Ik sta morgen om zes uur weer naast m'n bed, mag hetquote:
Vooruit dan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sta morgen om zes uur weer naast m'n bed, mag het?
Dat is niet des Stathams.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
Ook zo mijn bed maar eens opzoeken.
Ben helemaal kapot
Zo veel moeten pijpen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Statham heeft vast niet de hele dag op zijn knieën gezeten.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb gewoon weer keihard gewerkt vandaag.
Wehehehe peeskamertjes jaja heb het wel door meneer Statham.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Zodat die studentes in Amsterdam in November een mooie kamer kunnen betrekken.
Voor 650 euro per maand.
Kom de studentes in Arnhem maar helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Zodat die studentes in Amsterdam in November een mooie kamer kunnen betrekken.
Voor 650 euro per maand.
Veel groter zijn ze niet neequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe peeskamertjes jaja heb het wel door meneer Statham.
Moet je veel doen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom de studentes in Arnhem maar helpen.
Valt wel mee, denk ik. Maar ik wil het wel heel mooi en strak hebben allemaal.quote:
Zo uitgewoond, ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk ik. Maar ik wil het wel heel mooi en strak hebben allemaal.
Heb je een kamer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou als ik tijd heb wil ik best een beetje komen helpenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich heeft hij het netjes achtergelaten, vind ik. Maar ik wil alles perfect natuurlijk.quote:
Ja, met eigen badkamer en keuken erbij.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, met eigen badkamer en keuken erbij.
Ik vond die badkamer een beetje viezig overkomen op de foto'squote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich heeft hij het netjes achtergelaten, vind ik. Maar ik wil alles perfect natuurlijk.
Dank jequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wanneer mag je er in? En gaat/mag Bogy gezellig mee?
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...quote:
Er zat één vlek in die hij er dus niet uit kreeg. Maar daar wordt dus iets aan gedaan. Verder was die badkamer op zich wel netjes. Die buizen zijn niet prachtig, maar ach ... Je moet ook niet teveel verwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond die badkamer een beetje viezig overkomen op de foto'sMaar dat kan ook aan mij liggen
Gefeliciteerd! Wat voor werk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...
Al zegt de laatste foto op FB dat wel
Wat was dat ook alweer?quote:
Gastouder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?Ik ben niet altijd op de hoogte.
Oh gefelicitaartquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Per 1 september. Maar dat wil niet zeggen dat ik enkel op mijn reet zit...
Al zegt de laatste foto op FB dat wel
Oh ik keek net nog ff naar de foto's, valt inderdaad wel meequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zat één vlek in die hij er dus niet uit kreeg. Maar daar wordt dus iets aan gedaan. Verder was die badkamer op zich wel netjes. Die buizen zijn niet prachtig, maar ach ... Je moet ook niet teveel verwachten.
Ja, dat snap ik. Het is inderdaad echt janken met die arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gastouder.
Beter iets dan niets, je weet zelf ook dat aan de bak komen niet makkelijk is, en ik ben nog veul ouderderder en duurderder
Bij die andere woning wel, daar waren de voegen echt zwart. Maar dit was zelfs recentelijk opnieuw betegeld. In de keuken ook. Eén van de redenen dat ik voor deze koos en niet die andere. Daar lag nog wel een redelijk nieuwe vloer in, maar verder was het nogal verouderd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh gefelicitaart
[..]
Oh ik keek net nog ff naar de foto's, valt inderdaad wel meeDacht dat de voegen echt super ranzig waren of zo
Dan lijkt me dit wel de betere keus jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het is inderdaad echt janken met die arbeidsmarkt.
Wel leuk werk?
[..]
Bij die andere woning wel, daar waren de voegen echt zwart. Maar dit was zelfs recentelijk opnieuw betegeld. In de keuken ook. Eén van de redenen dat ik voor deze koos en niet die andere. Daar lag nog wel een redelijk nieuwe vloer in, maar verder was het nogal verouderd.
Ik doe het nu al 7 jaar... for the time being wel.. maar hou wel mijn ogen open. Heb nu gewoon weer iets van een inkomen en ik kijk regelmatig gewoon en als ik echt iets leuk vind solliciteer ik gewoon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel leuk werk?
Tell me about it.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik maar zeuren over mijn baanquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er 1 hebt, al is maakt het tegenwoordig geen fuck uit of je een tijdelijk of een vast contract hebt tegenwoordig.quote:
Ik heb al 3 weken nauwelijks iets te doenquote:
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er 1 hebt, al is maakt het tegenwoordig geen fuck uit of je een tijdelijk of een vast contract hebt tegenwoordig.
Nouhja als jij niet werkt krijg je tenminste nog wwquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.
Dus we doen het er voorlopig maar mee.
Wat zou je graag willen doen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het nu al 7 jaar... for the time being wel.. maar hou wel mijn ogen open. Heb nu gewoon weer iets van een inkomen en ik kijk regelmatig gewoon en als ik echt iets leuk vind solliciteer ik gewoon.
Soon Kaneel. Soon.quote:
Ach, iedereen heeft wel wat te zeuren, toch?quote:
Dat herken ik, en ik zit er toch al 7 jaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik loop me nu uit de naad te sjouwen voor net iets boven minimum loon maar het is in ieder geval iets en bijna elke week 40 uur.
Dus we doen het er voorlopig maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |