Als je niks bent waarom zet je je dan zo af tegen god?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen atheïst. Ik ben niets! Ik stop mezelf niet in hokjes!
Denk daar maar eens over na!
Dat jij het atheïsme noemt is jouw kortzichtig denken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je niks bent waarom zet je je dan zo af tegen god?
dat is duidelijk atheïsme
wat zou jij het dan noemen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat jij het atheïsme noemt is jouw kortzichtig denken.
Stiekem zou je God wel willen neuken, geef maar toe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zou jij het dan noemen?
normaal? jij vindt het normaal om "Fuck God" te roepen? om je af te zetten tegen je schepper?
Walgelijke uitspraakquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem zou je God wel willen neuken, geef maar toe.
[ afbeelding ]
Ok.quote:
quote:
Brabantquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar was je heen dan? Belgie zeker?
Roy Donders.. dat kun je ons Brabanders niet kwalijk nemen, wij zouden hem ook exporteren als het konquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat roy donders en omdat ze daar niet normaal nederlands praten met die rare zachte g
Gewoon zijn huis in de fik zettenquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Roy Donders.. dat kun je ons Brabanders niet kwalijk nemen, wij zouden hem ook exporteren als het kon
goed goed, met WP dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:34 schreef wietparkiet het volgende:
hoe gaat het met geo (met de zachte g)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |