Ik sta morgen om zes uur weer naast m'n bed, mag hetquote:
Vooruit dan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta morgen om zes uur weer naast m'n bed, mag het?
Dat is niet des Stathams.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Ook zo mijn bed maar eens opzoeken.
Ben helemaal kapot
Zo veel moeten pijpen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Statham heeft vast niet de hele dag op zijn knieën gezeten.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb gewoon weer keihard gewerkt vandaag.
Wehehehe peeskamertjes jaja heb het wel door meneer Statham.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Zodat die studentes in Amsterdam in November een mooie kamer kunnen betrekken.
Voor 650 euro per maand.
Kom de studentes in Arnhem maar helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Zodat die studentes in Amsterdam in November een mooie kamer kunnen betrekken.
Voor 650 euro per maand.
Veel groter zijn ze niet neequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe peeskamertjes jaja heb het wel door meneer Statham.
Moet je veel doen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom de studentes in Arnhem maar helpen.
Valt wel mee, denk ik. Maar ik wil het wel heel mooi en strak hebben allemaal.quote:
Zo uitgewoond, ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk ik. Maar ik wil het wel heel mooi en strak hebben allemaal.
Heb je een kamer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou als ik tijd heb wil ik best een beetje komen helpenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich heeft hij het netjes achtergelaten, vind ik. Maar ik wil alles perfect natuurlijk.quote:
Ja, met eigen badkamer en keuken erbij.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, met eigen badkamer en keuken erbij.
Ik vond die badkamer een beetje viezig overkomen op de foto'squote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich heeft hij het netjes achtergelaten, vind ik. Maar ik wil alles perfect natuurlijk.
Dank jequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wanneer mag je er in? En gaat/mag Bogy gezellig mee?
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...quote:
Er zat één vlek in die hij er dus niet uit kreeg. Maar daar wordt dus iets aan gedaan. Verder was die badkamer op zich wel netjes. Die buizen zijn niet prachtig, maar ach ... Je moet ook niet teveel verwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond die badkamer een beetje viezig overkomen op de foto'sMaar dat kan ook aan mij liggen
Gefeliciteerd! Wat voor werk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...
Al zegt de laatste foto op FB dat wel
Wat was dat ook alweer?quote:
Gastouder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?Ik ben niet altijd op de hoogte.
Oh gefelicitaartquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...
Al zegt de laatste foto op FB dat wel
Oh ik keek net nog ff naar de foto's, valt inderdaad wel meequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zat één vlek in die hij er dus niet uit kreeg. Maar daar wordt dus iets aan gedaan. Verder was die badkamer op zich wel netjes. Die buizen zijn niet prachtig, maar ach ... Je moet ook niet teveel verwachten.
Ja, dat snap ik. Het is inderdaad echt janken met die arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gastouder.
Beter iets dan niets, je weet zelf ook dat aan de bak komen niet makkelijk is, en ik ben nog veul ouderderder en duurderder
Bij die andere woning wel, daar waren de voegen echt zwart. Maar dit was zelfs recentelijk opnieuw betegeld. In de keuken ook. Eén van de redenen dat ik voor deze koos en niet die andere. Daar lag nog wel een redelijk nieuwe vloer in, maar verder was het nogal verouderd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh gefelicitaart
[..]
Oh ik keek net nog ff naar de foto's, valt inderdaad wel meeDacht dat de voegen echt super ranzig waren of zo
Dan lijkt me dit wel de betere keus jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het is inderdaad echt janken met die arbeidsmarkt.
Wel leuk werk?
[..]
Bij die andere woning wel, daar waren de voegen echt zwart. Maar dit was zelfs recentelijk opnieuw betegeld. In de keuken ook. Eén van de redenen dat ik voor deze koos en niet die andere. Daar lag nog wel een redelijk nieuwe vloer in, maar verder was het nogal verouderd.
Ik doe het nu al 7 jaar... for the time being wel.. maar hou wel mijn ogen open. Heb nu gewoon weer iets van een inkomen en ik kijk regelmatig gewoon en als ik echt iets leuk vind solliciteer ik gewoon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel leuk werk?
Tell me about it.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik maar zeuren over mijn baanquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er 1 hebt, al is maakt het tegenwoordig geen fuck uit of je een tijdelijk of een vast contract hebt tegenwoordig.quote:
Ik heb al 3 weken nauwelijks iets te doenquote:
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er 1 hebt, al is maakt het tegenwoordig geen fuck uit of je een tijdelijk of een vast contract hebt tegenwoordig.
Nouhja als jij niet werkt krijg je tenminste nog wwquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.
Dus we doen het er voorlopig maar mee.
Wat zou je graag willen doen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het nu al 7 jaar... for the time being wel.. maar hou wel mijn ogen open. Heb nu gewoon weer iets van een inkomen en ik kijk regelmatig gewoon en als ik echt iets leuk vind solliciteer ik gewoon.
Soon Kaneel. Soon.quote:
Ach, iedereen heeft wel wat te zeuren, toch?quote:
Dat herken ik, en ik zit er toch al 7 jaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.
Dus we doen het er voorlopig maar mee.
Oh weet ik eigenlijk niet. Terug de detailhandel in misschien. Of toch overwegen om eens een opleiding te gaan doen en af te maken, maar dat roep ik ook al 10 jaarquote:
Ja, duur is het wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh weet ik eigenlijk niet. Terug de detailhandel in misschien. Of toch overwegen om eens een opleiding te gaan doen en af te maken, maar dat roep ik ook al 10 jaar
Ik vind het gewoon eng om daar aan te beginnen, het kost zoveel geld en nouhja eng
Succes!quote:
Opleiding afmaken... Moet ik ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh weet ik eigenlijk niet. Terug de detailhandel in misschien. Of toch overwegen om eens een opleiding te gaan doen en af te maken, maar dat roep ik ook al 10 jaar
Ik vind het gewoon eng om daar aan te beginnen, het kost zoveel geld en nouhja eng
Ik weet hoe het is als zelfstandige hequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja als jij niet werkt krijg je tenminste nog ww
zelfs dat krijg ik niet omdat zelfstandige
Heb je via zelfstandige loket iets kunnen regelen of kreeg je wel uiteindelijk een ww?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is als zelfstandige he
Ik heb 8 maanden geen inkomen gehad voor alles een keer rond was.
Nee geen WW.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je via zelfstandige loket iets kunnen regelen of kreeg je wel uiteindelijk een ww?
Verschrikkelijke organisatie inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen WW.
Uiteindelijk had ik na 8 maanden recht op bijstand.
Uiteraard niet met terugwerkende kracht.
Uiteraard toen ik na een maand een uitzendbaantje kreeg werd de bijstand weer geschrapt, al had ik niet genoeg uren om er boven te komen.
Weer opnieuw de aanvraag moeten doen, weer 6-8 weken wachten.
Ik moet altijd zo lachen als ik nu die reclame op de radio hoor.
blablabla, voor dat soort vragen, daar is UWV voor.
Nou als je vragen hebt moet je zeker niet bij het UWV zijn, nog nooit zo'n logge incompetente organisatie meegemaakt.
true that.. maar als je een baantje hebt en je komt daar niet van rond vult de bijstand toch aan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen WW.
Uiteraard toen ik na een maand een uitzendbaantje kreeg werd de bijstand weer geschrapt, al had ik niet genoeg uren om er boven te komen.
Nou als je vragen hebt moet je zeker niet bij het UWV zijn, nog nooit zo'n logge incompetente organisatie meegemaakt.
Inderdaad, ik kreeg op een gegeven moment ook de vraag, Waar leef je nu dan eigenlijk van?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschrikkelijke organisatie inderdaad.
"Ow, heb je nu geen werk en geld meer om eten te kopen? Nou, ga dan maar solliciteren en kom over een maand maar terug. Dan zien we verder."
Spullen verkopen mag dan weer niet he?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kreeg op een gegeven moment ook de vraag, Waar leef je nu dan eigenlijk van?
Uhm, ja eigenlijk gewoon niet he.
Spullen verkocht en af en toe wat bij elkaar schrapen.
Of een andere knakker:
Ik snap niet dat jij nog geen werk hebt met jouw ervaring.
Uhm, misschien omdat er nog 800000 andere werkzoekenden zijn.
Ja dat hoort de bijstand aan te vullen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
true that.. maar als je een baantje hebt en je komt daar niet van rond vult de bijstand toch aan?
En je had aanspraak mogen maken op een voorschot.
Ik kreeg dus gewoon een standaard brief: beste mevrouw Lola
U heeft een ww uitkering aangevraagd, helaas komt u niet hiervoor in aanmerking
de reden hiervoor is.......
En dan de rest van de brief
Die hele reden zijn ze gewoon vergeten!!!
Ja, maar die had ik toen nog niet hequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spullen verkopen mag dan weer niet he?want dat kunnen ze van je uitkering trekken
Dit hoor ik inderdaad van iedereen die er ooit mee in aanraking is geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen WW.
Belachelijk eigenlijk, dat voorschot had ik binnen een week,quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat hoort de bijstand aan te vullen ja.
Maar niet als er fouten gemaakt worden.
En een voorschot heb ik uiteindelijk ook aangevraagd.
Gingen ze bekijken, en kon natuurlijk weer 4 weken duren.
Echt, zelfs doorverbinden naar de juiste medewerker is meestal al teveel gevraagd.
Dus fuck it, ik heb nu het eerste de beste klote baantje via een uitzendbureau maar ben in ieder geval van het uwv af.
En mocht ik ooit weer zonder werk komen te zitten dan ga ik mijn geld wel uit andere kanalen halen.
Heb ik ook gehad ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit hoor ik inderdaad van iedereen die er ooit mee in aanraking is geweest.
Enige ervaring die ik heb is dat ik er ooit een afspraak had, waarvoor ik 20 km moest fietsen of zo. Toen ik er bijna was belden ze om de afspraak af te zeggen.Zelden zo pissig geweest.
Op de schop met die bende.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad ja.
Ik had een afspraak om dus een en ander toe te kunnen lichten en door te nemen.
Kom ik daar, ja mevrouw is ziek, maar geef de spullen maar en dan neemt zij wel weer contact met je op.
En daar ging het dus fout.
Echt de volgende keer ga ik wel drugs verkopen of wat dan ook, maar ik vraag nooit geen uitkering meer aan.quote:
Is het 4 keer solliciteren per week? Jezus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de volgende keer ga ik wel drugs verkopen of wat dan ook, maar ik vraag nooit geen uitkering meer aan.
Mijn vader heeft het nu ook. 35 jaar bij 1 bedrijf gewerkt, bedrijf failliet.
Personeel werkt nog door om voor klanten de winterbanden en shit af te handelen, er is nog sprake van een doorstart. Is in de laatste week van November.
Mijn vader moet in Februari een keer op gesprek komen en krijgt meteen te horen dat hij een boete krijgt.
Hij had in die laatste week van November al gewoon 4 x moeten solliciteren.
25% boete.
Kijk maar hoe je rekeningen betaald joh.
Respectloos eigenlijk. Zeker tegen iemand die zich minstens 35 jaar heeft uitgesloofd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt de volgende keer ga ik wel drugs verkopen of wat dan ook, maar ik vraag nooit geen uitkering meer aan.
Personeel werkt nog door om voor klanten de winterbanden en shit af te handelen, er is nog sprake van een doorstart. Is in de laatste week van November.
Mijn vader moet in Februari een keer op gesprek komen en krijgt meteen te horen dat hij een boete krijgt.
25% boete.
Het gaat er ook niet om dat je perse binnen je vakgebied solliciteert. Gewoon elk pauper baantje moet je maar accepteren volgens die boeven bende...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het 4 keer solliciteren per week? Jezus.
Er zijn geen eens 4 vacatures voor mij momenteel
Nee per maand.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het 4 keer solliciteren per week? Jezus.
Er zijn geen eens 4 vacatures voor mij momenteel
Wat een onzin, je moet eenmaal per week solliciteren, als je je aanmeld bij het UWV staat dat allemaal erg duidelijk aangegeven, hoe komen zij aan 4 keer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
25% boete.
Ook dat is soms nog best lastig hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je perse binnen je vakgebied solliciteert. Gewoon elk pauper baantje moet je maar accepteren volgens die boeven bende...
En het word je dan verteld door een broekie die net van school af is he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Respectloos eigenlijk. Zeker tegen iemand die zich minstens 35 jaar heeft uitgesloofd.
Dat is niet helemaal waar, in 6 maanden tijd mag je binnen je vakgebied solliciterenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je perse binnen je vakgebied solliciteert. Gewoon elk pauper baantje moet je maar accepteren volgens die boeven bende...
4 x per maand is het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een onzin, je moet eenmaal per week solliciteren, als je je aanmeld bij het UWV staat dat allemaal erg duidelijk aangegeven, hoe komen zij aan 4 keer?
Daar kan dat broekie dan weer niets aan doen, die dreunt gewoon de regels en procedures op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het word je dan verteld door een broekie die net van school af is he.
Mijn vader dacht altijd dat ik overdreef als ik liep te schelden en zei dat er niet met ze praten viel omdat ze gewoon niet willen luisteren.
Maar toen snapte hij het.
Ja dat bedoelde ik net eigenlijk al... Dat vind ik dus raarquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
4 x per maand is het.
Maar ik heb al meer verhalen gehoord dat elke vestiging weer andere richtlijnen hanteert.
Ah, lekker solliciteren op baantjes die je niet krijgt omdat je te hoog bent geschoold.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik dit lees.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee per maand.
Maar omdat het in de laatste week was moest er dus voor de maand november 4 x gesolliciteerd worden.
Dat zo'n man in 35 jaar nog nooit met zoiets te maken heeft gehad houden ze geen rekening mee.
En dat is ook juist het probleem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan dat broekie dan weer niets aan doen, die dreunt gewoon de regels en procedures op.
Maar fuck, kut is het wel. Ze horen je als mensen te behandelen. Maar in hun ogen kun je het volgens mij alleen maar fout doen. Ook wel eens bij het Jongerenloket geweest en ze gaan er altijd vanuit dat je niet hard genoeg je best doet.
Zodra het geld binnenstroomt zal langzaamaan die levensstijl wel weer veranderen hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:02 schreef kree het volgende:
Herkenbare verhalen wel over t UWV en bijstand.
Ik ben d'r gelukkig van af wel lange dagen moeten maken. Van 7:00 tot 20:00 valt toch wel beetje zwaar zeker als je zoals ik lang thuis hebt gezeten.
Maargoed ben nog steeds vol goede moed.kan niet wachten op m'n eerste salaris. Ga flink geld overhouden nu denk zeker met m'n zuinige levenstijl die ik ik had ontwikkeld :p
Wow, dat zijn heftige werktijden. Wat doe je dan precies?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:02 schreef kree het volgende:
Herkenbare verhalen wel over t UWV en bijstand.
Ik ben d'r gelukkig van af wel lange dagen moeten maken. Van 7:00 tot 20:00 valt toch wel beetje zwaar zeker als je zoals ik lang thuis hebt gezeten.
Maargoed ben nog steeds vol goede moed.kan niet wachten op m'n eerste salaris. Ga flink geld overhouden nu denk zeker met m'n zuinige levenstijl die ik ik had ontwikkeld :p
Ja je leeft naar wat je hebtquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra het geld binnenstroomt zal langzaamaan die levensstijl wel weer veranderen hoor, wees maar niet bang
Van die jonkies snap ik dat ze niet teveel zelf durven na te denken, anders krijgen zij problemen met hun leidinggevende. Maar de personen die bepalen mogen wel wat meer empathie tonen. Sowieso de wat oudere mensen die er al langer zitten. Die denken bijna altijd dat je lui en niet gemotiveerd bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is ook juist het probleem.
Ze dreunen alleen maar een lijstje op.
Als je dan zoals ik net een iets ander geval hebt dan klopt het lijstje niet meer en moeten ze zelf na gaan denken.
En dat kunnen en mogen ze niet.
Ik merk wel dat ik nu veel minder geld uitgeef en bewuster er mee omgaan dan toen er veel meer binnenkwam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodra het geld binnenstroomt zal langzaamaan die levensstijl wel weer veranderen hoor, wees maar niet bang
Ze monteren op maat gemaakte draaideuren. Beetje die high end hoge deuren. Nouja ik kwam natuurlijk vanuit de elektro achtergrond. Maar dit is meer all round. Van het in elkaar bouwen. Tot glaszetten en uiteraard ook de nodige elektra schakelingen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, dat zijn heftige werktijden. Wat doe je dan precies?
Over het algemeen wel jaquote:
Hmm ja, maar dat komt misschien omdat je weet wat er allemaal mis kan gaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik nu veel minder geld uitgeef en bewuster er mee omgaan dan toen er veel meer binnenkwam.
Hou nu meer over per maand.
Denk aan je rug (en de ARBOquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ze monteren op maat gemaakte draaideuren. Beetje die high end hoge deuren. Nouja ik kwam natuurlijk vanuit de elektro achtergrond. Maar dit is meer all round. Van het in elkaar bouwen. Tot glaszetten en uiteraard ook de nodige elektra schakelingen.
Maarja deadlines enzo. We zijn nu in Eindhoven bezig. Best zwaar tillen enzo. Voel me ruggetje wel. Lol niks gewend.
Ja dat ook wel ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
[..]
Hmm ja, maar dat komt misschien omdat je weet wat er allemaal mis kan gaan
Best wel zwaar werk en dan zoveel uur ... Damn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ze monteren op maat gemaakte draaideuren. Beetje die high end hoge deuren. Nouja ik kwam natuurlijk vanuit de elektro achtergrond. Maar dit is meer all round. Van het in elkaar bouwen. Tot glaszetten en uiteraard ook de nodige elektra schakelingen.
Maarja deadlines enzo. We zijn nu in Eindhoven bezig. Best zwaar tillen enzo. Voel me ruggetje wel. Lol niks gewend.
Is dat echt pure werktijd of inclusief reisuren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mocht van 07:00 tot 20:00quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Best wel zwaar werk en dan zoveel uur ... Damn.
Als ik de Arbo regels zou volgen dan had ik hier nu niet gewerktquote:
Da's ook belangrijk jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ook wel ja.
Weer een beetje opbouwen.
Nee, idd. Maar het gebeurt vaak toch wel. Ook omdat je zoiets hebt van: "Het is werk".quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat mocht van 07:00 tot 20:00
Best lang en zwaar werk
Werktijd. We zitten in een hotel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat echt pure werktijd of inclusief reisuren?
Dat mag je gewoon weigeren he, dat is echt véél te zwaar. Moet je werkgever het juiste hijsgereedschap voor leveren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik de Arbo regels zou volgen dan had ik hier nu niet gewerkt
Zoals vaker gebeurd natuurlijk. Vandaag glasplaten van 3 bij 1 nog wat van tussen de 70-100kg. Met z'n tweeën met van die zuignappen. Tja best zwaar en zo'n spierbundel ben ik nl niet. Heb ook al overal blauwe plekken
Lijkt me echt vreselijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat zo'n dag scheveningen weer gewoon kan.
Jaar terug kon dat niet.
Alleen hoef je dan niet meer terug te komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon weigeren he, dat is echt véél te zwaar. Moet je werkgever het juiste hijsgereedschap voor leveren.
Klopt wat je zegt. Maar voor hem tien anderen die niet zeiken en het wel doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag je gewoon weigeren he, dat is echt véél te zwaar. Moet je werkgever het juiste hijsgereedschap voor leveren.
Dat is meestal wat eraan vast zit ja. Je wordt gewoon keihard genaaid, en het is niet eens lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen hoef je dan niet meer terug te komen.
Dat dus ja. Nu schijnt deze week een soort van extreem te zijn ook voor de rest. Maar het komt wel vaker voor heb ik gehoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen hoef je dan niet meer terug te komen.
Ja snap ik wel... maar toch...quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, idd. Maar het gebeurt vaak toch wel. Ook omdat je zoiets hebt van: "Het is werk".
Wat heeft scheveningen er mee te maken? Werk je daar nu? Je was toch in Amsterdam bezig?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat zo'n dag scheveningen weer gewoon kan.
Jaar terug kon dat niet.
beetje jammer jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is meestal wat eraan vast zit ja. Je wordt gewoon keihard genaaid, en het is niet eens lekker
Hij had een uitje naar Scheveningen. Dat kan hij nu betalen, een jaar geleden niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... maar toch...
[..]
Wat heeft scheveningen er mee te maken? Werk je daar nu? Je was toch in Amsterdam bezig?
Oh ik denk dat het zeker iets met je doet als mens zijnde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja was het ook wel, maar denk dat het misschien ook wel goed is geweest voor me.
Dat ik weer gewoon op een terras kan zitten, kan eten etc zonder zorgen hoeven te maken of dat eigenlijk wel kan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... maar toch...
[..]
Wat heeft scheveningen er mee te maken? Werk je daar nu? Je was toch in Amsterdam bezig?
Oh op die manierquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had een uitje naar Scheveningen. Dat kan hij nu betalen, een jaar geleden niet.
Ja dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik weer gewoon op een terras kan zitten, kan eten etc zonder zorgen hoeven te maken of dat eigenlijk wel kan.
Het leven is zo mooi als je dingen met elkaar kunt delen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat we even gezamenlijk ons gal hebben kunnen spugen.
Oké.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Stilletjes hier? Zonnetje schijnt, er staat een lekker briesje en het is bijna weekend.
Liefde is...samen haten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is zo mooi als je dingen met elkaar kunt delen.
Moet ik hem even klapjes geven?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
Ik had met iemand afgesproken, maar zag op de reisplanner dat mijn reistijd twee keer zo lang zou zijn als normaal door werkzaamheden. Dus vanochtend afgezegd, anders zou ik 4 uur in de trein zitten vandaag. Nu is die persoon boos op me en wil me niet meer zien.
Je hebt ook gezegd dat de reistijd twee keer zo lang zou zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
Ik had met iemand afgesproken, maar zag op de reisplanner dat mijn reistijd twee keer zo lang zou zijn als normaal door werkzaamheden. Dus vanochtend afgezegd, anders zou ik 4 uur in de trein zitten vandaag. Nu is die persoon boos op me en wil me niet meer zien.
Ik vind het wel een overdreven reactie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik hem even klapjes geven?
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt ook gezegd dat de reistijd twee keer zo lang zou zijn neem ik aan?
Hmm. Dat is ook overdreven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
ow dacht ik wel dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:13 schreef Fera het volgende:
Het is niet Hep trouwens, mocht iemand dat denken.
Gelukkig niet zeg.quote:
Dat nummer met Sean Paul?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, Enrique Iglesias maakte al redelijk foute, slechte muziek, maar nu is hij echt door de ondergrens van slechte muziek heen gezakt.
Hij maakt tegenwoordig rap?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, Enrique Iglesias maakte al redelijk foute, slechte muziek, maar nu is hij echt door de ondergrens van slechte muziek heen gezakt.
Ik hoorde het ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Ja, oa. Nog zo'n ander nummer waar hij in het refrein steeds zegt "I'm a freaaaak".quote:
Neeeeeeee, hij is zo fout met z'n ingestudeerde pruillipje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja.
Toch zou ik hem doen.
Als hij Hero voor me zingt zal ik smelten tot er alleen een zielig plasje van me op de grond ligt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neeeeeeee, hij is zo fout met z'n ingestudeerde pruillipje.
ik wist niet dat hij nog herrie maaktequote:Op donderdag 31 juli 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Ow dus je hebt wel vrouwelijk aandacht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Spaanstalige look-a-like.
Nee, slechts mannelijke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dus je hebt wel vrouwelijk aandacht?
Owja. Nou, die tijden zijn inmiddels wel voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lees net dat Fera smelt voor die jongeman ...
Ze post het net.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja. Nou, die tijden zijn inmiddels wel voorbij.
ik ken die user nietquote:
quote:
quote:
Kaneel lijkt voor geen meter op Enrique.quote:
Het was ook een grapje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel lijkt voor geen meter op Enrique.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg vind je dat toch niet poedeliewoepsie?
Heroquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij Hero voor me zingt zal ik smelten tot er alleen een zielig plasje van me op de grond ligt.
Dit doe ik 20 keer per verslag, omdat ik de attentiespanne van een goudvis heb.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
Heb ergens in een voetnoot 2008a staan, maar weet niet meer waarom ik dat deed.
Was omdat een auteur meerdere stukken in een jaar heeft geschreven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit doe ik 20 keer per verslag, omdat ik de attentiespanne van een goudvis heb.
Ja, weet ik. Ik ben bekend met artikelen. Maar het maken van voetnoten die ik niet meer begrijp.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was omdat een auteur meerdere stukken in een jaar heeft geschreven.
Waarover?quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor. Op naar Tukkerland, straks.
Wauw, beter!quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
Gratis wijn is de lekkerste wijn.
[ afbeelding ]
Homomuziek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Dit nummer blijft echt geweldig, zelfs na 100 keer luisteren.
Ik vind haar stem in het Frans niet mooi klinken. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:19 schreef Fascination het volgende:
Dit nummer blijft echt geweldig, zelfs na 100 keer luisteren.
Vind je dat interessant ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
Afrikaanse metalheads op nederland 3.
Ja, die kortingactie was dat, hé?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hadden al zoveel wijn voor een paar euro per doos.Maar gratis is nog beter.
Ugh, moet ik vandaag ook doen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was, afwas, stofzuigen, badkamer schoonmaken. Topdag.
Hoe was het in Ljouwert?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ugh, moet ik vandaag ook doen...
Soepel gesprek jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
Ja, met deze reacties kun je wel uit de voeten.
Als ze jouw reacties niet weggooien hebben we nog meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
Ja, met deze reacties kun je wel uit de voeten.
Ze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zou iemand langskomen. Maar seinstoring. Ze had hier al 10 minuten moeten zijn.
Nu is ze er pas om 9 uur.![]()
Tyfus ov in Nederland ook.
Z'n moeke.quote:
Fas. We gaan keiharde neukseks hebben als ze dalijk hier is.quote:
Leuk, nu ben ik jellyquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas. We gaan keiharde neukseks hebben als ze dalijk hier is.
Hoax. Fokkers hebben geen sex.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You dirty little fuckerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zou iemand langskomen. Maar seinstoring. Ze had hier al 10 minuten moeten zijn.
Nu is ze er pas om 9 uur.![]()
Tyfus ov in Nederland ook.
Is standaard toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
You dirty little fucker
Doe je van tevoren ook een fapje voor 'endurance'?
Ik geloof dit meteen van jou. Onthou: two in de front, one in the back.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kloptquote:
Heb vandaag en gisteren fapje gedaan dus dat zit goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
You dirty little fucker
Ik bedoelde dat jij langs kwam en dat wij seks gingen hebben. Nu val ik door de mand.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen van jou. Onthou: two in de front, one in the back.
Gewoon randjesfietsen, veel lekkerder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
You dirty little fucker
2 in the pink, 1 in the stink. The shocker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen van jou. Onthou: two in de front, one in the back.
Straks blijven er van die poepresten achter je nagel zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
2 in the pink, 1 in the stink. The shocker!
Hoi jaquote:
Ik ook. Al tig wekenquote:
Nu en?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
combinanttttttttttttttttties op
en nu
Krijg je als je werkloos bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
fnasefjksdhfjksdhfksdhfirheuihf
balenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Krijg je als je werkloos bent.
En die ga ik niet eens proberen
Goffedomme wad geijlquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks blijven er van die poepresten achter je nagel zitten.
Heb dinsdag wel een gesprek bij een bedrijf in Best. Voldoe aan alle eisen en kan genoeg ervaring weerleggen. Dus hopelijk schiet het opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
balen
schiet solliciteren niet op?
ik duim voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb dinsdag wel een gesprek bij een bedrijf in Best. Voldoe aan alle eisen en kan genoeg ervaring weerleggen. Dus hopelijk schiet het op
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geshopt.
Superjurken Samzz.. Me likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb geshopt.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onweer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen
Nu nog goed weer, straks onweer
Maak daar maar waterfietsen vanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onweer?
Shit, ik wilde even lekker een stukje gaan fietsen.
Ja Thijs, nu durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak daar maar waterfietsen van
Zal nog wel even duren hoor, heb net gekeken op de buienradar en ik was iets te voorbarig.
Ik heb geshopt.
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van topvintage.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ookquote:
Ik ook nog niet. Te duur. Maar ooit ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Nog nooit wat besteld, maar als de kwaliteiten pasvorm bevalt, dan ben ik hooked, denk ik
.
Ik mocht van mezelf omdat ik eigenlijk al ruim een half jaar niet fatsoenlijk kleding heb gekocht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Te duur. Maar ooit ...
Goede reden inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht van mezelf omdat ik eigenlijk al ruim een half jaar niet fatsoenlijk kleding heb gekocht.
Er zit hier ergens een grapje in.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad.Af en toe jezelf verwennen, niets mis mee.
Ik denk het eerste deel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit hier ergens een grapje in.
In before Faxie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit hier ergens een grapje in.
uhuh *kijkt al smikkelend met een vuige geile blik*quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede reden inderdaad.Af en toe jezelf verwennen, niets mis mee.
Het is aardig weer, Fax zal vast wel op het strand zijn om vrouwen te hosselen.quote:
Jij bent hier de grappigste, dus ik geloof je direct.quote:
Dat valt wel mee, ik ben lang niet zo hilarisch als artelligence.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij bent hier de grappigste, dus ik geloof je direct.
En hij is nog knapper dan jij ook. Voel je je nu bedreigd in je alfa status?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben lang niet zo hilarisch als artelligence.
Waarom denk je dat ik zo verzuurd reageer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hij is nog knapper dan jij ook. Voel je je nu bedreigd in je alfa status?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik ben lang niet zo hilarisch als artelligence.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hij is nog knapper dan jij ook. Voel je je nu bedreigd in je alfa status?
Maar goed dat hij niet naar de meet komt, dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo verzuurd reageer.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
Ik kan weinig slaap zo slecht handelen, he. Meteen een halve depressie.
Vroeg op.quote:
Lesbisch kusje van artelligencequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Fascination het volgende:
Ik kan weinig slaap zo slecht handelen, he. Meteen een halve depressie.
Inderdaad, bah. Weer om lam op de bank te hangen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Warmte blijft ook zo hangen ook al heb je de zooi open als het wat is afgekoeld.
Dat heb ik dan ook vanaf 3 uur gedaan, daarvoor nog best productief geweestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, bah. Weer om lam op de bank te hangen.
Het is benauwd en plakkerig weer ja. Ik wil mijn hevige onweersbuiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Warmte blijft ook zo hangen ook al heb je de zooi open als het wat is afgekoeld.
hier vanaf kwart over drie al regen en onweer. Het is nu nog zo'n 23 gradenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is benauwd en plakkerig weer ja. Ik wil mijn hevige onweersbui
de bui trekt wederom om apeldoorn heen hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier vanaf kwart over drie al regen en onweer. Het is nu nog zo'n 23 graden
Hoop dat het in Zwolle niet gaat onweren. Of eventjes, om af te koelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
de bui trekt wederom om apeldoorn heen hier
mja beetje minder warm zou wel fijn zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoop dat het in Zwolle niet gaat onweren. Of eventjes, om af te koelen
Stuur deze kant op pleasequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier vanaf kwart over drie al regen en onweer. Het is nu nog zo'n 23 graden
Ik ook. Alleen nu niet meer. Niks doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook vanaf 3 uur gedaan, daarvoor nog best productief geweest
Dat idd!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen nu niet meer. Niks doen.
Je bent toch een natuurlijke moeder?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon
Maar ik ben enkel een moeder minus de natuur
En dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat idd!![]()
En vanavond lekker serietjes kijken![]()
Bankhangen
Puur natuurquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent toch een natuurlijke moeder?
Welke seriesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat idd!![]()
En vanavond lekker serietjes kijken![]()
Bankhangen
Ik heb nog 2 afleveringen staan van pretty little liars en netflix heeft sinds gisteren HIMYM seizoen 8 online gegooid. Voorlopig ben ik wel zoet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke series?
Heb je m'n jurken gezien?
Pretty Little Liars... Is dat een aanrader?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 afleveringen staan van pretty little liars en netflix heeft sinds gisteren HIMYM seizoen 8 online gegooid. Voorlopig ben ik wel zoet.
Ja gezien.Ik vind die blauwe niet zo maar das persoonlijke smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik ga pizza eten en dan seksen Toedeloe!Niet eens een Big Sausage Pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijk!Very goodquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oké, ik ga pizza eten en dan seksen Toedeloe!Sletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oké, ik ga pizza eten en dan seksen Toedeloe!Kom maar in Zwolle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja meningen verschillen, ik blijf het spannend vinden ook al is het langdurig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pretty Little Liars... Is dat een aanrader?
Ik vind ze zo gaaf. Ik moest me inhouden
.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom maar in Zwolle.Morgen kom ik in ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, eens gaan kijken dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja meningen verschillen, ik blijf het spannend vinden ook al is het langdurig.
Ben je nu in Enschede?quote:
Oké, ik zit nu in de bus naar je toe.quote:
Nog zo'n sletje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik zit nu in de bus naar je toe.
Als je sherlockt op Fascination en "neuken?" zie je dat ze het met iedereen zou doen. Zelfs met mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt ze tegen jou nou nooit he Kaneel
Gvd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je sherlockt op Fascination en "neuken?" zie je dat ze het met iedereen zou doen. Zelfs met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |