Ik vind die rust hier ook wel heerlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee Assen, is gewoon een drukke buurt hier, vind het niet erg
Ik geloof dat het een 90's kid betrof welke lekker retro wilde doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Bestaan punaises nog?
ik ken alleen nog geeltjes en whiteboards.
Wat een wereld is het geworden dat punaises weer opnieuw gebruikt worden.
Crisis zeker.
Oh als ik het niet wil zien, kan ik ook achter het huis zitten, krijg je niets meer mee van de buurtquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind die rust hier ook wel heerlijk eigenlijk.
ff paar jaartjes beetje rustig leven en dan lekker terug naar rego Utrecht
Heerlijk tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh als ik het niet wil zien, kan ik ook achter het huis zitten, krijg je niets meer mee van de buurt
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hier in de straat loopt van alles, is altijd wel wat te zien, dan is daar vechtpartij, dan daar komt de politie enz enz
1 keer gokken....over het spoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee Assen, is gewoon een drukke buurt hier, vind het niet erg
Nee vlakbij de stadquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
1 keer gokken....over het spoor?
Zal niet weten waaraan ik zou moeten overlijden op het moment.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zeker. Doodgaan en pas na twee jaar gevonden worden. Lekker rustig.
Heb je advies nodig?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zal niet weten waaraan ik zou moeten overlijden op het moment.
Nee, geen behoefte aanquote:
Afgezien van de Rolderstraat is het ook vlakbij de stad erg rustig.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als je twee dagen niet post, komen we je zoeken.
Moah we hadden hier recent nog een schietincident om de hoekquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van de Rolderstraat is het ook vlakbij de stad erg rustig.
Zoveel gebeurt er niet in Assen qua vechtpartijen/politie e.d , tenzij je in 1 van die achterstandswijken achter het spoor woont, wat dus niet het geval is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |