daarom juist.
Heb zelf nog nooit gehad dat verliefdheid iets was wat groeide, of er was heel direct een stevige klik, of niet. Maar ken dan weer anderen waarbij dat wel gegroeid is, dus het is wel mogelijk in principe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142923296
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee. Dat is wishfull thinking omdat je (bewust of onbewust) nat wordt in je onderbroekje. Niet meer, niet minder.
Toch krijg ik vaak zat een nat broekje van iemand, maar dat geeft toch niet datzelfde gevoel.
pi_142925641
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb zelf nog nooit gehad dat verliefdheid iets was wat groeide, of er was heel direct een stevige klik, of niet. Maar ken dan weer anderen waarbij dat wel gegroeid is, dus het is wel mogelijk in principe.
Maar denk je dat die mensen het dan ook écht gevonden hebben, of komt het meer over als twee mensen die niet achter wilden blijven en toen maar iets met elkaar zijn begonnen? Want dat idee heb ik ook vaak bij mensen.
pi_142925901
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Maar denk je dat die mensen het dan ook écht gevonden hebben, of komt het meer over als twee mensen die niet achter wilden blijven en toen maar iets met elkaar zijn begonnen? Want dat idee heb ik ook vaak bij mensen.
Nee, denk echt dat die mensen dat ook echt gevonden hebben. Je ziet dan ook oprechte genegenheid naar elkaar en de verdere verliefdheids-symptomen. Een paar die ik ken hebben het verliefdheids-stukje eigenlijk over geslagen, daar is dan liefde gegroeid. Maar ik kan niet zeggen dat ik denk dat dat geen oprechte liefde is, vaak erg goede relatie's.

Zelf heb ik dat dus nog nooit gehad, dat er verliefdheid/liefde die groeide, bij mij is het pretty please of niet. Maar dat heb ik bij zowel lust als verliefdheid.
pi_142926256
Ik geloof er deels in. Qua aantrekkingskracht kan het zeker, maar qua persoonlijkheid zou ik iemand toch eerst moeten leren kennen voor dat ik echt helemaal verliefd zou kunnen worden.
pi_142940423
Bij sommige zal dat waarschijnlijk wel kloppen maar ik heb dat eigenlijk nooit. En als ik iemand van de eerste keer interessant vind, dan ga ik wel in de ontkenning dat ik die persoon toch nooit meer zie, waarschijnlijk al een vriendin heeft en ik er beter geen energie in steek omdat we toch maar vreemden zijn. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:49:56 #74
432042 pepertosti
Tosti met peper
pi_142947421
Mwaa ik geloof er niet in. Je moet diegene toch eerst goed leren kennen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:51:15 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142947444
Met sommige heb je een directe en zodanig harde klik dat je die fysiek voelt en praktisch kan horen, dus ja liefde op het eerste gezicht bestaat wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_142947463
Nee, wel in liefde na de eerste wip.
pi_142948408
Ik ben daar (soms helaas) veel te nuchter voor.

Op het eerste gezicht kom ik niet verder dan "die ziet er wel leuk uit". Bij mijn vriendin kwam ik eigenlijk pas in de problemen na de eerste date, nadat we een hele middag samen doorgebracht hadden. Toen werd ik de volgende ochtend wakker met zo'n gevoel van "shit, ik wil haar weer zien".

Verliefdheid is bij mij ook niet echt zo'n gevoel van blijheid, maar meer van afhankelijkheid. Ik hou er niet van om afhankelijk van mensen te zijn. En zodra ik mij verliefd ga voelen, voel ik me eigenlijk rot :D

Pas zodra ik wat verder in een relatie zit en alles goed lijkt te gaan, dan begin ik ervan te genieten :')
Monkey see, monkey do.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')