Dezelfde reden waarom de postbezorger op zondag vrij is.quote:"Waarom moet ik wachten tot maandag, terwijl ik juist zondag vrij ben? Het was één van de meest gehoorde vragen van onze klanten.
Dat vond ik ook een behoorlijk kortzichtige opmerking idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom de postbezorger op zondag vrij is.
Belgen betalen tenminste deftige salarissen uitquote:
meer mensen gaan online kopen, meer pakjes, meer werkquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef vinagrait het volgende:
En? Worden de bezorgers er beter van? Wellicht iets beter betaald op zondag, maar doordeweeks minder werk.
Welnee, er is niemand die niet online koopt omdat ze op zondag niets bezorgd krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
meer mensen gaan online kopen, meer pakjes, meer werk
We zullen zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welnee, er is niemand die niet online koopt omdat ze op zondag niets bezorgd krijgen.
Toch zal dat niet direct extra banen opleveren. ''Hetzelfde aantal pakketten wordt nu over meer dagen verspreid. Wat er aan bezorgingen op zondag bijkomt, gaat er bij andere dagen van af."quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
meer mensen gaan online kopen, meer pakjes, meer werk
Online verkoop groeit in NL met ongeveer een miljard per jaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef vinagrait het volgende:
[..]
Toch zal dat niet direct extra banen opleveren. ''Hetzelfde aantal pakketten wordt nu over meer dagen verspreid. Wat er aan bezorgingen op zondag bijkomt, gaat er bij andere dagen van af."
Later komt er ook geen stijging, want mensen hebben niet ineens meer spullen nodig door die zondagslevering. Service is wel een groot probleem in dit land. Is allemaal al wegbezuinigd door bedrijven, de werknemers mogen het nu op eigen kosten herinvoeren. Waar ze er eerder al voor mochten inleveren.
Bah.
* Niemand meldtquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welnee, er is niemand die niet online koopt omdat ze op zondag niets bezorgd krijgen.
Lijkt mij interessant om meer over te lezen, en of de cijfers op een gedegen wijze gemeten zijn. Heb je eventueel een bron ernaar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Online verkoop groeit in NL met ongeveer een miljard per jaar
Tuurlijk niet, dat zijn allemaal schijn-zzp'ers, ik verwacht niet dat ze er een cent bij krijgen en hun enige vaste vrije dag vervalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef vinagrait het volgende:
En? Worden de bezorgers er beter van? Wellicht iets beter betaald op zondag, maar doordeweeks minder werk.
Tussen 12 en 18 uur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
Als ze dan maar niet om 9 uur 's morgens komen op zondag, dan is mijn zondagsrust verstoord
Dan zou ik maar goed opletten met het bepalen van je bezorgdag.quote:
Ja de bezorgers willen ook uitslapen natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik maar goed opletten met het bepalen van je bezorgdag.![]()
Dikke kans dat er regelmatig vóór 12 en ná 18 uur bezorgd zal worden trouwens.
Zoals al eerder gezegd, het zijn allemaal schijnzzp'ers die per afgeleverd pakket betaald krijgen. Als ze op tijd thuis willen zijn zullen ze vaak eerder beginnen en als het druk is werken ze gewoon door totdat ze klaar zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de bezorgers willen ook uitslapen natuurlijkMaar wel op tijd thuis voor Studio Sport dus erg veel na 18:00 uur denk ik niet
Ja dat is hier ook altijd al op andere dagen, soms komen ze rond een uur of 20:00 pas. En vaak ook als je niet thuis bent en ze zijn 's middags al geweest toch 's avonds nog een keer, zijn ze er vanaf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, het zijn allemaal schijnzzp'ers die per afgeleverd pakket betaald krijgen. Als ze op tijd thuis willen zullen ze vaak eerder beginnen en als het druk is werken ze gewoon door totdat ze klaar zijn waarschijnlijk.
zoals ik je bron begrijp is het een keuze om zondag bezorging te krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef Mylene het volgende:
Ja hoor, hier iemand die bezwaar maakt, van de SGP natuurlijk, niet zo verrassend.
[..]
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |