SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
Het is ook een leuke meid. En een knapperd ookquote:
Nee, ik nam dat waar. De reading van Collie.........mafkees!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
zei hij dat? ik volg Corrie der reading
jij hebt dr liever voor jezelf ...quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook een leuke meid. En een knapperd ook
Ik denk trouwens nog steeds dat het wat Joey betreft paarlen voor de zwijnen is en dat-ie heimelijk liever een lekkere vent heeft
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier precies zo dus ik geef iedereen een gelijke kans en laat mensen in hun waarde... ik scheld isa nooit uit. Vind dat niet nodig ...... heb eigenlijk gister ook niemand isa grof zien uit schelden....
Maar ik zie wel andere bewoners grof uit gescholden worden en dat wordt dan genegeerd zoals jij zeg maar gaat het een dag of twee over isa zonder te schelden wordt er gesteigerd dit is een feit
Jij denk dat hij uit nog de kast moet komen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk trouwens nog steeds dat het wat Joey betreft paarlen voor de zwijnen is en dat-ie heimelijk liever een lekkere vent heeft
Ik weet er wel weg mee hoor.quote:
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1 van 23 cm ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Ransjih het volgende:
wat een enorrrrrrrrrrrrrrrrrrrme spanningsboog heeft ruud vanavond
Kastquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?
En dan een knap voor zijn kop krijgen van Gioquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?
wehehe had je me toch maar mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nee, ik nam dat waar. De reading van Collie.........mafkees!
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Is LauraB nou de volgende die op Joey valt? Is hij zo bijzonder of zo? Knap is ie zeker, maar zo geweldig is ie toch ook weer niet?
Een soort Utopia Fanpage?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dus de boodschap is. Wij kunnen best wat toleranter naar alle bewoners zijn.
Ik vind haar verre van knapquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Zelus het volgende:
Lau2 is leuk van verre, maar verre van leuk, eerder gemaakt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Zelus het volgende:
Lau2 is leuk van verre, maar verre van leuk, eerder gemaakt.
Zijn vader schreef al, dat hij niet de hoer van Utopia moest worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3
Mja ben er ook weg van, streamze en tot morgen voor de CoCk-bijeenkomst.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind de streams wat saai. Colinda trek ik sowieso niet meer dus er blijft dan weinig over.
Joey valt op alles wat er leuk uit ziet en 'n gat heeft.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3
Zo erg hoeft nu ook weer nietquote:
Ik zou haar niet uit me bed trappen, als ze daar in ligt, maar echt knap, nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar verre van knap
En ze wil te veel, dus idd komt ze gemaakt over
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef PTLe het volgende:
Ze slaat wel erg de plank mis zo af en toe bij de reading
Jouw "gaydar" gaat niet af bij hem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Joey valt op alles wat er leuk uit ziet en 'n gat heeft.....
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro ppquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit één reading voor die ¤75 of is dat per persoon?
Het is echt heel dom gezwets van Collie , en er klopt bijna nietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben die mensen nu werkelijk niet door dat ze bedonderd worden?
Of is dit een setting van een castingbureau?
Per persoon volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
dit is een BBQ terras reading,quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro pp
|Keuken reading? Gaat ze het eten instralen ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro pp
Maar als je het zeker wilt weten:quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
af en toe vaakquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef PTLe het volgende:
Ze slaat wel erg de plank mis zo af en toe bij de reading
Nope, mijn antenne begint nog niet woest te trillenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Jouw "gaydar" gaat niet af bij hem?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als je het zeker wilt weten:
UTO / Gratis reading van LS voor de COSsers.
Daar zit iemand die het allemaal weet.
kan je na gaan wat een oplichting volgens mij staat op de site een keuken reading kom je daar krjg je een bbq readingquote:
jij bent een beter mediumquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan ze niet tegen die gasten zeggen dat ze moeten kappen met roken hebben ontzettende rokers hoest
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef asini het volgende:
Heb je nu een witte?
Nee.
Dan zou ik de volgende keer een witte nemen.![]()
heeft hij last van zijnoog? nee? dan zou ik het wel in de gaten houdenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef asini het volgende:
Heb je nu een witte?
Nee.
Dan zou ik de volgende keer een witte nemen.![]()
Dit is te belachelijk voor woorden , en daar word voor betaaldquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha alsze ernaast zit zegt ze laat ik los das makkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Gooi die Collinda toch over het hek, met kist en al. Wat een aanfluiting.
Je zou een horrorverhaal moeten schrijven jijquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze beginnen elkaar leuk/aardig te vinden, wie weet
Bedoel je belachelijke mensen die daar naar toe gaan en er ook nog voor betalenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit is te belachelijk voor woorden , en daar word voor betaald
Pas opquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Je zou een horrorverhaal moeten schrijven jij
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Bedoel je belachelijke mensen die daar naar toe gaan en er ook nog voor betalen
wat dacht je van de vuurtonquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Gooi die Collinda toch over het hek, met kist en al. Wat een aanfluiting.
Het is een hond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Dutchmannew het volgende:
ze voelt een wenkbrau ...
straks is het pino
Dat doet ze elke keer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef mazaru het volgende:
Eerst vraag ze zijn geboortedatum. Meisje zegt 18-05-2009
Minuut later vraagt ze hoe oud is het beestje?
Dat deed ze gisteren ook al en zelfs twee keer achter elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef mazaru het volgende:
Eerst vraag ze zijn geboortedatum. Meisje zegt 18-05-2009
Minuut later vraagt ze hoe oud is het beestje?
Dit is lachwekkendquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Ransjih het volgende:
een goed medium komt eerst met zoveel mogelijk bewijzen over de geest die zich meldt en geeft dan pas door
haha ja echt hequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
kan je na gaan wat een oplichting volgens mij staat op de site een keuken reading kom je daar krjg je een bbq reading
Moest van zijn moeder en zusjes lief zijn voor Lot en Vanessaquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
Pff dat gedoe voor Chably .. Iwan maakt nu ook al reclame
quote:
Mijn abo houdt over 5 dagen op, en ik ga het niet meer opnieuw aanmaken. Ik ben helemaal klaar met deze bagger, de Fabeltjeskrant is geloofwaardiger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Wat een groot toneel stuk vanavond tussen Charlotte en Ivan over die shit shirts zeg
ze moet het beestje geestelijk nemen zoals ze is met al haar gezondheidsperikelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Zzoos het volgende:
beest niet ziekelijk let op nu zometeen wel ziekelijk
Het is zn anus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Zzoos het volgende:
beest niet ziekelijk let op nu zometeen wel ziekelijk
Klopt ook nog ... Talentje Mazuquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef mazaru het volgende:
Feyenoord staat ook al met 0-1 achter. Kreeg ik net door in de geest..
Voor mij draaid ze doorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Colinda gaat ook al op de stoel van een dierenarts zitten wat is ze gevaarlijk zeg
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mijn abo houdt over 5 dagen op, en ik ga het niet meer opnieuw aanmaken. Ik ben helemaal klaar met deze bagger, de Fabeltjeskrant is geloofwaardiger.
ja maar die heeft geen pinoquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mijn abo houdt over 5 dagen op, en ik ga het niet meer opnieuw aanmaken. Ik ben helemaal klaar met deze bagger, de Fabeltjeskrant is geloofwaardiger.
De mijne is net verlengd. Ik houd gewoon vol. Het is een leuk tijdverdrijf. Bij ergernis kun je wat anders gaan doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh gaat het over een hond........quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef Injetta het volgende:
OMG weer zo'n vreselijke reading. Ze gaat bij iemand naar binnen en er kan jeuk komen aan haar anusje......![]()
![]()
Ja vreemd he zegt mijn laptop ook!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef mazaru het volgende:
Feyenoord staat ook al met 0-1 achter. Kreeg ik net door in de geest..
Jouw laptop is ook paraquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vreemd he zegt mijn laptop ook!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Colinda gaat ook al op de stoel van een dierenarts zitten wat is ze gevaarlijk zeg
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja vreemd he zegt mijn laptop ook!
Jammer. Ben je afgeknapt op het zwembad?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik houd stug vol hoor. Ook al is het wel doorbijten is hoor.. maar ja.. het leven van een streamer gaat nou eenmaal niet altijd over rozen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De mijne is net verlengd. Ik houd gewoon vol. Het is een leuk tijdverdrijf. Bij ergernis kun je wat anders gaan doen
Zit ruud er nog bij dat ze over anus begintquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef Injetta het volgende:
OMG weer zo'n vreselijke reading. Ze gaat bij iemand naar binnen en er kan jeuk komen aan haar anusje......![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Zelus het volgende:
Moet Lau2 niet in de buurt van joey zijn?
Of is hij weer terug bij scharrel nr2?
Dat is ook zoiets. Normaliter was het zo dat een iDeal betaling altijd eenmalig was. Maar sinds kort kun je er ook machtigingen mee afgeven ( het zgn. SEPA debit ) en dat is ook je reinste oplichting. Het wordt nergens duidelijk gemaakt dat het abonnement is, en je komt daar pas achter nadat de 2e keer automatisch is afgeschreven. Het is dan maar 2,50, netjes is het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De mijne is net verlengd. Ik houd gewoon vol. Het is een leuk tijdverdrijf. Bij ergernis kun je wat anders gaan doen
nou zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat weer het enige doen wat hij kan.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ruud gaat billy haar anus onderhouden.
omg zei ze datquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef mazaru het volgende:
Wat ik wel aanvoel, is mijn anus!
Ik wil niets weten over jouw anus Col
Dat voelde Colinda dus goed aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik blijf heus nog wel COSen en een enkele keer gratis gluren hoor. Maar avonden en nachten streamen ben ik wel weer klaar mee met deze zooi baggerquote:
ruud heeft zichzelf overtroffen en heeft er al die tijd bijgezetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef Injetta het volgende:
Waarom blijft hij er niet langer bij die Ruud? Dat kan hij niet volhouden zeker.
Ik denk dat ze Billy door kreeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef mazaru het volgende:
Wat ik wel aanvoel, is mijn anus!
Ik wil niets weten over jouw anus Col
Is de olijfolie mee? Of doet ie het nu op de ruwe manier?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jaquote:
We laten het los.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is de olijfolie mee? Of doet ie het nu op de ruwe manier?
Ik heb er al 6quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Injetta het volgende:
Ach daar is de dominante ouder weer.....
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoor in dit programma veel te veel over anussen
is geen geld voor olijfolie dus hij pakt de frituurpanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is de olijfolie mee? Of doet ie het nu op de ruwe manier?
op zich moet de anus meer besproken wordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoor in dit programma veel te veel over anussen
Daar is hij nu mee bezig. Maar dat is voor Ruud niet eenvoudig, want dat veronderstelt dat hij kan denken, dingen op een rijtje kan zetten, argumenten bedenken en een conclusie trekken. Gaat h'm niet worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ruud heeft zichzelf overtroffen en heeft er al die tijd bijgezeten![]()
nu nog een verhaal van maken om colinda te ontmaskeren
Zeg dat! Ik krijg er de schijt van!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Je word er stront ziek van...![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
is geen geld voor olijfolie dus hij pakt de frituurpan
What's the difference between oral sex and anal sex?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Cir het volgende:
[..]
op zich moet de anus meer besproken worden
hard werken voor de anus
![]()
een oproep doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
ruud zegt dus nu wat hij al steeds zegt maar hoe gaat hij dat verpakken als ontmaskeren
de mensen zien dit van ruud maar toch blijven ze komen voor de readingquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
ruud zegt dus nu wat hij al steeds zegt maar hoe gaat hij dat verpakken als ontmaskeren
Daar heb ik een petje vanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
What's the difference between oral sex and anal sex?
Oral sex makes your whole day, anal sex makes your hole weak.
Dan laat hij Colinda denk ik ook Wikipedia lezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
aan marrije die duidelijk niet luistertquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud komt er zelf niet uit. Hij kan niet uitleggen waarom hij Collie niet waarachtig vindt. Dus laat hij Marije Wikipedia lezen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar heb ik een petje van![]()
Wees gerust, ik ben mn petjestijd al ontgroeid.
Hangt er vanaf,geven of nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
What's the difference between oral sex and anal sex?
Oral sex makes your whole day, anal sex makes your hole weak.
Ewww zo diep had ik er nog niet over nagedachtquote:
ik heb (nog) niet opgezegd,quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Normaliter was het zo dat een iDeal betaling altijd eenmalig was. Maar sinds kort kun je er ook machtigingen mee afgeven ( het zgn. SEPA debit ) en dat is ook je reinste oplichting. Het wordt nergens duidelijk gemaakt dat het abonnement is, en je komt daar pas achter nadat de 2e keer automatisch is afgeschreven. Het is dan maar 2,50, netjes is het niet.
Maar vorige maand was ik dus wel op tijd. Per 4 augustus is het klaar. Ik heb deze maand nog wat aangekeken maar ik kan er echt de kracht niet veel opbrengen om naar groep 8 toneel te kijken.
als dat van marjet klopt dan zou ze 22 uur per dag werkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Ransjih het volgende:
als lau zich niet goed voelt, gaat ze naar de akker ( klopt sinds een paar dagen)
als billy zich rot voelt gaat ze aan het werk ( klopt ook )
Misschien vindt hij wel uit dat je leuke dingen kunt doen met ronde glazen balletjes. En misschien gaat hij ze dan 'knikkers' noemen!quote:
Ik wil hem de broncode van de Utopia Bingokaarten wel sturen, inclusief dataquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Rienk wil op de laptop een spel gaan maken. Gelukkig is dat ding nooit bezet.
Moet Rienk niet beginnen aan de medailles en bekers voor de Dart..... of is hij dat alweer vergetenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik wil hem de broncode van de Utopia Bingokaarten wel sturen, inclusief data
Maar dan is ze moe,en dan lukt het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:36 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
als dat van marjet klopt dan zou ze 22 uur per dag werken
En nooit stuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Rienk wil op de laptop een spel gaan maken. Gelukkig is dat ding nooit bezet.
Zo is het. We mogen wel een extraatje krijgen van JdM..quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik houd stug vol hoor. Ook al is het wel doorbijten is hoor.. maar ja.. het leven van een streamer gaat nou eenmaal niet altijd over rozen.![]()
Gewoon weer gratis, zoals het hoortquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zo is het. We mogen wel een extraatje krijgen van JdM..
je houdt een hoop tijd voor leuke dingen over,quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik blijf heus nog wel COSen en een enkele keer gratis gluren hoor. Maar avonden en nachten streamen ben ik wel weer klaar mee met deze zooi bagger
wacht haar werk doet ze onder de douch vandaar 6 keer per dag douchenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar dan is ze moe,en dan lukt het niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb er al 6
http://mizar-it.nl/bingo/colinda
Ach overdag beetje in de tuin en wat aan het water, en s'avonds achter het scherm. Goed levenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je houdt een hoop tijd voor leuke dingen over,
dat is namelijk waar ik zelf tegen aanloop
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet hoe dat gegaan is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Normaliter was het zo dat een iDeal betaling altijd eenmalig was. Maar sinds kort kun je er ook machtigingen mee afgeven ( het zgn. SEPA debit ) en dat is ook je reinste oplichting. Het wordt nergens duidelijk gemaakt dat het abonnement is, en je komt daar pas achter nadat de 2e keer automatisch is afgeschreven. Het is dan maar 2,50, netjes is het niet.
Maar vorige maand was ik dus wel op tijd. Per 4 augustus is het klaar. Ik heb deze maand nog wat aangekeken maar ik kan er echt de kracht niet veel opbrengen om naar groep 8 toneel te kijken.
Of Het Bruggenspel.quote:
nee en ik ben ook benieuwd hoe Ruud (zonder herseninhoud) dit gaat doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Daar is hij nu mee bezig. Maar dat is voor Ruud niet eenvoudig, want dat veronderstelt dat hij kan denken, dingen op een rijtje kan zetten, argumenten bedenken en een conclusie trekken. Gaat h'm niet worden.
Het werd van te voren heel duidelijk gemaakt in de voorwaarden dat je toestemming gaf voor die maandelijkse afschrijving. En je kunt het ook echt makkelijk opzeggen volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet hoe dat gegaan is.
Krijg elke maand een mailtje dat mijn abo verlengd is...
ga dan ook niet uren streamen. Stel een wekker in. Elk uur even een pauzequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik blijf heus nog wel COSen en een enkele keer gratis gluren hoor. Maar avonden en nachten streamen ben ik wel weer klaar mee met deze zooi bagger
isa maakt het moeilijker door te zeggen dat colinda het ook respecteert als ruud er anders over denktquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee en ik ben ook benieuwd hoe Ruud (zonder herseninhoud) dit gaat doen
Zo werkt het niet hequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ga dan ook niet uren streamen. Stel een wekker in. Elk uur even een pauze![]()
Als je het allemaal uit zou schrijven is het hilarisch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef Injetta het volgende:
Het getal 3 is de ondernemerskant en ook de humerkant.
Hij draagt ook vaak een masker, snap je? Nee....
Eigenlijk zie je aan zijn wenkbrauwen hoe hij zich voelt. Zo kun je door het masker heen kijkn.. Nou.. dat is dan niet moeilijk..![]()
Zoon heeft het aan zijn rug en moet naar een chiropractor.
je een hele gave gevulde portemoneequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
Ze ziet ook nu weer gaven bij iemand. Pfffff, dat ziet ze ook altijd...
Jeugdhonk Utopia.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud is alw eer vergeten dat hij zou gaan douche staat nu te pinpongen met sonny
Ja hoor. Ik heb mijn streams opgezegd en dan kun je nog kijken tot de dag dat ze anders die 2,50 af zouden schrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het werd van te voren heel duidelijk gemaakt in de voorwaarden dat je toestemming gaf voor die maandelijkse afschrijving. En je kunt het ook echt makkelijk opzeggen volgens mij.
ahh kijk , dat scheeltquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ach overdag beetje in de tuin en wat aan het water, en s'avonds achter het scherm. Goed leven
Ik zie uitgaven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
Mot ze d'r bril 'n keer normaal op haar neus zetten, en niet zo loenzenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
Dat kan kloppen...zoiets als, zonder tegenbericht wordt het elke maand afgeschreven..quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het werd van te voren heel duidelijk gemaakt in de voorwaarden dat je toestemming gaf voor die maandelijkse afschrijving. En je kunt het ook echt makkelijk opzeggen volgens mij.
dat bedoel ik ,quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa maakt het moeilijker door te zeggen dat colinda het ook respecteert als ruud er anders over denkt
ik ben benieuwd hoe ruud dit aan gaat pakken
Ruud is niet eens in staat om een normale zin te vormen. Hij gaat vast iemand bellen die het woord voor hem gaat doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat bedoel ik ,
Ruud is niet zo gehaaid als Corrie,
wordt nog leuk:)
Dat is het ook. Alleen kan dat pas sinds heel kort via iDeal ( om precies te zijn met de invoer van SEPA begin dit jaar ). Tijdens de eerste keer aanmelden met iDeal is dit echt niet duidelijk vermeld. Misschien ondertussen wel, na klachten ofzo, maar ik was echt verrast door de afschrijving. Beroepsmatig doe ik o.a. SEPA integraties in software, en ik weet aan welke voorwaarden je moet voldoen voor SEPA Debit en daar werd eerder dit jaar absoluut niet aan voldaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen...zoiets als, zonder tegenbericht wordt het elke maand afgeschreven..
ja waarschijnlijk die gast die hij eerder gebeld heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ruud is niet eens in staat om een normale zin te vormen. Hij gaat vast iemand bellen die het woord voor hem gaat doen.
En dan daarna de eer opeisen
lk stream ook best veel hoor, maar niet meer zoals bij DGK. Toen vond ik het zelfs vervelend als er visite kwam. Dat vind ik nu alleen nog maar vervelend als er een stemming, of iets spannends aan de hand is.quote:
Heel verhaal over dat ze verschillende maten zal krijgen...quote:
Hebben goudvissen ook. Die denken bij ieder rondje in de kom: wat een leuk plantje staat daar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef Dutchmannew het volgende:
ruud is alw eer vergeten dat hij zou gaan douche staat nu te pinpongen met sonny
Ruud heeft al gebeld met mentalisten ,Ron en Emiel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ruud is niet eens in staat om een normale zin te vormen. Hij gaat vast iemand bellen die het woord voor hem gaat doen.
En dan daarna de eer opeisen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hebben goudvissen ook. Die denken bij ieder rondje in de kom: wat een leuk plantje staat daar.
[..]
Hebben goudvissen ook. Die denken bij ieder rondje in de kom: wat een leuk plantje staat daar.
[..]
vergis je niet, ook goudvissen kun je trucjes lerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud heeft al gebeld met mentalisten ,Ron en Emiel.
Die van Ruud ook. Die kunnen al weken met een chronisch zuurstoftekort. Ook best een knap trucje!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vergis je niet, ook goudvissen kun je trucjes leren
Grafkist voor Colinda.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef lorrie03 het volgende:
wat zijn gio en ivan eigenlijk aan het maken?
Als ze het voerpotje zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
En iedereen kent wel iemand met kanker. Gebruikt ze ook. Kan ik woest om worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef Injetta het volgende:
Waarom moet ze altijd bij iedereen fysieke dingen opnoemen.
Nu weer buik, baarmoeder of eierstokproblemen.
Als je dat zo hoort heeft iedereen veel fysieke ongemakken. Maar het is ook zo.. elk mens zal wel een hoofdpijn, buikpijn, rugpijn hebben. Dus daar zit altijd wel goed me..
Ja.. je kunt al 10 kaarten vol hebben...quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, een Colderieke reading. Alle bingoprijzen zijn zeker al vergeven?
Ik had er 7, toen kon ik het niet meer aanhorenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
of de kut van tante Sjaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Collinda, werkelijk, wat een totale bullshit. Die mensen geven zelf uiteindelijk de antwoorden. Alles is fout óf gigantisch algemeen dat het ook nog op Poetin kan slaan.
iemand enig idee???quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef lorrie03 het volgende:
wat zijn gio en ivan eigenlijk aan het maken?
Boa constrictor in Ruud zijn neus!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Slangen in de neus, ziet ze ook elke dag.
Och hemel, weer een meisje met hoop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:54 schreef Zelus het volgende:
De nieuwe tortelduifjes zijn het Earthship aan het renoveren.
Als ze het geld in ontvangst neemtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:52 schreef Injetta het volgende:
Ze moet wrijven in haar handen.. Nou.. dat doet Colinda zelf toch altijd al?
ik zeg doen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je het allemaal uit zou schrijven is het hilarisch.
ja die vent die die show met die Emiel doet , zou tof zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:49 schreef Zzoos het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk die gast die hij eerder gebeld heeft
Top.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zeg doen..
een charlatan bestseller samenstellen![]()
![]()
interview met Barbie erbij...
wordt vast een succes
![]()
hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze vertelde vannacht dat ze heel commercieel is ingesteld en blablabla. Ze heeft een uitgewerkt plan; pizza-oven bouwen en zelfgemaakte afhaalpizza's verkopen, met ingrediënten van het land moet er extra betaald worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Och hemel, weer een meisje met hoop.
Die Rob zei dat hij er niet van houdt om mensen aan de schandpaal te nagelen omdat mensen zoals Colinda het soms echt geloven van zichzelf. Denk niet dat die gaat komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja die vent die die show met die Emiel doet , zou tof zijn
Die willen een show doen en dan daarna in discussie met de mensen. In de hoop dat Colinda zo meekrijgt dat ze niet echt met geesten praat, maar gewoon aan coldreading doet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja die vent die die show met die Emiel doet , zou tof zijn
zijn altijd dezelfde die winnenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
als je helderhorend bent, hoor je dan de scheten bij de buren ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef Injetta het volgende:
Nu weer buikkrampjes en darmpjes.. (over een kindje) en oorpijn.
En.. het wordt ook nog helderhorend (dus ook weer gaven... )
Oh dat weet ik niet meer... Wat ik wél weet is dat dit de zoveelste meid is die Joey leuk vindt maar van een koude kermis gaat thuiskomen én dat Rob Geus niet meer terugkomtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde vannacht dat ze heel commercieel is ingesteld en blablabla. Ze heeft een uitgewerkt plan; pizza-oven bouwen en zelfgemaakte afhaalpizza's verkopen, met ingrediënten van het land moet er extra betaald worden.
Was dat niet hét idee van Rob Geus om makkelijk geld mee te verdienen?
Ze heeft zich goed ingelezen voordat ze in utopia kwamquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde vannacht dat ze heel commercieel is ingesteld en blablabla. Ze heeft een uitgewerkt plan; pizza-oven bouwen en zelfgemaakte afhaalpizza's verkopen, met ingrediënten van het land moet er extra betaald worden.
Was dat niet hét idee van Rob Geus om makkelijk geld mee te verdienen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zeg doen..
een charlatan bestseller samenstellen![]()
![]()
interview met Barbie erbij...
wordt vast een succes
![]()
Als de buren hoesten,wordt jij verkouden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als je helderhorend bent, hoor je dan de scheten bij de buren ?
Nee dan ruik je ze.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als je helderhorend bent, hoor je dan de scheten bij de buren ?
Dat maakt haar cold-reading prestaties bij de bewoners des te sneuerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze heeft zich goed ingelezen voordat ze in utopia kwam
tja, die Joey zet er zeker niet onaantrekkelijk uit. Maar hij lijkt niet echt te vallen op die vrouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet meer... Wat ik wél weet is dat dit de zoveelste meid is die Joey leuk vindt maar van een koude kermis gaat thuiskomen
die kerels zijn oke , en er niet op uit je te kakken te zetten maar laten nadenkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die Rob zei dat hij er niet van houdt om mensen aan de schandpaal te nagelen omdat mensen zoals Colinda het soms echt geloven van zichzelf. Denk niet dat die gaat komen.
Ik had het over Laura B. Je weet wel die alles suuuuuper vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat maakt haar cold-reading prestaties bij de bewoners des te sneuer
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef Cir het volgende:
[..]
die kerels zijn oke , en er niet op uit je te kakken te zetten maar laten nadenken
leuke show goeie gasten
en daarom wilde de Partij van de Dieren de ronde vissenkommen laten verbiedenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hij is volgens mij van niet één vrouw daar gecharmeerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
tja, die Joey zet er zeker niet onaantrekkelijk uit. Maar hij lijkt niet echt te vallen op die vrouwen.
Of hij is homo of hij wil niet echt verliefd worden daar of hij is iemand die sowieso niet erg snel valt voor een meisje.
Oh zo. De reacties in COS kun je ook een beetje willekeurig op die lamballen plakken blijkbaar hahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het over Laura B. Je weet wel die alles suuuuuper vindt.
Hoe is het met slome Marie, over haar breuk met Joey heen?
Die zal wel zeggen dat ze het wel wist dat hij haar net zoals zou inwisselen als hij Lot vaar haar ruilde.
hoe je ze het beste door de wc kan spoelen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef Ransjih het volgende:
[..]
Man man manquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Is dat ooit eigenlijk gebeurd, iemand onbevlekt zwanger?
Rienk ,ja Maria.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
En Rienk. Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |