abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142912505
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:26 schreef Thunder0x het volgende:
Op alle fronten overklast deze wedstrijd. Best triest door zo'n matige ploeg die amper gevaarlijk is geweest.

Ze hadden meer strijd, stonden tactisch goed en zelfs hun supporters overtroffen die van ons...
Toen het nog gewoon 0-0 stond was het gewoon tweezijdig sfeervol, als je langzaam het beetje hoop weg ziet glijden omdat er op het veld blijkt dat je daadwerkelijk de nodige kwaliteit mist neemt de sfeer aan onze zijde natuurlijk wel af ja.
quote:
Schaken op rechtsback is gewoon een kansloze beslissing. Rutten zijn uitleg getuigd gewoon van een laffe hond die niets durft. Koeman had deze opstelling nooit gebruikt, hij had gewoon Karsdorp op rechts moeten zetten en van beek met kongolo in t centrum en Nelom op links.
Een aanvallende middenvelder die zijn debuut buiten oefenwedstrijden volgens mij nog moet maken, die zou jij (of Koeman zelfs!) op RB gezet hebben? Dat Schaken tekort kwam is wel waar, maar had dan Van Beek naar RB geschoven en dan Nelom op de plaats van Kongolo
quote:
Het middenveld was ook wat onwennig, Vilhena veroverde prima wat ballen maar bracht gewoon niet genoeg. Clasie speelde degelijk maar kan het ook niet allemaal alleen. En Immers tja.. genoeg inzet maar daar houd het weer op zoals gewoonlijk.
Immers deed het echt niet zo slecht hoor. Ik vond eigenlijk juist dat Clasie kon zijn stempel niet echt kon drukken
quote:
Dan de voorhoede _O- :') _O- Verhoek heeft misschien zoals Rutten zei in de voorbereiding degelijk gespeeld en zijn taak uitgevoerd maar volgens mij snapt die pipo niet dat dit tegen amateurclubs waren. Tegen Sociadad was Verhoek ook al dramatisch, gewoon niet goed genoeg punt

Tevrede was vaak niet aanspeelbaar, kopte ballen door naar niemandsland vanuit ingooien. Simpele kaatsen gingen fout, we zijn echt verwend door Graziano :N.
Die komen gewoon tekort ja. Te Vrede kan tegen een ploeg uit het rechterrijtje nog wel presteren denk ik, Verhoek zou geen betaald voetbal moeten mogen spelen.
quote:
Tja en Boetius beetje ongelukkig, gleed een paar keer uit kreeg ook dubbele dekking en wou steeds binnendoor aangezien hij buitenom er niet langs kwam omdat hij gewoon te langzaam was t.o.v. zijn verdediger.
Boetius had het inderdaad moeilijk met zijn man, maar speelde best ok, goed leerproces voor hem denk ik. En ja, als je de enige angel bent in de aanval, voetbalt dat wel lastig ja.
quote:
Al met al moet je in elke linie wel een speler erbij hebben denk ik anders worden we gewoon weer 5e. Overigens ben ik wel zeer content met Basacikoglu kan een leuke speler worden.
Je kan met deze selectie wel mee in de top5 hoor, zeker met Basicikoglu erbij. Verdedigend zou iemand erbij geen kwaad kunnen, maar ik hoop vooral op nog een spits. Dan kun je misschien daadwerkelijk wat gevaar stichten. Middenveld zou ik niemand halen :)
quote:
Istanbul here we come ~O>
Ik ga het natuurlijk wel kijken, maar ik heb er weinig op 'het wonder van Istanbul' -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912514
Schaken die klaagt over gebrek aan kwaliteit :D :') _O-
pi_142912601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schaken die klaagt over gebrek aan kwaliteit :D :') _O-
Ruben Schaken is als geen ander in staat om spelers met een gebrek aan kwaliteit te kunnen herkennen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142912638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ruben Schaken is als geen ander in staat om spelers met een gebrek aan kwaliteit te kunnen herkennen.
Of hij heeft gewoon een heel ander beeld dan de rest van de wereld van wat goed voetbal is :P
pi_142912662
Dit zeggen terwijl degene die jou gaat vervangen al op de tribune zit :')

Dan heb je toch echt wel een enorm ego zeg _O-
pi_142912667
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat mag ook wel met dat salaris.
pi_142912688
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon een heel ander beeld dan de rest van de wereld van wat goed voetbal is :P
Wil Louis 'm niet hebben?
pi_142912710
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wil Louis 'm niet hebben?
Dat die gozer überhaupt voor de nationale ploeg gespeeld heeft, dat is toch niet normaal man?
pi_142912716
Manchester United lijkt me precies de goede club waar zijn talent kan groeien.
pi_142912734
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
pi_142912747
Alhoewel Koeman hoeft 'm ook niet.
pi_142912779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat die gozer überhaupt voor de nationale ploeg gespeeld heeft, dat is toch niet normaal man?
Mwoa, een tweetal seizoenen geleden had ie wel wat meer explostiviteit en kwam hij wel gewoon erg vaak (wel lelijk) zijn man voorbij, en had hij ook nog een voorzet die vaak gevaarlijk was. Toen kon je hem er goed bij hebben naar mijn mening. Nu wordt hij wat ouder, en wordt alles net wat minder, en dan vervalt het heel snel naar een droevig niveau :(

Al heeft hij gisteren nog wel een aantal corners versierd :)
pi_142912789
Ik denk dat Verhoek en Schaken wel indruk hebben gemaakt gisteren. De clubs zullen zich vandaag massaal melden bij Van Geel.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er in de middag een bericht komt dat Feyenoord Schaken en Verhoek kwijt wil, maar dat er geen interesse is. Vervolgens 5 uur later staan beide spelers in de basis in een wedstrijd in de voorronde van de CL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142912813
Gefeliciteerd met een middenmoter die een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper voor 3,5 miljoen :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_142912843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat Verhoek en Schaken wel indruk hebben gemaakt gisteren. De clubs zullen zich vandaag massaal melden bij Van Geel.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er in de middag een bericht komt dat Feyenoord Schaken en Verhoek kwijt wil, maar dat er geen interesse is. Vervolgens 5 uur later staan beide spelers in de basis in een wedstrijd in de voorronde van de CL.
Mochten ze een keer wel goed spelen kun je cashen dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 09:03:42 ]
pi_142912850
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gefeliciteerd met een middenmoter die een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper voor 3,5 miljoen :)
Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
pi_142912868
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Niet op ingaan joh.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142912869
quote:

[..]

Gaat het nu over voetbal of over de poen?
pi_142912882
quote:

[..]

Neem aan dat je Sulejmani bedoeld? Dat was een potentiële wereldtopper, weet niet of je hem toen bij Heerenveen hebt zien spelen? Iedereen dacht dat hij het zou maken.

Maar wil er geen verder geen wedstrijdje of discussie van maken wou jullie alleen feliciteren :).
En succes wensen volgende week ^O^
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_142912927
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Neem aan dat je Sulejmani bedoeld? Dat was een potentiële wereldtopper, weet niet of je hem toen bij Heerenveen hebt zien spelen? Iedereen dacht dat hij het zou maken.

:D
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:09:20 #22
35723 crew  GGMM
pi_142912928
quote:

[..]

Wauw, je streeft een geweldig niveau na.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142912945
Die Pelle was toch ook afgeschreven?
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:11:41 #24
35723 crew  GGMM
pi_142912964
Ja, doei.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142912965
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wauw, je streeft een geweldig niveau na.
Je blijft oranje totdat je er bij neervalt?
pi_142912979
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:11 schreef GGMM het volgende:
Ja, doei.
Ga dan de discussie niet in
pi_142912992
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je blijft oranje totdat je er bij neervalt?
Oranje is een vertrouwde kleur voor Rene

pi_142913005
quote:

[..]

Maar wil er geen verder geen wedstrijdje of discussie van maken wou jullie alleen feliciteren :).
Lekker trolletje hoor, Suljemani heeft 34 wedstrijden voor Heerenveen gespeeld, Bilal 24.
En dan zeggen dat Bilal een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper, en Suljemani een potentiele wereldtopper noemen :') 17 miljoen tegen 3 miljoen, okee.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142913014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oranje is een vertrouwde kleur voor Rene

[ afbeelding ]
Die mensen werken hard.
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:14:52 #30
35723 crew  GGMM
pi_142913022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Ga dan de discussie niet in
Deed ik ook niet. Ik gaf aan dat het nogal treurig is dat dit het niveau is dat je nastreeft, je weet wat voor topic het dan wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142913048
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Deed ik ook niet. Ik gaf aan dat het nogal treurig is dat dit het niveau is dat je nastreeft, je weet wat voor topic het dan wordt.
Erg treurig inderdaad.
pi_142913061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Is wel gewoon zo
pi_142913067
quote:

[..]

Maar wil er geen verder geen wedstrijdje of discussie van maken
wou jullie alleen feliciteren :).
Dank je wel, we zijn er inderdaad erg blij mee dat die manke blinde gehandicapten die we een royale sociale vergoeding geven eindelijk weer kunnen gaan banken. In onze ogen is een flankspeler al gauw goed, ik hoop dat je hem vaak op teletekst zal zien staan op 21/9 :)
pi_142913085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Even nog over de rechtsback discussie :) Ik zou Karsdorp daar gewoon laten debuteren ja, heeft genoeg kwaliteit ervoor en dan kun je Schaken ook gewoon op zijn eigen positie laten voetballen en Verhoek lekker de waterzak laten dragen. Je speelt gewoon met een man minder met die gast in het veld.

En je kunt ook gewoon concluderen dat we goed bestudeerd zijn door Besiktas. Ze wisten precies waar het gevaar lag in dit elftal, en dat was een Boetius en een eventuele Immers die doorkomt of een Vilhena.

De corners waren trouwens ook een drama, 8 corners en geen een was er gevaarlijk, tegenover 4 van Besiktas die alle 4 gewoon erg gevaarlijk waren.
pi_142913089
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:13 schreef Cara het volgende:

[..]

Lekker trolletje hoor, Suljemani heeft 34 wedstrijden voor Heerenveen gespeeld, Bilal 24.
En dan zeggen dat Bilal een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper, en Suljemani een potentiele wereldtopper noemen :') 17 miljoen tegen 3 miljoen, okee.
Sulejmani heeft dat hele seizoen de pannen van het dak gespeeld. Wat zijn het aantal doelpunten/assists vergeleken met elkaar dan?

Overigens nogmaals wil geen discussie starten of wat dan ook maar jullie alleen feliciteren :)

En nogmaals succes wensen volgende week, nederland zal het nodig hebben.
pi_142913121
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dank je wel, we zijn er inderdaad erg blij mee dat die manke blinde gehandicapten die we een royale sociale vergoeding geven eindelijk weer kunnen gaan banken. In onze ogen is een flankspeler al gauw goed, ik hoop dat je hem vaak op teletekst zal zien staan op 21/9 :)
^O^

Moge de beste winnen op die datum ~O>
pi_142913124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:
De corners waren trouwens ook een drama, 8 corners en geen een was er gevaarlijk, tegenover 4 van Besiktas die alle 4 gewoon erg gevaarlijk waren.
Onzer corners zijn altijd een drama (tenzij Vormer) en zij hebben gewoon een fatsoenlijke keeper die ook nog eens het nodige potentiele gevaar neutraliseert. Die luxe hebben wij niet :)
pi_142913129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Even nog over de rechtsback discussie :) Ik zou Karsdorp daar gewoon laten debuteren ja, heeft genoeg kwaliteit ervoor en dan kun je Schaken ook gewoon op zijn eigen positie laten voetballen en Verhoek lekker de waterzak laten dragen. Je speelt gewoon met een man minder met die gast in het veld.

En je kunt ook gewoon concluderen dat we goed bestudeerd zijn door Besiktas. Ze wisten precies waar het gevaar lag in dit elftal, en dat was een Boetius en een eventuele Immers die doorkomt of een Vilhena.

Vergeet Immers niet, de meest onderschatte speler van de eredivisie.
pi_142913130
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Overigens nogmaals wil geen discussie starten of wat dan ook maar jullie alleen feliciteren :)

quote:
:')
pi_142913144
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Vergeet Immers niet, de meest onderschatte speler van de eredivisie.
Lees anders de post die je quoot ;)
pi_142913163
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lees anders de post die je quoot ;)
Dirk Kuyt de 2e.
pi_142913165
3,5 miljoen euro...... :')

Heerenveen _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142913179
Even serieus, hoe kijken jullie nou tegen de huidige situatie aan? Balen dat veel spelers verkocht zijn, of toch ook blij met het geld om uit de schulden te komen.

Hopen jullie nog op Dost, of juist niet? Waar moet het team versterkt worden volgens jullie.
Verder tevreden met Bouhlarouz?
pi_142913184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Onzer corners zijn altijd een drama (tenzij Vormer) en zij hebben gewoon een fatsoenlijke keeper die ook nog eens het nodige potentiele gevaar neutraliseert. Die luxe hebben wij niet :)
Kan Mulder inderdaad wat van leren ja, die heeft gewoon lijm onder zn schoenen lijkt het wel bij corners :')
pi_142913206
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Even serieus, hoe kijken jullie nou tegen de huidige situatie aan? Balen dat veel spelers verkocht zijn, of toch ook blij met het geld om uit de schulden te komen.

Hopen jullie nog op Dost, of juist niet? Waar moet het team versterkt worden volgens jullie.
Feyenoord moet alles op de jeugd gooien, daar zijn ze goed in.
pi_142913218
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
3,5 miljoen euro...... :')

Heerenveen _O_
Nergens officieel bevestigd dat het om 3.5 miljoen euro gaat. En je weet ook niet eens hoe dit bedrag opgebouwd is. Misschien maakt Feyenoord wel 2 miljoen euro over van die 3.5 als ze CL voetbal halen in de komende 4 seizoenen. Staar je dus niet blind op dat soort bedragen, zitten altijd constructies in, zoals prestaties e.d
pi_142913238
quote:

Het is heel dubbel. Aan de ene kant heel fijn dat het financieel de goede kant op gaat, maar op avondjes zoals gisteren weet je wel meteen wat dat geld op de bank waard is...

Dost zie ik graag komen, maar een rechtsback is minstens net zo belangrijk. Boulah is prima voor in de breedte,
pi_142913243
quote:

Situatie was niet te voorkomen. Versterking in de spits en rechtsback. Boulah leek een beetje onwennig maar kan aan mij liggen, soms wat raar balverlies. Dost is welkom. EN blij met al het geld ja.
pi_142913249
quote:
Iedereen zag wel aankomen dat er een leegloop aan zat te komen, de WK-miljoenen die we als bonus krijgen zijn erg welkom. Sprtief gaan we erop achteruit ja, maar we zijn heel blij van de rentedragende schulden af te zijn en hopen ook snel de VVF af te lossen (want die hebben nu nogal wat touwtjes in handen die we liever zelf beet hebben)
quote:
Bouhla heeft het nog niet overtuigd :')

We wensen eigenlijk nog altijd een RB en een spits. Dost is de keuze van Van Geel, en we vertrouwen onze td op zich wel. Middenveld is prima. Niets veranderd en alleen maar talentvolle jeugd bijgekomen in de selectie. We hopen heel erg dat we niet te lang meer tegen Schaken, Verhoek, Goossens en Te Vrede aan hoeven te kijken.

Zo, ben jij weer bij over de situatie bij Feyenoord :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:27:28 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142913270
Is Hahn goed bij corners?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142913275
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:24 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nergens officieel bevestigd dat het om 3.5 miljoen euro gaat. En je weet ook niet eens hoe dit bedrag opgebouwd is. Misschien maakt Feyenoord wel 2 miljoen euro over van die 3.5 als ze CL voetbal halen in de komende 4 seizoenen. Staar je dus niet blind op dat soort bedragen, zitten altijd constructies in, zoals prestaties e.d
Al was het 1 euro nu en 3.499.999 euro als je CL haalt...

Het is iemand met net een half seizoen ervaring in de Eredivisie man.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:27:45 #52
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_142913277
Vervanging voor Verhoek *O*
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_142913290
Hoe was het gister?
pi_142913298
Elftal moet nog groeien alleen met die Rutten?
pi_142913309
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Daarom snap ik de (transfervrije) aankoop van Bouhla ook niet helemaal, moet toch in de jeugdopleiding genoeg rondlopen met dezelfde kwaliteiten. Misschien alleen ervaring dan maar dat heeft Mathijssen ook wel.
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Het is heel dubbel. Aan de ene kant heel fijn dat het financieel de goede kant op gaat, maar op avondjes zoals gisteren weet je wel meteen wat dat geld op de bank waard is...

Dost zie ik graag komen, maar een rechtsback is minstens net zo belangrijk. Boulah is prima voor in de breedte,
Hoeveel schuld is er nog over? Alles is nu zon beetje afbetaald toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Iedereen zag wel aankomen dat er een leegloop aan zat te komen, de WK-miljoenen die we als bonus krijgen zijn erg welkom. Sprtief gaan we erop achteruit ja, maar we zijn heel blij van de rentedragende schulden af te zijn en hopen ook snel de VVF af te lossen (want die hebben nu nogal wat touwtjes in handen die we liever zelf beet hebben)

[..]

Bouhla heeft het nog niet overtuigd :')

We wensen eigenlijk nog altijd een RB en een spits. Dost is de keuze van Van Geel, en we vertrouwen onze td op zich wel. Middenveld is prima. Niets veranderd en alleen maar talentvolle jeugd bijgekomen in de selectie. We hopen heel erg dat we niet te lang meer tegen Schaken, Verhoek, Goossens en Te Vrede aan hoeven te kijken.

Zo, ben jij weer bij over de situatie bij Feyenoord :)
Moet zeggen dat ik had gedacht dat ze voor de Vrij wel meer zouden vangen. Welke touwtjes hebben de vrienden van feyenoord in handen eigenlijk dan?
van Geel doet t tot nu toe wel aardig toch?

Dankjewel allemaal :)
pi_142913311
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:28 schreef JanCees het volgende:
Hoe was het gister?
Heel leuk

pi_142913339
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je het in iemand ziet zitten koop je hem toch? Risico van het vak.. Of wacht je liever tot hij onhaalbaar is zoals Sulejmani destijds.
pi_142913349
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Heel leuk

1 doelpunt verschil maar toch?
pi_142913378
Ow wacht, 2x scoren daar en ronde verder,
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:33:48 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913390
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ach. In de eredivisie worden er wel eens gekkere bedragen neergelegd. Zie zo'n v/d Hoorn vorig jaar, die kan er pas geen klote van
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:34:29 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913405
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach. In de eredivisie worden er wel eens gekkere bedragen neergelegd. Zie zo'n v/d Hoorn vorig jaar, die kan er pas geen klote van
Eens. Daarentegen zou je zeker als club zonder geweldige financien wat zorgvuldiger met je geld moeten zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142913424
3,5 miljoen is te veel ja. Maar goed, nog 4 jaar contract.
pi_142913427
quote:

[..]

Feyenoord heeft geluk gehad dat Immers niet geselecteerd werd door Louis.
pi_142913434
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Daarom snap ik de aankoop van Bouhla ook niet helemaal, moet toch in de jeugdopleiding genoeg rondlopen met dezelfde kwaliteiten. Misschien alleen ervaring dan maar dat heeft Mathijssen ook wel.
Transfervrij, verdient niet te veel en de jeugd bij Feyenoord heeft in het algemeen last van dat ze niet hard genoeg zijn. Ik denk dat hij ze wel het een en anedr kan leren ;)
quote:
[..]

Hoeveel schuld is er nog over? Alles is nu zon beetje afbetaald toch?

15-20 miljoen aan VVF-lasten. We zijn wel officieel schuldenvrij ja.
quote:
[..]

Moet zeggen dat ik had gedacht dat ze voor de Vrij wel meer zouden vangen. Welke touwtjes hebben de vrienden van feyenoord in handen eigenlijk dan?
van Geel doet t tot nu toe wel aardig toch?

Dankjewel allemaal :)
Voor De Vrij waren er gewoon nog niet zo veel ploegen die zich meldden, en Feyenoord had waarschijnlijk geen zin risico te lopen en wilde gewoon cashen. 8.5 mln voor een aflopend contract is overigens niet zo slecht, zeker voor een speler met nauwelijks internationale ervaring (op het wk na)
VVF zitten (met volgens mij 2 man) in de raad van commissarissen, hebben veel achterdeurtjespolitiek gebruikt de laatste tijd en zitten met een zooitje VolkerWessels-mensen die het nieuwekuiptraject uiteindelijk niet gekregen hebben.

Verder krijgen ze 4-6% dividend uitgekeerd en kunnen ze Feyenoord sturen waar zij willen waar het binnenkomende geld heen gaat. Verder hebben ze het recht aandelen verder door te verkopen, waardoor je nog minder weet wie er nou invloed gaat uitoefenen op de directie. En zelfs zonder al deze vage lijntjes is de directie al vaak niet erg transparant.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:36:32 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913446
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Eens. Daarentegen zou je zeker als club zonder geweldige financien wat zorgvuldiger met je geld moeten zijn.
Voor minder geld is de gok ook weer groot dat je bij de categorie Singh uitkomt. Blijkbaar zien ze het in hem zitten, ik ben benieuwd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142913465
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor minder geld is de gok ook weer groot dat je bij de categorie Singh uitkomt. Blijkbaar zien ze het in hem zitten, ik ben benieuwd.
Ik durf te wedden dat je voor 2 ton ook nog wel een betere speler dan Verhoek/Schaken had kunnen halen. Maar dan was het niveau waarschijnlijk nog steeds te laag geweest.
pi_142913470
De 2e Strootman en gevaarlijker. Het is een kwestie van tijd wanneer die naar Manchester gaat vertrekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 09:39:12 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:39:24 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913500
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat je gewoon Nederland buiten beschouwing moet laten. Het is belachelijk wat kleinere clubs voor prijzen vragen voor hun spelers..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_142913505
quote:

[..]

Dat vind ik ook onbegrijpelijk inderdaad, zeker omdat je met Denswil en Veltman al twee geweldige talenten achter de hand had.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Transfervrij, verdient niet te veel en de jeugd bij Feyenoord heeft in het algemeen last van dat ze niet hard genoeg zijn. Ik denk dat hij ze wel het een en anedr kan leren ;)

[..]

15-20 miljoen aan VVF-lasten. We zijn wel officieel schuldenvrij ja.

[..]

Voor De Vrij waren er gewoon nog niet zo veel ploegen die zich meldden, en Feyenoord had waarschijnlijk geen zin risico te lopen en wilde gewoon cashen. 8.5 mln voor een aflopend contract is overigens niet zo slecht, zeker voor een speler met nauwelijks internationale ervaring (op het wk na)
VVF zitten (met volgens mij 2 man) in de raad van commissarissen, hebben veel achterdeurtjespolitiek gebruikt de laatste tijd en zitten met een zooitje VolkerWessels-mensen die het nieuwekuiptraject uiteindelijk niet gekregen hebben.

Verder krijgen ze 4-6% dividend uitgekeerd en kunnen ze Feyenoord sturen waar zij willen waar het binnenkomende geld heen gaat. Verder hebben ze het recht aandelen verder door te verkopen, waardoor je nog minder weet wie er nou invloed gaat uitoefenen op de directie. En zelfs zonder al deze vage lijntjes is de directie al vaak niet erg transparant.
Qua hardheid kan de kannibaal wel wat leren aan de andere denk ik ja haha :P.
Nu nog steeds 15/20 miljoen?? Hopen dat Clasie ook nog verkocht wordt dan? Of liever alles nu bij elkaar houden zeker.
Mm klinkt als een beetje achterbaks gedoe idd :r. Hoop voor jullie dat t gauw beter gaat dan, toen met ten have vond ik het ook verschrikkelijk dat gezeik altijd.
Ajax en feyenoord moeten gewoon weer standaard 1 en 2 zijn ^O^.
pi_142913512
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Hahn goed bij corners?
Heb hem nog tegen Sparta zien voetballen in het Kasteel. Deed ie niet geweldig...
pi_142913513
Een vierjarig contract afkopen van een 19-jarig talent met een jaar eredivisie-ervaring. Ajax koopt een tweejarig contract van een 17-jarig talent af voor 2.5 mln. (Zivkovic)

Ik denk dat het wel redelijk marktconform is. Als ie het waar kan maken zit er sowieso veel winstpotentie in de speler, als ie het niet waar kan maken kun je hem altijd voor een 1-3.5 miljoen doorverkopen....
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:40:07 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913515
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat je voor 2 ton ook nog wel een betere speler dan Verhoek/Schaken had kunnen halen. Maar dan was het niveau waarschijnlijk nog steeds te laag geweest.
Het is wel een linkspoot dacht ik. Apart wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:40:48 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913529
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat vind ik ook onbegrijpelijk inderdaad, zeker omdat je met Denswil en Veltman al twee geweldige talenten achter de hand had.

[..]

Qua hardheid kan de kannibaal wel wat leren aan de andere denk ik ja haha :P.
Nu nog steeds 15/20 miljoen?? Hopen dat Clasie ook nog verkocht wordt dan? Of liever alles nu bij elkaar houden zeker.
Mm klinkt als een beetje achterbaks gedoe idd :r. Hoop voor jullie dat t gauw beter gaat dan, toen met ten have vond ik het ook verschrikkelijk dat gezeik altijd.
Ajax en feyenoord moeten gewoon weer standaard 1 en 2 zijn ^O^.
Ik vrees dat Feyenoord dit jaar niet in de buurt gaat komen van de tweede plek.
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:41:10 #74
35723 crew  GGMM
pi_142913541
quote:

[..]

Ah, dan is het goed. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:41:16 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913544
hoorde geruchten dat ze van besiktas met geslepen 2-5eur cent muntjes liepen te gooien en flink wat volk op D onder t bloed zat.

is daar nog iets waar van of /
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:41:20 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913547
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Geweldige talenten ja? Hou eens op met trollen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142913548
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Denk dat je gewoon Nederland buiten beschouwing moet laten. Het is belachelijk wat kleinere clubs voor prijzen vragen voor hun spelers..
Het is wel een voordeel dat ze de taal al spreken en de cultuur al kennen
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:42:18 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913563
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:41 schreef Jimbo het volgende:
hoorde geruchten dat ze van besiktas met geslepen 2-5eur cent muntjes liepen te gooien en flink wat volk op D onder t bloed zat.

Met 5 euromuntjes ja?

Het ging daar sowieso wel aardig los, had medelijden met dat gehandicaptenvak die er een beetje tussen zaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142913568
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Boëtius op rechts, die nieuwe op links. Opbokken met dat naar binnenkomen van Boëtius.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:42:42 #80
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142913575
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien dan een keer Boetius op rechts en hij op links. Krijg je eerder normale voorzetten.
pi_142913577
quote:

Ik zat er vlak naast en het waren toch echt onze "feyenoorders" die begonnen. Ik heb niks gezien qua bloed of iets dergelijks.
pi_142913578
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Met 5 euromuntjes ja?

Het ging daar sowieso wel aardig los, had medelijden met dat gehandicaptenvak die er een beetje tussen zaten.
Er staat 2-5 eurocent, hans.
pi_142913595
quote:

Was ook behoorlijk raar dat er aan de ene kant een gigantisch buffervak was, maar aan de andere kant alleen een plexigaswand.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:43:31 #84
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_142913602
quote:

[..]

Met 5 euromuntjes ja?

Na die spreekkoren van gisteravond kun je wel wat heftigers verwachten in Turkije.
pi_142913609
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Geweldige talenten ja? Hou eens op met trollen.
Nou ik wil niet veel zeggen maar als je ze toen op de next gen had zien spelen waar ze de finale haalden en sowieso weet ik niet echt of jij jong ajax en de a1 een beetje volgt maar het zijn wel grote talenten ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vrees dat Feyenoord dit jaar niet in de buurt gaat komen van de tweede plek.
Denk dat het zomaar weer eens zou kunnen hoor. Twente is misschien de enige concurrent voor feyenoord. psv dondert toch weer in elkaar als een kaartenhuis en zelfde geld voor vitesse.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:43:46 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Na die spreekkoren van gisteravond kun je wel wat heftigers verwachten in Turkije.
Versta je toch niets van man
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:43:57 #87
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913616
quote:

[..]

Met 5 euromuntjes ja?

eurocent muntjes?

jeweet wel, die koperen dingen? :')

Maar ja, sowieso dat ze dat volk boven de gehandicapten zetten, en naast het gezinsvak.

De fuck?
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:44:11 #88
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_142913622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het geen herhaling van Leeds gaat worden.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:44:23 #89
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Muto het volgende:

[..]

Was ook behoorlijk raar dat er aan de ene kant een gigantisch buffervak was, maar aan de andere kant alleen een plexigaswand.
mja gezinsvak :')
'zal vast niet losgaan' :')
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:44:49 #90
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913637
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:42 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ik zat er vlak naast en het waren toch echt onze "feyenoorders" die begonnen. Ik heb niks gezien qua bloed of iets dergelijks.
hadden we toch harder moeten slaan gok ik zo ;{ ?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:45:34 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

gaan ze zo van ;'God, God, je moeder was een hoer.

en dan die nederlanders... Ehm, ok :?

Nee, daar zullen ze ons mee hebben ^O^
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:45:42 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913656
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou ik wil niet veel zeggen maar als je ze toen op de next gen had zien spelen waar ze de finale haalden en sowieso weet ik niet echt of jij jong ajax en de a1 een beetje volgt maar het zijn wel grote talenten ja.
Gaat er mij meer om wat ze in het eerste laten zien. Vooral die Denswil is echt een parodie op een verdediger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:46:12 #93
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913666
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Pim Pim Pim stop er nog een kogel in
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:46:34 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het geen herhaling van Leeds gaat worden.
Zoveel gaan er niet, dus zal wel meevallen allemaal. Turkjes die er gisteren zaten die kwamen ook allemaal uit Nederland of Duitsland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:46:38 #95
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_142913674
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Doelde meer op acties buiten het stadion.
pi_142913679
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Maar ja, sowieso dat ze dat volk boven de gehandicapten zetten, en naast het gezinsvak.

Tja, Mulder moet altijd een helft aan die zijde keepen. Dus dat uitvak zal altijd achter een gehandicapte staan.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:47:44 #97
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Doelde meer op acties buiten het stadion.
:? Nog wat gebeurd dan ?

Niks gezien _O- alleen wat dreigen enzo, maar er is volgens mij buiten de kuip en goede klap gevallen ?
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:47:54 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913711
Al vond ik het 'Allah is een kankerjood' wel zeer creatief moet ik zeggen :') _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142913718
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:47 schreef Caland het volgende:
Al vond ik het 'Allah is een kankerjood' wel zeer creatief moet ik zeggen :') _O-
Het is te hopen dat Bilal het niet gehoord heeft.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:48:32 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913720
quote:
Ik vond de 'minder minder minder' toch wel doeltreffend, en niet kwetsend :Y

pi_142913724
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaat er mij meer om wat ze in het eerste laten zien. Vooral die Denswil is echt een parodie op een verdediger.
Gaan dit seizoen echt doorbreken denk ik. Vorig jaar speelden ze nog Jupiler league he, mag je niet vergeten. Denswil is in potentie nog betere verdediger dan Veltman :@. Alleen zn mentaliteit kan je vragen over stellen, en zn nieuwe kapsel :') :r
pi_142913725
quote:
:D :')
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:48:52 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Bilal het niet gehoord heeft.
ja, voor je t weet blaast ie zichzelf op op t veld :'( :')
pi_142913734
Ik vond het wel geinig dat toen al die Turken met de mobieltjes gingen schijnen, dat er werd geroepen vanuit de Feyenoordvakken: "Hé, geef mijn mobiel terug"

donderdag 31 juli 2014 @ 09:49:22 #105
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_142913742
En de vergelijking van Moo met een pedofiel was ook wel orgineel. :')
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:49:30 #106
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913744
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gaan dit seizoen echt doorbreken denk ik. Vorig jaar speelden ze nog Jupiler league he, mag je niet vergeten. Denswil is in potentie nog betere verdediger dan Veltman :@. Alleen zn mentaliteit kan je vragen over stellen, en zn nieuwe kapsel :') :r
tering, ik lees dit.

ik denk, godverdomme t lijkt wel of een jood dat typt.

toen zag ik dat jij t was ;(
pi_142913750
quote:
_O- :D :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:49:48 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913753
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:? Nog wat gebeurd dan ?

Niks gezien _O- alleen wat dreigen enzo, maar er is volgens mij buiten de kuip en goede klap gevallen ?
Zal wel. Genoeg losse groepjes Turken die hun auto moesten opzoeken. Al was de politiemacht na de wedstrijd wel echt bizar. Coen Moulijnweg aan beide kanten schoongeveegd, wij werden varkenoord ingeknuppeld maar moesten richting de macdonalds. Helemaal omgelopen kom je daar ook weer in een charge terecht. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:50:15 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913764
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gaat falen door z'n mentaliteit. Echt een nietsnut. Frank ziet het ook totaal niet meer in hem zitten door dat gedrag.
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:50:38 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913770
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Zal wel. Genoeg losse groepjes Turken die hun auto moesten opzoeken. Al was de politiemacht na de wedstrijd wel echt bizar. Coen Moulijnweg aan beide kanten schoongeveegd, wij werden varkenoord ingeknuppeld maar moesten richting de macdonalds. Helemaal omgelopen kom je daar ook weer in een charge terecht. _O-
Lijkt Palestina wel
pi_142913774
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er staat 2-5 eurocent, hans.
5 Euro munten leek me al sterk, dan gaan al die gehandicapten spontaan hun rolstoel uit.
pi_142913785
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]

tering, ik lees dit.

ik denk, godverdomme t lijkt wel of een jood dat typt.

toen zag ik dat jij t was ;(
Wie vinden jullie iegenlijk grootste talent bij feyenoord dan? Zelf denk ik dat Boetius echt een topper gaat worden
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Gaat falen door z'n mentaliteit. Echt een nietsnut. Frank ziet het ook totaal niet meer in hem zitten door dat gedrag.
Daar ben ik ook bang voor, en klopt wat je zegt inderdaad :)
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:51:33 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913787
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

ach, jij kan nog zeggen dat je gister vark gezien hebt.

ik ken een paar feyenoorders ( Ik noem geen namen; kuch HMF, C_A, Onlo en sjaak kuch ) die niet eens voor de pmds komen opdagen ;( :D

Maar ja, dr was een dikke overkill aan gele hesjes inderdaad. Kutvolk
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:52:06 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913800
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Wie vinden jullie iegenlijk grootste talent bij feyenoord dan? Zelf denk ik dat Boetius echt een topper gaat worden

[..]

Daar ben ik ook bang voor, en klopt wat je zegt inderdaad :)
Grote kans ja :Y

En kongolo natuurlijk :Y #hypetrain
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:53:33 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142913836
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ach, jij kan nog zeggen dat je gister vark gezien hebt.

ik ken een paar feyenoorders ( Ik noem geen namen; kuch HMF, C_A, Onlo en sjaak kuch ) die niet eens voor de pmds komen opdagen ;( :D

Maar ja, dr was een dikke overkill aan gele hesjes inderdaad. Kutvolk
Waarom wordt er eigenlijk niet meer zo veel gereld bij Feyenoord?
pi_142913852
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Grote kans ja :Y

En kongolo natuurlijk :Y #hypetrain
Kongolo wordt ook een beer inderdaad. Wordt wat voor het nederlands elftal over paar jaar :D
Bruno martins indi, Kongolo, Veltman, Denswil (zodra t kwartje eindelijk valt) Tete komt er ook aan

Goede verdediging _O_
pi_142913870
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Kongolo wordt ook een beer inderdaad. Wordt wat voor het nederlands elftal over paar jaar :D
Bruno martins indi, Kongolo, Veltman, Denswil (zodra t kwartje eindelijk valt) Tete komt er ook aan

Goede verdediging _O_
Van Beek. Veruit beste man bij Feyenoord gisteren
pi_142913892
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:54 schreef Muto het volgende:

[..]

van beek heb ik nog nooit zien spelen dus weet niet veel over hem, behalve dat ie bekend staat als groot talent inderdaad.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:56:31 #119
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913907
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom wordt er eigenlijk niet meer zo veel gereld bij Feyenoord?
gebeurd nu niet meer in t stadion bedoel je ?

Logisch, teveel risico denk ik zo? Gewoon ergens anders doen, en je raakt je sk niet zo snel kwijt (en er zijn geen camera's :') )
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:56:35 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142913908
quote:

[..]

Elke keer als hij speelt verbaas ik me erover hoe goed hij dat doet. Misschien omdat ik nog steeds (onterecht) weinig verwachtingen van hem heb. Maar wat een heerlijk rustige verdediger, zelfs het meerendeel van zijn crosspasses kwam gisteren aan dus voetballen kan hij ook nog wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142913914
quote:

[..]

Vertrouwen hebben in de jeugd is ook wat waard.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:56:57 #122
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913919
quote:

[..]

nee.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:58:01 #123
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913937
van beek heeft zoveel fouten gemaakt he :')
Wist eerst nieteens dat hij t was, dus ik zoeken naar de 22 die liept te kloten.
oh das van beek ;(
pi_142913943
Een elftal kun je niet bij elkaar kopen, dat moet groeien.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:58:47 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913952
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een elftal kun je niet bij elkaar kopen, dat moet groeien.
hey cruijff, pleurt eens op
  donderdag 31 juli 2014 @ 09:58:54 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142913958
Sowieso een overkill aan ME. Wat ze aan de noordzijde deden vlak na rust sloeg nergens op. Knuppelden iedereen het vak op, inclusief gebruik van traangas.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:59:19 #127
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913969

deze man _O_
pi_142913990
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Hard werken dan?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 09:59:47 #129
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142913991
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef Happel het volgende:
Sowieso een overkill aan ME. Wat ze aan de noordzijde deden vlak na rust sloeg nergens op. Knuppelden iedereen het vak op, inclusief gebruik van traangas.
Gezellig een potje voetbal kijken :Y

Gister nog lopen rellen ?
pi_142914004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

deze man _O_
Die is weg ;(.

Heb hem zien opkomen bij Heerenveen ^O^. Goeie voetballer. Schande dat ie werd geslachtofferd voor Kuyt op rechtsback :'). Komt die trouwens ooit nog een x terug of wacht ie tot 45 is :P? (kuyt)
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:00:29 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914008
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Hard werken dan?
over werken gesproken, ze hadden gister van al die turken in dat vak even moeten kijken wie er een uitkering heeft, en die gelijk moeten intrekken.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:00:32 #132
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142914009
quote:
van beek heeft zoveel fouten gemaakt he :')
Wist eerst nieteens dat hij t was, dus ik zoeken naar de 22 die liept te kloten.
oh das van beek ;(
Nee, Van Beek maakte weinig fouten.
pi_142914016
Ik weet niet of Van Beek momenteel laat zien een GROOT talent te zijn, hij speelt wel extreem solide, maakt heel erg weinig fouten en lijkt wel overzicht te houden. Mooie is wel dat hij nog bijna alleen maar in de zwaarste potten gespeeld heeft :)
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:00:50 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914022
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Die is weg ;(.

Heb hem zien opkomen bij Heerenveen ^O^. Goeie voetballer. Schande dat ie werd geslachtofferd voor Kuyt op rechtsback :'). Komt die trouwens ooit nog een x terug of wacht ie tot 45 is :P? (kuyt)
mja op zn 40ste- 45ste misschien

pi_142914060
quote:

[..]

Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken.
pi_142914064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

over werken gesproken, ze hadden gister van al die turken in dat vak even moeten kijken wie er een uitkering heeft, en die gelijk moeten intrekken.
Ik werd vandaag zowat onder de voet gelopen in AH XL. Suikerfeest is het zoiets.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:03:34 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914078
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik werd vandaag zowat onder de voet gelopen in AH XL. Suikerfeest is het zoiets.
en dat van onze belastingscenten...
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:04:12 #138
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914089
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

tsja, sliss,, de bal is sliss rond, en tsja sliss, en kan dus van alles sliss gebeuren sliss
pi_142914103
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:04 schreef Jimbo het volgende:

[..]

tsja, sliss,, de bal is sliss rond, en tsja sliss, en kan dus van alles sliss gebeuren sliss
dat was een quote van El Salvador
pi_142914105
quote:

[..]

Meestal is het een chemie tussen spelers.
Pelle was goed door Immers, Bergkamp kon niet zonder Jonk.
pi_142914110
Volgens de Telegraaf komt Luke Wilkshire ook naar Feyenoord voor een jaartje.

#Vriendjevanfred
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
pi_142914124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de Telegraaf komt Luke Wilkshire ook naar Feyenoord voor een jaartje.

#Vriendjevanfred
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
Waar komt die vandaan?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:06:55 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914125
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

dat was een quote van El Salvador
ik vind alles goed
pi_142914135
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Waar komt die vandaan?
Dinamo Moskou, lekker man.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:07:37 #145
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914137

gast heeft net zn broek volgescheten zo te zien
pi_142914138
Ik vind Fredsj een prima gozer, maar iets zegt mij dat we onder Henk Fraser niet met zo'n slappe instelling een vCL wedstrijd in zouden zijn gegaan.
pi_142914153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

gast heeft net zn broek volgescheten zo te zien

Hier is hij bezig met het schijten.
pi_142914157
Gaan ze oude lullen verdediging maken?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:08:37 #149
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914165
Ronaldinho komt in de spits hoorde ik :Y

pi_142914170
Ze krijgen dan iig een ervaren verdediging :D
pi_142914184
Gaan we weer allemaal oudjes binnenhalen? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142914187
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Waar komt die vandaan?
Dat is een back volgensmij.

Vond het bij twente wel redelijke speler
pi_142914199
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zo goed zelfs, dat ze een jeugdige, talentvolle rechtsback liever op de bank houden ten faveure van een rechtsbuiten die daar al achttien seizoenen speelt.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:09:54 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142914204
quote:

[..]

_O_
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:10:22 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914210
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zo goed zelfs, dat ze een jeugdige, talentvolle rechtsback liever op de bank houden ten faveure van een rechtsbuiten die daar al achttien seizoenen speelt.
Welke rechtsback doel je op?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Slobeend het volgende:
Wilkshire, verdomme, waarom? :{
Zodat Schaken weg kan.

Rechtsbackje.
pi_142914212
Was altijd wel een prima rechtsback volgens mij (iig bij twente, geen idee wat er daarna met hem gebeurd is)
Ach hij is welkom, na gister is het wel duidelijk dat we een echte rechtsback nodig hebben.

dan maar wilkshire - van beek - mathijsen - kongolo
PSN: Metal_Akilla
pi_142914216
waar de fuck zijn we mee bezig?

weer iemand van 32?
pi_142914221
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:08 schreef Jimbo het volgende:
Ronaldinho komt in de spits hoorde ik :Y

Ronaldo viel af omdat ie wat te zwaar was.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:10:52 #161
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Akilla het volgende:
Was altijd wel een prima rechtsback volgens mij (iig bij twente, geen idee wat er daarna met hem gebeurd is)
Ach hij is welkom, na gister is het wel duidelijk dat we een echte rechtsback nodig hebben.

dan maar wilkshire - van beek - mathijsen - kongolo
schaken dan maar ipv mathijsen ...
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:11:10 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914240
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ronaldo viel af omdat ie wat te zwaar was.
HA! dan zou mathijssen nooit meer spelen

Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:11:23 #163
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914243
en guidetti :')
pi_142914244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:

[..]

schaken dan maar ipv mathijsen ...
Neejoh, schaken op de koal
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:11:37 #165
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914251
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:11 schreef Akilla het volgende:

[..]

Neejoh, schaken op de koal
Als scheids !
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:12:11 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914259
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef Happel het volgende:
In de rust was achter het stadion wel tot twee keer toe een succesvol stormloopje richting vak Z, denk dat het daarmee te maken had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914264
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Als scheids !
Of kroket verkoper, met zijn snelheid worden ze in ieder geval niet koud ^O^
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:13:02 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914277
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Akilla het volgende:

[..]

Of kroket verkoper, met zijn snelheid worden ze in ieder geval niet koud ^O^
wel zwart ;(
pi_142914278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we weer allemaal oudjes binnenhalen? :')
Ach wanneer ze gratis zijn met bescheiden salaris dan kan het wel
Wat doet die Joris nog en wanneer wordt die afgeschreven?
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:13:55 #170
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914299
Hoorde trouwens ook dat de besiktas bus goed gesloopt was bij t stoplicht toen ie stil stond? _O-
pi_142914334
Ach zoveel oudjes hebben we nou ook weer niet. Alleen mathijssen, schaken (wilkshere) en boula.
4 spelers op een selectie van 26 spelers vind ik wel meevallen
pi_142914338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
Hoorde trouwens ook dat de besiktas bus goed gesloopt was bij t stoplicht toen ie stil stond? _O-
Bussen slopen is Feyenoord aanhang van oudsher al erg goed in.
pi_142914340
Vandaag om 12 uur wordt Stefan de Vrij gepresenteerd bij Lazio.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:17:00 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914370
Kan me die Wilkshere niet meer voor de geest halen. Had daar liever een wat jongere speler gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914371
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog een keer?
pi_142914390
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Welke rechtsback doel je op?
Karsdorp kan daar toch prima spelen bij gebrek aan een 'natural' RB?
pi_142914405
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nog een keer?
Officieel gepresenteerd.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:18:38 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914419
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef Fargo het volgende:

[..]

Karsdorp kan daar toch prima spelen bij gebrek aan een 'natural' RB?
Ja maar dat is gewoon een middenvelder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914423
Gudde zei gister nog bij de NOS dat ze gaan voor jonge spelers met toekomst en doorverkoopwaarde. Lijkt me beetje een paniekaankoop dit.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:18:51 #180
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pi_142914427
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Officieel gepresenteerd.
Ah, dubbele aandacht.
pi_142914455
Feyenoord moet naar de jeugd kijken en soms eens wat huren.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:20:54 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914463
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Feyenoord moet naar de jeugd kijken en soms eens wat huren.
Juist met huren kom je geen steek verder. Moet je niet willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914465
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ach wanneer ze gratis zijn met bescheiden salaris dan kan het wel
Wat doet die Joris nog en wanneer wordt die afgeschreven?
Dit is zijn laatste seizoen volgens mij, tenzij ze hem verlengen natuurlijk. :P
pi_142914466
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon een middenvelder.
Schaken stond nog een linie dieper. Maar hem op de bank zetten zou pure kapitaalvernietiging zijn.
pi_142914475
Gratis ervaren spelers ok die kunnen aanvulling zijn.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:21:35 #187
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914478
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef Caland het volgende:

[..]

en toch was je bij met driedetti :{w
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:21:35 #188
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142914479
Tering :| Een kerel van 32 jaar ......
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142914496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
en 10 maanden, bijna 33 dus :P

Op Wiki staat trouwens dat ie een middenvelder is, was ie ook zo een omgebouwde back dan? :{
pi_142914512
quote:
Bijna 33, hij kost nog een transfersom ook.
:N
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:23:45 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914522
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en toch was je bij met driedetti :{w
Ja maar tegelijkertijd gaf het aan waarom je als club zo snel mogelijk van huurconstructies af moet. Voorhoedespelers moeten bij uitstek de goudmijntjes zijn van een club, nu had je een goed jaar, was je hem direct weer kwijt en vang je er geen geld voor. Voor echt uitzonderlijke talenten kan er best eens een uitzondering gemaakt worden, maar liever niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914530
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarmee kun je eigen jeugd op hoger niveau tillen en dat is toch precies wat je ervaren spelers wilt laten doen
Welke club heeft zoveel belangrijke spelers verkocht?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 10:25:10 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:25:26 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914546
Maargoed, nu is er dus pak 'em beet 7 miljoen nog over :? Kan je best nog twee spelers van halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:25:43 #194
14505 OProg
A Life in Music
pi_142914553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Bijna 33, hij kost nog een transfersom ook.
:N
Volgens Nu.nl is hij transfervrij. :?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_142914591
ach jongens hij staat maar zes jaar stil in zijn ontwikkeling
Groot fan van User Wotte
pi_142914595
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef OProg het volgende:

[..]

Volgens Nu.nl is hij transfervrij. :?
Van Geel kennende is hij goedkoop.
pi_142914598
quote:
Dus? Leeftijd zegt niet alles. Zolang je geen 5 peperdure oudjes haalt kan het echt geen kwaad om een keer 1 of 2 dertigers erbij te halen. Zolang ze van meerwaarde zijn en ze geen contract voor 4 jaar gekregen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:41 #198
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142914601
Teleurstellende transfer dit. Nog maar afwachten ofdat hij het nog kan bijbenen. Boulahrouz viel gister iig zwaar tegen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:47 #199
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_142914603
De Wilk _O_ Aussie Power _O_
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:28:29 #200
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142914615
Ik wacht wel tot het op feyenoord.nl staat.
I love my mispoken words.
pi_142914624
Hij is inderdaad transfervrij. De telegraaf heeft het bericht inmiddels aangepast.
Hij kreeg bij Dinamo geen nieuw contract ;(
pi_142914629
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef PIETR het volgende:
. Boulahrouz viel gister iig zwaar tegen.
Die moet nog wennen.
pi_142914641
Luke Wilkshire 32 jaar :') :')

Top hoor v geel
pi_142914663
Ik vond het wel een matig moment van Boulahrouz toen hij de bal in eigen doel schoot.
pi_142914667
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Thunder0x het volgende:
Luke Wilkshire 32 jaar :') :')

Top hoor v geel
Gratis en ervaren.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:30:58 #206
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914669
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef PIETR het volgende:
Teleurstellende transfer dit. Nog maar afwachten ofdat hij het nog kan bijbenen. Boulahrouz viel gister iig zwaar tegen.
ja ik zou ook niet fijn spelen als ze mn god belachelijk maken ;( :D
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:31:00 #207
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_142914670
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef Caland het volgende:
Maargoed, nu is er dus pak 'em beet 7 miljoen nog over :? Kan je best nog twee spelers van halen.
Engelaar is vast nog wel beschikbaar.

Dit is wanbeleid. Alles wat de club heeft opgebouwd gooien ze nu weer weg. Misschien nog even Ooijer en Bouma uit hun pensioen halen. Kent Fred vast ook wel en hebben ERVARING.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:31:37 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142914683
Wilkshire, tja...

Financieel er bovenop, sportief failliet. Tijd om op te bouwen dus.

quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Caland het volgende:

[..]

In de rust was achter het stadion wel tot twee keer toe een succesvol stormloopje richting vak Z, denk dat het daarmee te maken had.
Klopt, ja. Werd opeens op mijn schouder geklopt. Stond een maatje van me die normaal op U zit. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:59 schreef Jimbo het volgende:
Gister nog lopen rellen ?
Ik ben braaf en doe nooit iets verkeerd.
Elite
Tegen TTIP
pi_142914693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het wel een matig moment van Boulahrouz toen hij de bal in eigen doel schoot.
Een prutsmoment heeft elke voetballer weleens.
pi_142914694
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gratis en ervaren.
Salaris is ook geld.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:32:04 #211
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142914696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dus? Leeftijd zegt niet alles. Zolang je geen 5 peperdure oudjes haalt kan het echt geen kwaad om een keer 1 of 2 dertigers erbij te halen. Zolang ze van meerwaarde zijn en ze geen contract voor 4 jaar gekregen.
Je investeert je slarisbegroting in een bejaarde verdediger. WTF moeten we daarmee? We hebben Bouhla en Mathijssen al en aan die oudjes erg ik me al genoeg. Investeer dan in een back met potentie. Al die kut 30+ers. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:32:07 #212
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_142914698
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gratis en ervaren.
ERVARING

Heb je bij Mathijsen en Boulahrouz ook zo lekker veel aan. _O-

Kwaliteit > ervaring.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_142914722
Bombarda kom er maar in
pi_142914731
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Je investeert je slarisbegroting in een bejaarde verdediger. WTF moeten we daarmee? We hebben Bouhla en Mathijssen al en aan die oudjes erg ik me al genoeg. Investeer dan in een back met potentie. Al die kut 30+ers. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.
Laat Javier Zanetti het niet horen.
pi_142914739
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:33 schreef Thunder0x het volgende:
Bombarda kom er maar in
Peter van Vossen spitsen _O_
pi_142914755
Twee spelers die je potentieel in de basis had kunnen gebruiken tegen besiktas. Nee hoor trek ze allebei een dag later aan :') |:(
pi_142914770
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Thunder0x het volgende:
Twee spelers die je potentieel in de basis had kunnen gebruiken tegen besiktas. Nee hoor trek ze allebei een dag later aan :') |:(
Het is geen FIFA 14.
pi_142914813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is geen FIFA 14.
Ja, wat ze hebben echt hard moeten onderhandelen voor deze twee spelers _O-
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:37:09 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is geen FIFA 14.
hebben ze sowieso teveel gespeeld bij feyenoord.

al die hoge zijkant balletjes constant :r
loop toch godverdomme eens door t midden vent, en schiet die bal naar t doel! (en het liefst er in !)
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:37:31 #220
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142914823
Speelt Pascal Bosschaart nog ergens? Dan kan Kongolo naar het centrum en hebben we wat meer ervaring op LB. Of Tim de Cler.
pi_142914835
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hebben ze sowieso teveel gespeeld bij feyenoord.

al die hoge zijkant balletjes constant :r
loop toch godverdomme eens door t midden vent, en schiet die bal naar t doel! (en het liefst er in !)
Bakkal deed zijn conditietrainingen op FIFA 14.
pi_142914842
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:34 schreef Thunder0x het volgende:
Schaken heeft gewoon gelijk (ondanks dat het zelf ook een prutser is). Het is al jaren hetzelfde verhaal. Voorzichtigheid en bedachtzaamheid is goed, maar bij Feyenoord lijken ze té angstig om 'onverstandig/overhaast' beleid te voeren waardoor steeds de selectie nog lang niet rond is als ze in Europa starten. Je kan wel steeds blijven roepen dat je je niet door druk wil laten leiden, maar als je tegelijkertijd een doelstelling hebt om de groepsfase van de Europa League eens te halen dan is die druk er wel gewoon. Of je die nou negeert of niet.
pi_142914848
Stein Huysegems?
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:38:47 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914854
Het wachten is op Jonathan Reis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:37 schreef satecl het volgende:
Speelt Pascal Bosschaart nog ergens? Dan kan Kongolo naar het centrum en hebben we wat meer ervaring op LB. Of Tim de Cler.
Bosschaart is gestopt met voetballen na wat blessures.
pi_142914871
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Mathijsen deed het vorig seizoen toch meer dan prima?
pi_142914896
Die Wilkshire moet dus bij Dinamo Moskou weg omdat ze Manolev hebben aangetrokken. Mooi man.
pi_142914903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die Wilkshire moet dus bij Dinamo Moskou weg omdat ze Manolev hebben aangetrokken. Mooi man.
_O- :X
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:40:16 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142914908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hij kwam soms wel eens goed van pas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142914930
quote:

[..]

Degelijke verdediger maar niet meer dan dat.
pi_142914971
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die Manolev heeft meer in huis dan jij denkt.
pi_142914978
Wilkshire is in ieder geval een type Janmaat, dat missen we wel op dit moment. Hoe goed hij is, gaat afwachten worden.
pi_142914985
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Degelijke verdediger maar niet meer dan dat.
Prima dan toch? Je kan niet alleen op 18-jarigen teren. Die moeten ook leren van iemand. Zolang het bij maximaal 3 dertigers in je selectie blijft lijkt me daar weinig mis mee.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 10:43:12 #234
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142914989
quote:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Hij deed het op de bank vrij goed ja, zelfs daar kon ie niet goed stilziten
pi_142914994
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe voelt de komst van Wilkshire als je ook Marnick Vermijl op kon halen?
pi_142915003
Het wordt nu toch echt eens tijd om een spits aan te trekken!
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:43:51 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915009
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef erik013 het volgende:

[..]

[..]

Prima dan toch? Je kan niet alleen op 18-jarigen teren. Die moeten ook leren van iemand. Zolang het bij maximaal 3 dertigers in je selectie blijft lijkt me daar weinig mis mee.
Ja maar nu heb je alle dertigers in één linie zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915010
Gijp heeft 'm beetje belachelijk gemaakt en in NL kan ie niets goeds meer doen.
pi_142915016
Het minste wat we kunnen doen is nieuwe spelers het voordeel van de twijfel geven zolang ze nog geen knikker geraakt hebben.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:44:19 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915019
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vermijl > Wilkshire. Sowieso.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915028
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Door die kinderachtige kneus van een v.d. Gijp zo vaak afgezeken dat mensen hem idd niet eens meer zelf beoordelen. Niet dat het een geweldige speler is, maar er lopen zat spelers in de eredivisie rond die 10 keer slechter zijn.
pi_142915030
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Mwah, redelijke speler maar kwam uiteindelijk gewoon duidelijk tekort voor PSV.
pi_142915047
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heb je United gebeld en navraag gedaan?
pi_142915052
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wilkshire is in ieder geval een type Janmaat, dat missen we wel op dit moment. Hoe goed hij is, gaat afwachten worden.
Ze kunnen in ieder geval hard rennen Australiërs
pi_142915053
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar nu heb je alle dertigers in één linie zitten.
Daar heb je een goed punt idd.
pi_142915067
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gijp heeft 'm beetje belachelijk gemaakt en in NL kan ie niets goeds meer doen.
Dit. Gijp heeft een paar vaste slachtoffers ('Sneijdertje', 'Manolevje') waar ie maar door over blijft gaan. Zo sneu...
pi_142915084
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Heb je United gebeld en navraag gedaan?
Ze bellen maar naar mij.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:47:48 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915118
Vroeg me af waarom Heineken wel overal op de borden al staat maar ze in het stadion nog steeds amstel schenken. Antwoord van zo'n taphoer was dat Heineken nog geen light-bier heeft. Dat moet toch geen probleem zijn ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915122
Wilkshire heeft nog een flink aantal wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, maak ik op uit zijn wiki. Dan is ie in ieder geval fit gebleken. Anders had je met Boulah 2 chronisch geblesseerde oudjes binnengehaald. :')
pi_142915151
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:45 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dit. Gijp heeft een paar vaste slachtoffers ('Sneijdertje', 'Manolevje') waar ie maar door over blijft gaan. Zo sneu...
De nieuwe tuinkabouter staat alweer klaar.
pi_142915173
Waarom gaan spelers als Clasie en Schaken na één verloren wedstrijd gelijk de media in met hun kritiek. Slaat toch nergens op, doe dat gewoon in de kleedkamer of in een privegesprek met de trainer. Lekkere eenheid daar.
pi_142915209
quote:
13s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom gaan spelers als Clasie en Schaken na één verloren wedstrijd gelijk de media in met hun kritiek. Slaat toch nergens op, doe dat gewoon in de kleedkamer of in een privegesprek met de trainer. Lekkere eenheid daar.
Clasie mag toch best wat zeggen lijkt me? Hij ziet de beste spelers vertrekken en er komt helemaal niks voor terug. Mag je met zijn status binnen Feyenoord best doen. Schaken kan beter z'n mond houden inderdaad.
pi_142915231
quote:
Het is vooral ironisch dat meneer Schaken om versterkingen roept, en we dan iemand binnenhalen die op zijn positie speelt.
pi_142915234
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Clasie mag toch best wat zeggen lijkt me? Hij ziet de beste spelers vertrekken en er komt helemaal niks voor terug. Mag je met zijn status binnen Feyenoord best doen. Schaken kan beter z'n mond houden inderdaad.
Schaken moet echt zijn mond houden, maar oké, van Clasie kan ik het nog wel begrijpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is vooral ironisch dat meneer Schaken om versterkingen roept, en we dan iemand binnenhalen die op zijn positie speelt.
Dat viel mij ook al op ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef satecl het volgende:

[..]

Clasie is aanvoerder van het team. Die mag tegen het legioen gerust vertellen wat de spelersgroep dwars zit. Hij zal gerust niet de enige zijn met deze mening.
Als aanvoerder snap ik het nog wel, ja.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:52:23 #255
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142915235
quote:
Clasie is aanvoerder van het team. Die mag tegen het legioen gerust vertellen wat de spelersgroep dwars zit. Hij zal gerust niet de enige zijn met deze mening.
pi_142915242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:47 schreef Bonkers. het volgende:
Wilkshire heeft nog een flink aantal wedstrijden gespeeld de afgelopen jaren, maak ik op uit zijn wiki. Dan is ie in ieder geval fit gebleken. Anders had je met Boulah 2 chronisch geblesseerde oudjes binnengehaald. :')
Iemand puur op leeftijd beoordelen is een beetje makkelijk en kortzichtig ook. Er zijn spelers van 24 die totaal niet fit zijn, en er zijn spelers van 32 die nog topfit kunnen zijn.
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De nieuwe tuinkabouter staat alweer klaar.
Wie dan?
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:53:06 #257
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142915250
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Schaken gaat er vanuit dat er een spits en een back bijkomt, zodat hij weer op zijn positie kan spelen. Gelukkig maar dat Bilal er ook bij is gekomen.
pi_142915251
quote:
Clasie en Schaken hebben gelijk, ze moeten dat idd niet via de media spelen. Hou die kritiek intern.
pi_142915259
Echt wat een huilebalken hier met hun wanbeleid dit dat...

Ervaring in je team is belangrijk, boula en wilkshire zijn prima voor wat ervaring erbij. Deze gasten worden echt niet gehaald voor de basis (behalve als ze het goed doen natuurlijk)
We hebben in de selectie nu letterlijk 1 rechtsback die ook nog eens net komt kijken, prima versterking dus die wilkshire, en dan cabral lekker rustig brengen.
Het zou pas wanbeleid zijn als we een rechtsback van 23-24 halen voor 3 miljoen, dan kan je cabral ook wel gelijk afschrijven...
pi_142915284
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef erik013 het volgende:

[..]

Wie dan?
Clasie.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 10:54:32 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:54:30 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142915287
Grootste moeite heb ik nog met Rutten die schijnbaar in de rust de spelers heeft weten te motiveren door te zeggen dat ze de schade moeten beperken. Wat een drol ben je dan zeg...
Elite
Tegen TTIP
pi_142915302
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:54 schreef Happel het volgende:
Grootste moeite heb ik nog met Rutten die schijnbaar in de rust de spelers heeft weten te motiveren door te zeggen dat ze de schade moeten beperken. Wat een drol ben je dan zeg...
Je mist Koeman wel gelijk dan.
pi_142915310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef Akilla het volgende:

Ervaring in je team is belangrijk, boula en wilkshire zijn prima voor wat ervaring erbij. Deze gasten worden echt niet gehaald voor de basis (behalve als ze het goed doen natuurlijk)
We hebben in de selectie nu letterlijk 1 rechtsback die ook nog eens net komt kijken, prima versterking dus die wilkshire, en dan cabral lekker rustig brengen.
Het zou pas wanbeleid zijn als we een rechtsback van 23-24 halen voor 3 miljoen, dan kan je cabral ook wel gelijk afschrijven...
Dit lijkt gewoon weer op een aantal jaar geleden toen we ook al die oudjes haalden met die grote salarissen, Hofland/Makaay/De Cler etc.

Enig verschil is dat het nu gaat om jaarcontracten
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:55:53 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142915312
quote:
Hoe weet jij dat hij dat gezegd heeft?
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 10:56:08 #265
35723 crew  GGMM
pi_142915318
quote:
Serieus? :')

Ik zie het Rutten echt maar een paar maanden uithouden bij jullie.. De spelersgroep lijkt ook al te gaan klagen na één wedstrijd :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142915324
quote:

Die periode in 2006-2007 heeft bij veel Feyenoorders een permanente allergie voor spelers van 28+ veroorzaakt :D Een beetje begrijpelijk ook, maar het is een beetje kortzichtig om daarom nooit meer een dertiger te willen halen. Bekijk dat gewoon per geval. Als Feyenoord denkt dat een jeugdspeler er enigszins klaar voor is, wordt ie ingebracht. Pas als ie dat duidelijk niet is, wordt er een oudere speler voor die plek gehaald. Ze halen niet zomaar zo'n oudere speler erbij...
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:57:37 #267
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142915355
quote:

2 30+ers is al genoeg in de verdediging. En waarom kan je Cabral dan meteen al afschrijven als je een 23 jarige speler had gehaald!? Die kan rustig nog 2 seizoenen wachten en rustig inschuiven. Net als Kongolo 2 jaar terug. Janmaat heeft toch ook maar 2 seizoenen bij Feyenoord gespeeld?
pi_142915359
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Max23 het volgende:

En lager salaris.
pi_142915363
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dit lijkt gewoon weer op een aantal jaar geleden toen we ook al die oudjes haalden met die grote salarissen, Hofland/Makaay/De Cler etc.

Dit is totaal niet hetzelfde.
Toen werden er oudjes binnen gehaald waar ook nog geld voor neergelegd moest worden + bizar hoge salarissen. Die spelers zijn toen allemaal gehaald voor de basis.

Nu haal je 2 spelers transfervrij op en mag ik hopen dat je wel zoveel vertrouwen in van geel hebt, dat deze niet bizar hoge salarissen krijgen.

Maargoed je moet toch wat te klagen hebben he, die gozer heeft nog geen stap in de kuip gezet of wordt alweer afgeschreven, top man!
pi_142915392
quote:
En dan na de wedstrijd zeggen dat ie 'gemengde gevoelens had'. :{
De tering zeg, dat zeg je als je na een wedstrijd met goed spel (en dus aanknopingspunten) met pech op 1-1 eindigt, niet na een enorme baggerwedstrijd thuis, die je verliest.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:59:00 #271
277865 Sejt
Ondertitel
pi_142915394
quote:
Dit las ik ook inderdaad. Waar ben je dan mee bezig? Je speelt thuis, staat met 0-1 achter en het team heeft gewoon een schop onder de kont nodig, plus strategische aanwijzingen om het Besiktas moeilijk te maken. "Schade beperken", ik snap het niet... alsof je verwacht in Turkije met 3-0 te gaan winnen.
I love my mispoken words.
pi_142915427
In 2 weken tijd gewoon je jeugdopleiding de nek omdraaien door Boula en Wilkshire te halen, ik heb mensen voor minder van een brug af zien springen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:00:44 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915435
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:58 schreef erik013 het volgende:

[..]

En dan na de wedstrijd zeggen dat ie 'gemengde gevoelens had'. :{
De tering zeg, dat zeg je als je na een wedstrijd met goed spel (en dus aanknopingspunten) met pech op 1-1 eindigt, niet na een enorme baggerwedstrijd thuis, die je verliest.
Rutten ziet ook wel in dat je met zo'n gemankeerde selectie niet veel beter spel te zien gaat krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915436
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Die periode in 2006-2007 heeft bij veel Feyenoorders een permanente allergie voor spelers van 28+ veroorzaakt :D Een beetje begrijpelijk ook, maar het is een beetje kortzichtig om daarom nooit meer een dertiger te willen halen. Bekijk dat gewoon per geval. Als Feyenoord denkt dat een jeugdspeler er enigszins klaar voor is, wordt ie ingebracht. Pas als ie dat duidelijk niet is, wordt er een oudere speler voor die plek gehaald. Ze halen niet zomaar zo'n oudere speler erbij...
Ik begrijp het ook wel dat sommige hier problemen mee hebben, maar het is gewoon enorm kortzichtig.

Ik verwacht neit dat die gozer veel salaris krijgt, hij is transfervrij en heeft ervaring. Prima backup dus, anders zit je met alleen cabral. Of je moet van beek, schaken, karsdorp verkrachten en die daar zetten...
pi_142915437
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef erik013 het volgende:

[..]

Iemand puur op leeftijd beoordelen is een beetje makkelijk en kortzichtig ook. Er zijn spelers van 24 die totaal niet fit zijn, en er zijn spelers van 32 die nog topfit kunnen zijn.

[..]

Wie dan?
Als Wilkshire nog van waarde had kunnen zijn, denk je niet dat Dinamo Moskou, nou niet echt een hoogvlieger, zijn contract wel verlengd had?

Gewoon weer een rare aankoop.
pi_142915451
Beter deelt Feyenoord gewoon mee dat dit een tussenjaar wordt, dan kan iedereen ophouden met overspannen reageren op iedere aankoop.
pi_142915454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:59 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dit las ik ook inderdaad. Waar ben je dan mee bezig? Je speelt thuis, staat met 0-1 achter en het team heeft gewoon een schop onder de kont nodig, plus strategische aanwijzingen om het Besiktas moeilijk te maken. "Schade beperken", ik snap het niet... alsof je verwacht in Turkije met 3-0 te gaan winnen.
Rutten is de man die het altijd voetballend gaat oplossen.
pi_142915461
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
In 2 weken tijd gewoon je jeugdopleiding de nek omdraaien door Boula en Wilkshire te halen, ik heb mensen voor minder van een brug af zien springen.
Ja, want met 2 dertigers halen draai je direct de hele jeugdopleiding de nek om? :') Jullie kunnen er zelfs nog 2 bijhalen en dan ben je volgens mij nog steeds de selectie met de meeste eigen jeugd. Overdrijf niet zo man.
pi_142915477
Mkrabby twitterde op donderdag 31-07-2014 om 10:59:36 Bilal Basacikoglu heeft net in De Kuip zijn contract getekend bij #Feyenoord. Hij krijgt nu een rondleiding van td Martin van Geel reageer retweet
pi_142915481
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Scorpie het volgende:
Ok maar jij bent dan ook een bijzonder iemand.
pi_142915489
Ik zie Brama nu ook wel komen bij jullie. Ervaring dit dat.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:03:38 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915505
quote:
3s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ok maar jij bent dan ook een bijzonder iemand.
Speciaal is het juiste woord tegenwoordig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:03:51 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142915514
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter deelt Feyenoord gewoon mee dat dit een tussenjaar wordt, dan kan iedereen ophouden met overspannen reageren op iedere aankoop.
Tussenjaar. De 40-45ste ondertussen. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_142915522
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie Brama nu ook wel komen bij jullie. Ervaring dit dat.
Kom je ergens uit de prehistorie en denk je nog in stammenstrijd?
pi_142915525
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Rutten ziet ook wel in dat je met zo'n gemankeerde selectie niet veel beter spel te zien gaat krijgen.
Dat wist je van tevoren, maar zelfs dan vind ik dat de selectie totaal niet op scherp was gezet. Het was niet dat die Turken goed speelden ofzo.
pi_142915533
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel dat sommige hier problemen mee hebben, maar het is gewoon enorm kortzichtig.

Ik verwacht neit dat die gozer veel salaris krijgt, hij is transfervrij en heeft ervaring. Prima backup dus, anders zit je met alleen cabral. Of je moet van beek, schaken, karsdorp verkrachten en die daar zetten...
Precies.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:05:32 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915542
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:04 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat wist je van tevoren, maar zelfs dan vind ik dat de selectie totaal niet op scherp was gezet. Het was niet dat die Turken goed speelden ofzo.
Ze kunnen gewoon niet veel beter. 'Op scherp zetten' :') Ja, mooi gedacht man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915549
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef Akilla het volgende:

[..]

Dit is totaal niet hetzelfde.
Toen werden er oudjes binnen gehaald waar ook nog geld voor neergelegd moest worden + bizar hoge salarissen. Die spelers zijn toen allemaal gehaald voor de basis.

Nu haal je 2 spelers transfervrij op en mag ik hopen dat je wel zoveel vertrouwen in van geel hebt, dat deze niet bizar hoge salarissen krijgen.

Maargoed je moet toch wat te klagen hebben he, die gozer heeft nog geen stap in de kuip gezet of wordt alweer afgeschreven, top man!
Van Boula en Wilkshere gaat er sowieso 1 in de basis en misschien wel allebei
pi_142915562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als Wilkshire nog van waarde had kunnen zijn, denk je niet dat Dinamo Moskou, nou niet echt een hoogvlieger, zijn contract wel verlengd had?

Gewoon weer een rare aankoop.
Dat soort clubs hebben nou niet echt een logisch beleid vaak. Wacht nou maar af hoe ie het doet, en geef hem een kans voordat je hem al afschrijft voordat ie ook maar 1 wedstrijd gespeeld heeft.
pi_142915564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:05 schreef Max23 het volgende:

[..]

misschien wel allebei
Dat wordt lachen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:06:37 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915569
Als Schaken en Verhoek nou weggaan (ik bid elke dag tot Allah's moeder hiervoor) komt er hopelijk nog wel een buitenspeler bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915574
Zou Feyenoord eventueel nog een spits aantrekken?
pi_142915576
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Speciaal is het juiste woord tegenwoordig.
Dat klinkt nog iets beter inderdaad,
pi_142915582
Het probleem is natuurlijk dat je na twee succesvolle jaren weer sportief terugvalt..
en hoe happy ik ook ben met de financiele opgang , zo vervelend vind ik het om te moeten constateren dat zelfs een turkse laagvlieger superieur is aan ons elftal.

Zelden met zo'n grafgevoel weggelopen na een wedstrijd, het seizoen word nog eens heeeeeel lang op deze manier .. en dan bedoel ik niet het aantal wedstrijden , want dat zal wel weer beperkt blijven tot twee x voorronde thuis in europa en de 17 thuis in de competitie
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_142915586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:06 schreef Caland het volgende:
Als Schaken en Verhoek nou weggaan (ik bid elke dag tot Allah's moeder hiervoor) komt er hopelijk nog wel een buitenspeler bij.
Dit wordt het seizoen van Verhoek koekoek! _O_
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:07:40 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142915595
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:06 schreef SomebodyReal het volgende:
Zou Feyenoord eventueel nog een spits aantrekken?
Waarom. We hebben Te Vrede toch.

HAHAHAHAHAHAHAHA
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142915596
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Tussenjaar. De 40-45ste ondertussen. :')
Nee natuurlijk niet. Vorig jaar bleef de hele selectie in tact.
pi_142915606
quote:
16s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom. We hebben Te Vrede toch.

HAHAHAHAHAHAHAHA
Te Vrede :')

Leuk voor een Cambuur ofzo, niet voor ons
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:08:24 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142915612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:05 schreef Max23 het volgende:

[..]

Van Boula en Wilkshere gaat er sowieso 1 in de basis en misschien wel allebei
Natuurlijk niet allebei. Van Beek wordt een vaste waarde in dit team.
pi_142915616
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:06 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat soort clubs hebben nou niet echt een logisch beleid vaak. Wacht nou maar af hoe ie het doet, en geef hem een kans voordat je hem al afschrijft voordat ie ook maar 1 wedstrijd gespeeld heeft.
Pelle was toch ook afgeschreven? O-)
pi_142915636
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Pelle was toch ook afgeschreven? O-)
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')