Multiplayer muren bouwen, denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef b4kl4p het volgende:
Klinkt als een gaaf spel als het al bijna af is. Wat is het doel, blokken rond duwen?
Ja, je kunt dingen bouwen, zoals een huisje voor jezelf. Maar bouw niet te groot, anders worden anderen jaloers en gaan ze je gebouw proberen te slopen.quote:
Dankje!quote:
Kan je paard ook kapot?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:10 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Dankje!
Features die ook al werken nu:
- Explosie
- Technisch: Ergens overheen lopen, betekent dat ergens anders iets verandert
- Paard, voortbewegen gaat sneller, maar heeft nog wat bugs
- Repareren van muren die beschadigd zijn.
Technisch gezien heeft een paard ook leven/schade.quote:
Daar zit wat in, maar ik wil meer richting het element samenwerken, een society opbouwen, je kunt investeren in bijv. een hotel/herberg en vervolgens kamers verhuren.quote:
Je kunt PMen voor een url als je wilt testen, ik ga hier niet spammenquote:
Paas mij ook die url.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Je kunt PMen voor een url als je wilt testen, ik ga hier niet spammen
(Geen exe/iso, het is speelbaar vanuit je browser.)
Ik zie net dat ik pas berichten kan sturen na een week, dus nog even geduld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Paas mij ook die url.
Ik ben een professioneel, werk bij gamespot.
Drop url hier gewoon, is geen spamquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik pas berichten kan sturen na een week, dus nog even geduld.
Maar ik heb grootste deel van techniek nu af.
Daarom wil ik nu het spel invullen.
Hoe kan je steen(=muur) verkrijgen?
- Heel stuk lopen, en daar een steen vinden en dan duwen naar de plek waar je wilt bouwen. WERKT
Hoe kun je hout verkrijgen?
- Boom kappen WERKT-HALF
Hoe kun je een deur/sleutel verkrijgen?
- Weet ik geen oplossing voor, kun je nu kopen met goud. WERKT
Hoe lang duurt het voordat je iemand zijn muur sloopt?
- 15min? WERKT
Graag hoor ik van jullie nieuwe functies of feedback.
Ik denk dat het het beste is als je een paar betaspelers weet te vinden zodat ze het kunnen testen en feedback kunnen gevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik pas berichten kan sturen na een week, dus nog even geduld.
Maar ik heb grootste deel van techniek nu af.
Daarom wil ik nu het spel invullen.
Hoe kan je steen(=muur) verkrijgen?
- Heel stuk lopen, en daar een steen vinden en dan duwen naar de plek waar je wilt bouwen. WERKT
Hoe kun je hout verkrijgen?
- Boom kappen WERKT-HALF
Hoe kun je een deur/sleutel verkrijgen?
- Weet ik geen oplossing voor, kun je nu kopen met goud. WERKT
Hoe lang duurt het voordat je iemand zijn muur sloopt?
- 15min? WERKT
Graag hoor ik van jullie nieuwe functies of feedback.
- Elke speler ziet er hetzelfde uit, dus je weet niet wie-wie is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef GameSpeler het volgende:
Ja, ik kan wel een url plaatsen, maar het is ECHT nog niet af.
Dus er zullen fouten in zitten, veel dingen zullen niet werken, dingen die je bouwt kan ik vernietigen als ik bijv. de wereld reset. Dus als je belooft dat je alleen feedback geeft om te helpen, i.p.v. me met de grond gelijk te maken
Wil je ook antwoord geven op me vorige vragen? Wil je liever multiplayer of alleen dat niets kapot gemaakt zal worden? etc. Thanks!
Ja, ik zal eerst paar mensen toelaten, om niet teveel tegelijkertijd af te moeten handelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef mvdk_ het volgende:
Maak het misschien mogelijk dat je moet registreren voordat je eigenlijk daadwerkelijk het spel kan spelen?
Auw, niet bezoeken dan maar, op de site staat alleen een korte html code die onmogelijk schadelijk kan zijn, geen extern script of plaatje.quote:
Kan ook liggen aan mijn avast! anti-virus maar dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:01 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Auw, niet bezoeken dan maar, op de site staat alleen een korte html code die onmogelijk schadelijk kan zijn, geen extern script of plaatje.
Waarschijnlijk komt het door het subdomein.
Ik heb twee e-mails opgestuurd trouwens, omdat er eentje niet meer werktequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef GameSpeler het volgende:
Ok, mvdk_
Alpha code opvragen:
x (niet quoten, ik wil later link verwijderen, danku)
Ok, begint je correct e-mailadres met s p of m? Dan ga ik dat account in orde maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb twee e-mails opgestuurd trouwens, omdat er eentje niet meer werkteIk ben aan het wachten op mijn code
p en is een g-mail account ter bevestiging ^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Ok, begint je correct e-mailadres met s p of m? Dan ga ik dat account in orde maken.
Geregistreerd. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef GameSpeler het volgende:
Ok, mvdk_
Alpha code opvragen:
http://fok.org (niet quoten, ik wil later link verwijderen, danku)
Ik heb geen idee. Ik vulde maar wat in ipv de link naar die site van TS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Wat is fok.org trouwens. Ik krijg een melding dat een verificatie vereist is
Blijkbaar is het een link die het daadwerkelijk doet als je jezelf kan verifiërenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik vulde maar wat in ipv de link naar die site van TS.![]()
Iedereen die zijn e-mail heeft ingevuld tot nu toe 0:44, kan met diezelfde e-mail nu inloggen via het onderste invulscherm.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef Maureentje het volgende:
Weet niet wat je onder a.s.a.p verstaat maar heb nog steeds geen mail gehad ?
Nja code dan die je zou krijgen... Heb die pagina ook niet meer openstaan dus kan ook nergens inloggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Iedereen die zijn e-mail heeft ingevuld tot nu toe 0:44, kan met diezelfde e-mail nu inloggen via het onderste invulscherm.
Ik heb geen e-mail gestuurd.
Ik wil je best helpen hoor. Ik kan ook niet erg goed Engels, maar het zou wel toegankelijker zijn voor mensen in het buitenland die geen Nederlands spreken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef GameSpeler het volgende:
- Engels
Als je liever brak engels hebt, kan ik dat fixen
en ik ben de koning van Heinekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Paas mij ook die url.
Ik ben een professioneel, uwerk bij gamespot.
Heeft Heineken een koning dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ik ben de koning van Heineken
quote:
Wat voor idee heb je dan? Ik denk dat zo'n oldschool 8-bit muziekje het beste past bij dit spel, maar ik wacht wel af totdat jij wat fabriceert haha.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat past wel heel erg hè? Maar heb een ander idee
Dolf, je kunt het al spelen, het spel is nu even open voor iedereen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef dolf1010 het volgende:
Klinkt goed, zodra mijn account het doet ga ik t spelen.
Ik heb denk ik ook nog wel wat suggesties
Wat is mijn code dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:16 schreef GameSpeler het volgende:
[..]
Dolf, je kunt het al spelen, het spel is nu even open voor iedereen.
Hoewel spelen, je kunt rondlopen en een huisje bouwen en hopen dat ik niet net een world-reset ga doen
Inloggen met de naam van de mail die je hebt gestuurdquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:18 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wat is mijn code dan?
Ik heb geen mail ofzo gehad
Je krijgt nu direct code in beeld. Registreer maar opnieuw.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:18 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wat is mijn code dan?
Ik heb geen mail ofzo gehad
Dat is alweer veranderd, nu heb je echt een wachtwoord nodigquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:21 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Inloggen met de naam van de mail die je hebt gestuurd
Ja, dat kan, maar ik maak liever andere update :pquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:22 schreef mvdk_ het volgende:
Krijgen we de optie om de code later te veranderen? Ik ben hem nu al vergeten :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door mvdk_ op 31-07-2014 17:45:50 ]:)
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:27 schreef mvdk_ het volgende:
Paar notes
- Kippen onder de poep (weet niet of dit gefixt is) fixen.
- 502 Bad Gateways en outofsync bij de chat waardoor mijn pagina moet refreshen
- Wanneer ik een deur en sleutel koop krijg ik een lavasteen en twee sleutels i.p.v. 1 deur en 1 sleutel.
- "Welk type sleutel moet erin passen" < Moet ik dan het objectnr of type invoeren?
- "Je gebruikt nu dit!" melding. Verander het woord dit naar de naam van het object ("je gebruikt nu Lavasteen!)
- Pagina is nogal onoverzichtelijk, verschuif aub de blauwe knopjes naar onder de game.
- Verwijder het kleine vakje voor GAMEFLOW.
- Chat die meer regels kan hebben zonder je af te kappen.
EDIT: misschien voor speciaal commando nu ook "/spawn" waardoor je naar de spawn...gespawnt wordt.Type nr invoeren, bij deuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had vanmorgen de link nog meegekregen, heb een account en code, wanneer gooi je hem online?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef GameSpeler het volgende:
Changelog:
Knoppen verplaatst
Gameflow aangepast
Chat ruimer gemaakt
/spawn geïmplementeerd
en ook op verzoek:
/buydoor
/gold
/getgold
Het is mogelijk dat ik de wereld reset, dus het kan leeg zijn of je huis kan verdwijnen.
Je kunt er op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 06:04 schreef yamiown het volgende:
[..]
Had vanmorgen de link nog meegekregen, heb een account en code, wanneer gooi je hem online?
Dank voor de feedback, ik ga er over nadenken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef n8n het volgende:
maar een ideetje, als de server en de browser dezelfde engine hebben kan je ook alleen de user input met ajax laten lopen. Dan berekenen de client en de server beide zelf de uitkomst, dan heb je kleine requests en alles is in sync.
Kan zijn dat dit totaal niet werkt maar alé, het is een idee.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:34 schreef GameSpeler het volgende:
Meespelen? Testen kan op:
http://we.playedonline.org (aub niet quoten, wil link later weghalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |