Klopt ook wel, en ik tast de boel ook rustig af. Heb geen eigen stijl dus dat zit wel goed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Maar het helpt wel als je een beetje aanwijzingen krijgt. En je zult per persoon je stijl een klein beetje moeten aanpassen. Smaken verschillen.
Kusjes mag dan wel, beetje zoetsappig en klef is niks mis meequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
Knuffelen is sowieso fijn.Maar ik kan het nooit laten om kusjes te geven dan.
Kusje bij een knuffel dat maakt het alleen maar fijnerquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
Knuffelen is sowieso fijn.Maar ik kan het nooit laten om kusjes te geven dan.
Ongevoelig mensquote:
"Moar humanz, moar!"quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde dit even met jullie delen, maar te lui om een onderschrift te verzinnen.
Fas niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Fascination, deel van het meubilair hier.quote:
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.quote:
Ik niet, ik als konijn. Wat ik ook doe, ik hoef maar even schattig te lijken en iedereen smelt voor me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.
0 verantwoordelijkheid, je kunt doen wat je wil en mensen vinden je geweldig.
Dat laatste is niet per se waar, hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een volgend leven kom ik echt terug als kat.
0 verantwoordelijkheid, je kunt doen wat je wil en mensen vinden je geweldig.
Het antwoord op elke levensvraag.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik als konijn. Wat ik ook doe, ik hoef maar even schattig te lijken en iedereen smelt voor me.
Bunny Domination.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is niet per se waar, hoor. Na konijnen zijn katten zo ongeveer de meest verwaarloosde dieren in NL.
Ja, haal me lekker uit mijn droomquote:
Fera Willy?quote:
Pas je op voor Japanners danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |