Klopt ook wel, en ik tast de boel ook rustig af. Heb geen eigen stijl dus dat zit wel goed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Maar het helpt wel als je een beetje aanwijzingen krijgt. En je zult per persoon je stijl een klein beetje moeten aanpassen. Smaken verschillen.
Kusjes mag dan wel, beetje zoetsappig en klef is niks mis meequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
Knuffelen is sowieso fijn.Maar ik kan het nooit laten om kusjes te geven dan.
Kusje bij een knuffel dat maakt het alleen maar fijnerquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
Knuffelen is sowieso fijn.Maar ik kan het nooit laten om kusjes te geven dan.
Ongevoelig mensquote:
"Moar humanz, moar!"quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde dit even met jullie delen, maar te lui om een onderschrift te verzinnen.
Fas niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Fascination, deel van het meubilair hier.quote:
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.quote:
Ik niet, ik als konijn. Wat ik ook doe, ik hoef maar even schattig te lijken en iedereen smelt voor me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.
0 verantwoordelijkheid, je kunt doen wat je wil en mensen vinden je geweldig.
Dat laatste is niet per se waar, hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.
0 verantwoordelijkheid, je kunt doen wat je wil en mensen vinden je geweldig.
Het antwoord op elke levensvraag.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik als konijn. Wat ik ook doe, ik hoef maar even schattig te lijken en iedereen smelt voor me.
Bunny Domination.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is niet per se waar, hoor. Na konijnen zijn katten zo ongeveer de meest verwaarloosde dieren in NL.
Ja, haal me lekker uit mijn droomquote:
Fera Willy?quote:
Pas je op voor Japanners danquote:
Niet in gevangenschap in ieder geval.quote:
Inb4 slechte grap.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik als konijn. Wat ik ook doe, ik hoef maar even schattig te lijken en iedereen smelt voor me.
Bunny Domination.
Is het? Ik ken zoveel mensen met een kat en die worden allemaal vertroetelt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is niet per se waar, hoor. Na konijnen zijn katten zo ongeveer de meest verwaarloosde dieren in NL.
Wees blij dat ik dat deed. Anders kwam je terug als konijn en eindigde je zoals Flappie in 1963.quote:
Over mijn vetjes?quote:
Er zijn ook enorm veel mensen die konijnen vertroetelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 slechte grap.
[..]
[..]
Is het? Ik ken zoveel mensen met een kat en die worden allemaal vertroetelt.
Ik kom terug als hondquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 slechte grap.
[..]
[..]
Is het? Ik ken zoveel mensen met een kat en die worden allemaal vertroetelt.
Wat weet jij van de poes van jouw zus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn zus en haar vriend hebben een hele schattige poes. Dat beestje wordt goed verzorgd en komt echt niets te kort. Zelfs ik heb er een zwak voor
Wat voor een?quote:
Makkelijk gekocht, makkelijk gedumpt, nog makkelijker mee raakgefokt of aan het lot overgelaten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Wat Samzz bedoelt is dat konijnen en katten vrij makkelijk worden gedumpt door mensen. Gewoon buiten loslaten en ze zoeken het maar uit is de gedachte daarachter.
Herdershondquote:
Dat ook. Toen ik nog bij de Efteling werkte kwamen we daar ook veel verwilderde katten tegen. Onvoorstelbaar ook, gewoon over het hek gegooid of anderzijds gedumpt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Wat Samzz bedoelt is dat konijnen en katten vrij makkelijk worden gedumpt door mensen. Gewoon buiten loslaten en ze zoeken het maar uit is de gedachte daarachter.
Zoals het hoort. Toch belanden er ik weet niet hoeveel katten in het kadaverhok en een zoveelvoudige daarvan in asiels.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn zus en haar vriend hebben een hele schattige poes. Dat beestje wordt goed verzorgd en komt echt niets te kort. Zelfs ik heb er een zwak voor
Lucille kan het niet meer aan, al dat blijven staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
http://www.nu.nl/media/38(...)-september-2014.html
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!111111111
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Toch belanden er ik weet niet hoeveel katten in het kadaverhok en een zoveelvoudige daarvan in asiels.
Yupquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Toen ik nog bij de Efteling werkte kwamen we daar ook veel verwilderde katten tegen. Onvoorstelbaar ook, gewoon over het hek gegooid of anderzijds gedumpt.
Ja, precies.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk gekocht, makkelijk gedumpt, nog makkelijker mee raakgefokt of aan het lot overgelaten.
Wat voor herder? Zijn ook nog vele rassen in.quote:
Klopt. Wanneer ik een konijn neem, neem ik er twee. Het liefst een koppeltje uit een asiel die elkaar al kennen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
Konijnen hebben meestal nog het meest miserabele leven. Veel zitten alleen in een hok en worden alleen door de mens verzorgd. Echt ideaal voor een dier dat heel erg behoefte heeft aan soortgenoten.
Ja. En konijnen zie ik ook nog vaak. Die dus geen typische wildkleur hebben. Dus of achtergelaten of kinderen van een tam en wild konijn samen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. Toen ik nog bij de Efteling werkte kwamen we daar ook veel verwilderde katten tegen. Onvoorstelbaar ook, gewoon over het hek gegooid of anderzijds gedumpt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mijn oude terrarium aan mijn moeder gegeven om te verkopen. Ik denk niet dat ik nog een slang ga nemen.
Duitse Herder vind ik wel mooie dieren. Ik word dan zo'n hond die naar drugs zoekt. Heel de dag aan mensen snuffelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies.
[..]
Wat voor herder? Zijn ook nog vele rassen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |