Wel veel waarheid in deze postquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs zonder de beste rechtsback van de Eredivisie, Wijnaldum en Memphis moet je dit makkelijk kunnen winnen.
5 a 6 miljoen ongeveer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel extra $$ krijgt Ajax hiedoor?
Mathijsen en Bouhlarouz zullen de sterkhouders van dit elftal wordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Boularouz brengt wel direct rust in het elftal in al zijn ervaring. Feyenoord kan enkel domineren.
Dat is LR.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef alors het volgende:
Maar van wie is die 'Hou het centraal' Vocaroo dan?
Karinaquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef alors het volgende:
Van het lieve konijntje LR.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef alors het volgende:
Inderdaad. Met bijna scoren en het veroorzaken van een nieuwe corner voor Feyenoord ligt het spel weer stil.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef RetRy32 het volgende:
Immers vertraagt het spel op het moment dat het juist sneller moet.
Welk accent hoor je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat is mijn stemNiet te vergeten het accent
alleen als je op de brommer komtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
tellen die doelpunten ook dubbel of nieee
Doe jij eens vocarootje danquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat is mijn stemNiet te vergeten het accent
Willem II is een veel grotere club dan feyenoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo gek lang geleden kwamen er 3 (!!) Nederlandse clubs uit in de CL, waaronder Heerenveen en Willem II![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dven vindt dit leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef hafcfan het volgende:
Over 2 jaar staat Nederland serieus onder Bulgarije.![]()
Yvonnequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die vocaroo ook echt weer he
Waar is de ''UHH, OKÉ.'' vocaroo?
Zelfs trollen kan je voor geen meter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Willem II is een veel grotere club dan feyenoord.
2002-2003quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Welk seizoen heeft Feyenoord eigenlijk voor het laatst groepsfase CL gespeeld?
Feyenoord werd landskampioen toen Willem II 2e werd, dus dit is opportunistisch gelul.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee dat vind ik raar manquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe dan een boodschap voor mij inspreken
Of tegen je scoort en het 10-0 wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Immers. Je bent wel echt ultiem vernederd als zelfs Hutchinson je uitlacht.
neequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs trollen kan je voor geen meter.
Is er eigenlijk iets wat je wél kan?!
Toen zaten de meeste Feyenoorders hier nog in de luiersquote:
De een na beste analist van de NOS had Willem II naar de CL geleid! (een na best na de chef voetbal natuurlijk.)quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Stijn was toen net geborenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen zaten de meeste Feyenoorders hier nog in de luiers
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie de return nog kijken?
Alsof dat bij de return in Turkije niet gebeurt als er zo'n overtreding wordt gemaakt op een Besiktas spelerquote:
Nee joh laat lekker gaan die returnquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je wel een erg treurig leven hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan Feyenoordsupporters een hoop verwijten, maar successupporters zijn het iig niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen zaten de meeste Feyenoorders hier nog in de luiers
2000-01.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Welk seizoen heeft Feyenoord eigenlijk voor het laatst groepsfase CL gespeeld?
Ik bedoel meer de spreekkoren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat bij de return in Turkije niet gebeurt als er zo'n overtreding wordt gemaakt op een Besiktas speler
Ik hoor ineens een stuk minder gezang, een stuk minder geforceerd juichen, en een stuk meer gefluitquote:
En vorig jaar waren er nog excuses, want Kuban Krasnodar was nou eenmaal zo'n enorm sterke ploeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord in Europa is inmiddels gewoon zielig. Zou geen club zijn die slechtere statestieken hebben.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
huh maar feyenoord heeft toch de trouwste supportersquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoor ineens een stuk minder gezang, een stuk minder geforceerd juichen, en een stuk meer gefluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |