Gaat niet lukken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze ronde gaat nog wel lukken, maar in de volgende ben je zo goed als kansloos
Dat meen je nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef eight het volgende:
[..]
Doe maar Schaken. Die krijgt bijna 1M per jaar
Jij ziet kansen voor Feyenoord tegen een Besiktas in deze formatie nota bene? Ik denk dat je één van de weinige bent die teleurgesteld gaat zijn om vanavond.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze ronde gaat nog wel lukken, maar in de volgende ben je zo goed als kansloos
WTFquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
FEYENOORD: Mulder; Schaken, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Te Vrede, Boëtius.
Schaken rechtsback.
[ afbeelding ]
Het komt goed. Ik heb er verrtouwen inquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet kansen voor Feyenoord tegen een Besiktas in deze formatie nota bene? Ik denk dat je één van de weinige bent die teleurgesteld gaat zijn om vanavond.
Nee man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef eight het volgende:
[..]
WTFEerste wedstrijd gaat dus meteen een hoop ergernis opleveren
Helaas wel. Zit rond de 9 ton. Echt een absurd contract, zowel qua salaris als qua duurquote:
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef eight het volgende:
[..]
Helaas wel. Zit rond de 9 ton. Echt een absurd contract, zowel qua salaris als qua duur
De enige die nu blij zijn, zijn onze ballenjongensquote:
Dit is het laatste jaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.
Mag voor jullie hopen dat je die gozer nog weet te slijten dan. Tot hoelang loopt het contract nog?
Die raak je, vrees ik, niet meer kwijtquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke debiel geeft zoveel salaris aan zo'n matige speler.
Mag voor jullie hopen dat je die gozer nog weet te slijten dan. Tot hoelang loopt het contract nog?
Met geld toe misschienquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:19 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Die raak je, vrees ik, niet meer kwijt
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:24 schreef Henrys het volgende:
Schaken is nog zo slecht nog niet om erbij te hebben. Geeft vaak instructies aan de jonge jongens en is zowel binnen en buiten het veld erg net en welbesproken. Jammer dat hij vaak zijn tweelingbroer laat spelen want er zijn genoeg wedstrijden waar hij echt geweldig speelde
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso 9 ton per jaar betalen voor een speler ''om erbij te hebben''![]()
Feyenoord is de club in Nederland die symbool staat voor wanbeleid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,
snap sowieso niet hoe je een speler van VVV 9 ton gaat bieden. Had waarschijnlijk genoegen genomen voor veel minder
Gelukkig hebben we nu Van Geel. Snap niet dat Gudde nooit ter verantwoording is geroepenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is de club in Nederland die symbool staat voor wanbeleid.
Dat kreeg ie pas na contractverlenging.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja toen hadden we ook 4 miljoen voor Cisse betaalt,
snap sowieso niet hoe je een speler van VVV 9 ton gaat bieden. Had waarschijnlijk genoegen genomen voor veel minder
Met Van Geel is het iets beter geworden inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Van Geel. Snap niet dat Gudde nooit ter verantwoording is geroepen
Dat zal hij heus niet in zijn eerste jaar gekregen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat zijn de odds?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:37 schreef Cara het volgende:
Waarom nou uitgerekend Schaken als back? Dat is wel de allerlaatste die een beetje kan verdedigen.
Hier hoor je het alvast, binnen 20 minuten heeft ie geel.
Beetje sneu dit. Als hij vanavond wint is hij opeens een topcoach zeker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:45 schreef De_Pel het volgende:
Bij deze zeg ik per direct al mijn vertrouwen in Dhr. F. Rutten op.
Schaken én Verhoek, in 1 team, in de basis opstellen, dan kan je net zo goed gewoon niet op komen dagen en een reglementaire 0-3 pakken.
Zeg het niet graag, maar je hebt hier wel gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu dit. Als hij vanavond wint is hij opeens een topcoach zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |