deadprezquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar je die hebt laten zetten misschien?
Tja sommige mensen zijn niet erg handig met aanspreken, heb altijd van dat soort gekluns, wel grappigquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat moet grappig zijn van zijn kant?
hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja sommige mensen zijn niet erg handig met aanspreken, heb altijd van dat soort gekluns, wel grappig
En sindsdien zit je in therapie?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb ooit als wildvreemde man wel eens iets gezegd tegen een vrouw die ik niet kende.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sindsdien mag hij niet meer in een straal van 500 meter van basisscholen komen.
Jij ziet meisjes op basisscholen als vrouw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sindsdien mag hij niet meer in een straal van 500 meter van basisscholen komen.
Jij ziet ze als man?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij ziet meisjes op basisscholen als vrouw?
Verderop wonen een paar die roepen veilig vanaf hun balkonquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
haha
Njah, ik roep ze wel eens vanuit de auto
Ja kan het me voorstellenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Voor een Fokker is het inderdaad wel heel erg vreemd gedrag. Ik probeer er mee om te gaan.
Ja,quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij ziet ze als man?
Dude alsjeblieft.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Verderop wonen een paar die roepen veilig vanaf hun balkon
Ik zie ze graag als vrouw, een pruik en twee ballonnen doen wonderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ja,
als man zie ik ze als meisje. Gelukkig wel.
Heeft bij jou ook geholpen inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
een pruik en twee ballonnen doen wonderen.
Niet zo druk dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Ja kan ik bij mij ook wel doen, maar als er 20 man per dag voor mijn huis lopen is het veel.
Wordt dat niet gauw doorgeprikt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zie ze graag als vrouw, een pruik en twee ballonnen doen wonderen.
Nee helaasquote:
Laatst stak er iemand een punaise in m'n harses ja. Mensen hebben geen fatsoen meer tegenwoordig.quote:
Hier in de straat loopt van alles, is altijd wel wat te zien, dan is daar vechtpartij, dan daar komt de politie enz enzquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
En als er wat voorbij loopt is het veelal over datum
Je woont in Amsterdam of Rotterdam?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hier in de straat loopt van alles, is altijd wel wat te zien, dan is daar vechtpartij, dan daar komt de politie enz enz
Bestaan punaises nog?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laatst stak er iemand een punaise in m'n harses ja. Mensen hebben geen fatsoen meer tegenwoordig.
Nee Assen, is gewoon een drukke buurt hier, vind het niet ergquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam of Rotterdam?
Ik heb jaren in Nieuwegein gewoond, daar was ook wel altijd wat te beleven, en anders in Utrecht wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |