SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
Het is ook een leuke meid. En een knapperd ookquote:
Nee, ik nam dat waar. De reading van Collie.........mafkees!quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
zei hij dat? ik volg Corrie der reading
jij hebt dr liever voor jezelf ...quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is ook een leuke meid. En een knapperd ook
Ik denk trouwens nog steeds dat het wat Joey betreft paarlen voor de zwijnen is en dat-ie heimelijk liever een lekkere vent heeft
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier precies zo dus ik geef iedereen een gelijke kans en laat mensen in hun waarde... ik scheld isa nooit uit. Vind dat niet nodig ...... heb eigenlijk gister ook niemand isa grof zien uit schelden....
Maar ik zie wel andere bewoners grof uit gescholden worden en dat wordt dan genegeerd zoals jij zeg maar gaat het een dag of twee over isa zonder te schelden wordt er gesteigerd dit is een feit
Jij denk dat hij uit nog de kast moet komen ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk trouwens nog steeds dat het wat Joey betreft paarlen voor de zwijnen is en dat-ie heimelijk liever een lekkere vent heeft
Ik weet er wel weg mee hoor.quote:
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1 van 23 cm ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Ransjih het volgende:
wat een enorrrrrrrrrrrrrrrrrrrme spanningsboog heeft ruud vanavond
Kastquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?
En dan een knap voor zijn kop krijgen van Gioquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat komt steeds terug he? Ik weet het niet. Hij heeft Marije toch wel echt gepenetreerd (of poging tot) bij het kuilincident. Je zou verwachten dat hij dan eerder voor Gio was gegaan op dat moment toch?
wehehe had je me toch maar mooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nee, ik nam dat waar. De reading van Collie.........mafkees!
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Is LauraB nou de volgende die op Joey valt? Is hij zo bijzonder of zo? Knap is ie zeker, maar zo geweldig is ie toch ook weer niet?
Een soort Utopia Fanpage?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dus de boodschap is. Wij kunnen best wat toleranter naar alle bewoners zijn.
Ik vind haar verre van knapquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Zelus het volgende:
Lau2 is leuk van verre, maar verre van leuk, eerder gemaakt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Zelus het volgende:
Lau2 is leuk van verre, maar verre van leuk, eerder gemaakt.
Zijn vader schreef al, dat hij niet de hoer van Utopia moest worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3
Mja ben er ook weg van, streamze en tot morgen voor de CoCk-bijeenkomst.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind de streams wat saai. Colinda trek ik sowieso niet meer dus er blijft dan weinig over.
Joey valt op alles wat er leuk uit ziet en 'n gat heeft.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
draai het is om valt joey nu al op meid nr 3
Zo erg hoeft nu ook weer nietquote:
Ik zou haar niet uit me bed trappen, als ze daar in ligt, maar echt knap, nope.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar verre van knap
En ze wil te veel, dus idd komt ze gemaakt over
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef PTLe het volgende:
Ze slaat wel erg de plank mis zo af en toe bij de reading
Jouw "gaydar" gaat niet af bij hem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Joey valt op alles wat er leuk uit ziet en 'n gat heeft.....
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro ppquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit één reading voor die ¤75 of is dat per persoon?
Het is echt heel dom gezwets van Collie , en er klopt bijna nietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben die mensen nu werkelijk niet door dat ze bedonderd worden?
Of is dit een setting van een castingbureau?
Per persoon volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
dit is een BBQ terras reading,quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro pp
|Keuken reading? Gaat ze het eten instralen ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
volgens mij een keuken reading dacht 25 euro pp
Maar als je het zeker wilt weten:quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
af en toe vaakquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef PTLe het volgende:
Ze slaat wel erg de plank mis zo af en toe bij de reading
Nope, mijn antenne begint nog niet woest te trillenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Jouw "gaydar" gaat niet af bij hem?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als je het zeker wilt weten:
UTO / Gratis reading van LS voor de COSsers.
Daar zit iemand die het allemaal weet.
kan je na gaan wat een oplichting volgens mij staat op de site een keuken reading kom je daar krjg je een bbq readingquote:
jij bent een beter mediumquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan ze niet tegen die gasten zeggen dat ze moeten kappen met roken hebben ontzettende rokers hoest
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef asini het volgende:
Heb je nu een witte?
Nee.
Dan zou ik de volgende keer een witte nemen.![]()
heeft hij last van zijnoog? nee? dan zou ik het wel in de gaten houdenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef asini het volgende:
Heb je nu een witte?
Nee.
Dan zou ik de volgende keer een witte nemen.![]()
Dit is te belachelijk voor woorden , en daar word voor betaaldquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
haha alsze ernaast zit zegt ze laat ik los das makkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Gooi die Collinda toch over het hek, met kist en al. Wat een aanfluiting.
Je zou een horrorverhaal moeten schrijven jijquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze beginnen elkaar leuk/aardig te vinden, wie weet
Bedoel je belachelijke mensen die daar naar toe gaan en er ook nog voor betalenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit is te belachelijk voor woorden , en daar word voor betaald
Pas opquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Je zou een horrorverhaal moeten schrijven jij
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Bedoel je belachelijke mensen die daar naar toe gaan en er ook nog voor betalen
wat dacht je van de vuurtonquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Gooi die Collinda toch over het hek, met kist en al. Wat een aanfluiting.
Het is een hond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Dutchmannew het volgende:
ze voelt een wenkbrau ...
straks is het pino
Dat doet ze elke keer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef mazaru het volgende:
Eerst vraag ze zijn geboortedatum. Meisje zegt 18-05-2009
Minuut later vraagt ze hoe oud is het beestje?
Dat deed ze gisteren ook al en zelfs twee keer achter elkaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef mazaru het volgende:
Eerst vraag ze zijn geboortedatum. Meisje zegt 18-05-2009
Minuut later vraagt ze hoe oud is het beestje?
Dit is lachwekkendquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Ransjih het volgende:
een goed medium komt eerst met zoveel mogelijk bewijzen over de geest die zich meldt en geeft dan pas door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |