Nee dat niet. Ben ongeveer 1,80m en een kilo of 75 tot 78.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef Klokov het volgende:
Terechte klacht, hier heb ik ook last van. Zijn je benen bovengemiddeld groot t.o.v. je waist?
Nou, ik heb dus een ontzettend lekker kontje en de chi-meids kijken altijd. Ik durf de straat bijna niet meer op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:41 schreef Druppelss het volgende:
Hier ook dat probleem, maar als je loopt zie je het toch niet.
Laat er een plukje haar uithangen, uit dat gaatjequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:42 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus een ontzettend lekker kontje en de chi-meids kijken altijd. Ik durf de straat bijna niet meer op.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:43 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Laat er een plukje haar uithangen, uit dat gaatje
Ik heb niet eens een fiets. Ik loop of pak een vervoersmiddel waarbij ik me niet hoef in te spannen.quote:
te dik dus. Beetje lichaamsbeweging vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:46 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets. Ik loop of pak een vervoersmiddel waarbij ik me niet hoef in te spannen.
Hiermee bedoelde ik dus. Ik loop liever een half uur dan dat ik de fiets of een auto of een bus pak. Ik heb eerder te grote bovenbenen door spier dan door vet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
te dik dus. Beetje lichaamsbeweging vriend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |