Mooiquote:
Nee. DDAR gaat DDZ vervangen uit de stoptreindienst, die op hun beurt weer ICR uit de IC Venlo-Den Haag en Zwolle-Roosendaal vervangt. Dat ICR krijgt een revisie (casco, inbouw OBIS, biotoilet, etc) en gaat worden ingezet in de Benelux (via HSL/Breda), ICd (Amsterdam-Breda en Amsterdam-Rotterdam) en uiteindelijk ook in de nieuwe Den Haag-Eindhoven via HSL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
als ik het goed begrijp gaat ICRm plaats maken voor DDAR. Omdat de 1700 locs worden omgebouwd voor DDM, kunnen ze niet meer rijden met ICRm.
Nope. ICRm gaat in de komende tijd aan de kant zodat de stammen voorbereid kunnen worden voor de HSL met de nieuwe locs (zie de foto een paar posts terug, mooi ding btw).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
als ik het goed begrijp gaat ICRm plaats maken voor DDAR. Omdat de 1700 locs worden omgebouwd voor DDM, kunnen ze niet meer rijden met ICRm.
mooie locs?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:31 schreef MTL het volgende:
[..]
Nope. ICRm gaat in de komende tijd aan de kant zodat de stammen voorbereid kunnen worden voor de HSL met de nieuwe locs (zie de foto een paar posts terug, mooi ding btw).
In de plaats daarvan gaat er DDZ rijden (zoals het er nu naar uit ziet). De DDAR stammen komen gewoon weer op de baan omdat er een te kort dreigt aan sprintermaterieel, dus dat wordt tijdelijk weer ingezet tot de nieuwe sprinters geleverd worden.
Waar dan? Behalve de e-tickets?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:53 schreef Igen het volgende:
Gisteren ontdekt dat je nog wel gewoon papieren CIV-kaartjes voor binnenlandse reizen in Nederland kan krijgen.
Wordt je kenteken daar trouwens gescand bij inrijden en uitrijden? Ik wou eruit rijden, had mijn OV-chipkaart al klaarliggen maar de slagboom ging vanzelf openquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar parkeer ik elke dag inderdaad werkte super zo. Nu hebben ze gelukkig ook twee machines geplaatst.
In ieder geval bij de Treinreiswinkel. Misschien ook wel bij het NS International loket.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar dan? Behalve de e-tickets?
Ja inderdaad zo kun je ook zonder kaartje je betaling afhandelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wordt je kenteken daar trouwens gescand bij inrijden en uitrijden? Ik wou eruit rijden, had mijn OV-chipkaart al klaarliggen maar de slagboom ging vanzelf open![]()
Ik kan niet anders bedenken dan dat dat op kenteken gaat (bij inrijden koppelen aan kaartje (in dit geval OV-chipkaart)).
Prognose 19:00.twitter:NS_online twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 15:57:28Rotterdam-Rotterdam Lombardijen: momenteel geen treinverkeer door een aanrijding met een persoon. http://t.co/axyyfHsO3W #RtdDdr reageer retweet
Ik werk nu elke keer zes dagen in de week, dat kan precies met onze verplichte rust: die is namelijk 45 uur. Op die manier kun je woensdag tot 16u werken, donderdag vrij zijn en vrijdag om 13u moeten beginnen, en toch je wekelijkse rust hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Monopoly het volgende:
Zo, straks de baan weer op!
Groningen - Roodeschool v.v
Groningen - Leeuwarden (stopper heen, pauze, sneltrein terug)
Groningen - Leeuwarden (stopper heen, stopper terug)
Groningen - Nieuweschans v.v
25.05 weer klaar, en dan één dagje vrij
Welke treinen rij je van- en naar Leeuwarden? Zit in de buurt nu, bij me pa. Misschien ga ik wel ff buurten langs de lijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Monopoly het volgende:
Zo, straks de baan weer op!
Groningen - Roodeschool v.v
Groningen - Leeuwarden (stopper heen, pauze, sneltrein terug)
Groningen - Leeuwarden (stopper heen, stopper terug)
Groningen - Nieuweschans v.v
25.05 weer klaar, en dan één dagje vrij
Per betalende reiziger mag één persoon meereizen. Eén reiziger met Weekend Vrij en twee of meer met een Meereiskaartje mag dus niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:16 schreef b2py het volgende:
Voor het Duitse deel heb ik mijn Interrail pas en voor het Nederlandse deel heb ik mijn weekendvrij. Medereizigers gaan mee op meereiskaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |