Het is 2 weken na de M toch? Ik zou lekker wat langer herstellen en een andere mooie trail uitzoeken. Deze is er volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik ga me nu nog niet inschrijven als ik niet weet of ik ook daadwerkelijk mee ga doen.
Tegen de tijd dat ik dat wel weet zal de inschrijving wel vol zitten, maar goed. Mocht ik echt, echt, echt heel graag mee willen doen valt er vast nog wel een startbewijs te ritselen.
Ik zou zeggen dezelfde als op die obstacle runs dan? Als het daar goed gaat op onverhard terrein..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:50 schreef Devv het volgende:
Wat voor schoenen trekken jullie meestal aan voor trails? Ik zit wil eigenlijk ook gaan beginnen met trails, omdat het een goede training is voor obstacle runs (wat vaak ook op onverhard terrein is).
Daarom.. Ik heb wel een een trail staan voor een week later , hier in de Loonse en Drunense Duinen, die gaat als een soort van herstelloopje gedaan worden. En als het niet gaat of geen zin heb kan ik gewoon uitstappen en rijd ik die 15 km weer terug naar huis, is toch wat anders dan dan een dikke 150 km rijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is 2 weken na de M toch? Ik zou lekker wat langer herstellen en een andere mooie trail uitzoeken. Deze is er volgend jaar weer.
Ik zou het advies van Hats ook volgen (in dit geval dan).'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom.. Ik heb wel een een trail staan voor een week later , hier in de Loonse en Drunense Duinen, die gaat als een soort van herstelloopje gedaan worden. En als het niet gaat of geen zin heb kan ik gewoon uitstappen en rijd ik die 15 km weer terug naar huis, is toch wat anders dan dan een dikke 150 km rijden.
de vraag is natuurlijk hoe snel je herstel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik zou het advies van Hats ook volgen (in dit geval dan).'
Eerst goed herstellen
Precies. En dan zou ik liever het zekere voor het onzekere nemen en er niet op gokken. Ik start liever helemaal niet dan dat ik me moet afmelden of een DNFquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
de vraag is natuurlijk hoe snel je herstel.
Ik verwacht al geen recordtijd op de M, die ga ik echt rustig aan lopen, eigenlijk meer verkennend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk hoe snel je herstel.
In mijn ogen is het goed mogelijk om een M te lopen en twee weken later 20km te trailen, als je daar maar geen recordtijd verwacht
Hier hetzelfde hoor. Ik heb op zich wel ideeën, maar ik plan helemaal niks na de marathon, ik zie het wel, hoe het erna gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het ook lastig om dingen voor na de marathon in te plannen. Voor nu plan ik maar gewoon even niets, je weet ook niet waar je zin in hebt. En de meeste loopjes zijn ook echt niet vol qua inschrijvingen.
Misschien denken we wel 'Hardlopen uitgespeeld' en dan worden we couch potatoesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Ik heb op zich wel ideeën, maar ik plan helemaal niks na de marathon, ik zie het wel, hoe het erna gaat.
die indruk krijg ik haast welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien denken we wel 'Hardlopen uitgespeeld' en dan worden we couch potatoes
Ach, ik gok dat ik het snel genoeg misquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die indruk krijg ik haast wel
Precies. Als ik morgen een loopje zou willen doen, heb ik de keuze uit minstens 40 evenementen/tjes...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jullie hebben in Nederland natuurlijk de luxe dat er veel loopjes zijn en er makkelijk wat na afloop in te plannen is...!
En heel veel zijn daarvan kleinschalig!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies. Als ik morgen een loopje zou willen doen, heb ik de keuze uit minstens 40 evenementen/tjes...
Ik ook niet. Daar gaat het ook niet over gelukkigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mwoah. Ik kijk nooit het weerbericht.
@mossel: ziet er goed uit, dat schema. Minimaal 50 km per week, dat is mijns inziens nodig om een marathon te lopen. Althans, mocht ik er zelf ooit eentje lopen dan zou ik minimaal 50 km per week willen maken.
Wat vind je er precies gek aan? Of welke cijfers?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.mariusworld.nl/blog/2014/7/31/getest-in-het-energy-lab
Nog meer cijferautistjes die niet kunnen leven met het 10km/1.5 verhaal en de nummers die hij vervolgens geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |