Koop maar een fatsoenlijke PC!quote:
Claptrap met 4 kanonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef PierreTT het volgende:
Zie ik daar rond 0.50 nou een piratenschip-turret?
Mensen die niet standaard in cockpit view rijden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Rossdale het volgende:
PIET! Godnondeknetters! Vergeet Forza man, Project CARS moet je hebben dit jaar
Die game speelde zo ongelofelijk goed tijdens de Gamescom gister! Het gaf me qua feeling echt de forza-feeling maar dan nog 10 keer beter!
Ik heb een paar rondjes Hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en de nordkurve, maar het aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte in parabolica en ik de hairpin probeerde door te komen. Het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks en ik ging al driftend de bocht door. Daarna heel even op de droge lijn rijden en richting sachs en de sudkurve op een opdrogende baan, waarbij er weer een stuk was waarbij ik weer volop grip had. Volgens mij reed ik in een Formula 3 auto tijdens de race, maar dat stond niet expliciet vermeld. Maar dat realisme was echt briljant man. Niet zo arcade als Horizon en zó veel mooier dan Forza
Die graphics... dayem! De regendruppels op je scherm, de waas van de regen wanneer je in cockpit-view rijdt. De details van de auto's... Echt fantastisch!
Ik ben helemaal hyped
Daar schijnt het ook erg goed mee te werken jaquote:
Klopt, die heb ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar schijnt het ook erg goed mee te werken ja
Tof met de Oculus, of de Morpheus
Jij had toch een oculus dev kit Stoma, of verwar ik je met iemand anders?
Misschien wen je er uiteindelijk aan? Was bij 3d films in het begin ook, hoofdpijn alles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik.
Tof ding, alleen wordt ik er na een half uur kotsmisselijk van.
Ik volg het al tijden man, goed te horen dat het zo bevielquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:10 schreef Rossdale het volgende:
PIET! Godnondeknetters! Vergeet Forza man, Project CARS moet je hebben dit jaar
Die game speelde zo ongelofelijk goed tijdens de Gamescom gister! Het gaf me qua feeling echt de forza-feeling maar dan nog 10 keer beter!
Ik heb een paar rondjes Hockenheim gereden waarbij het droog was op start finish en de nordkurve, maar het aan de andere kant van de track het een tijdje regende. De tractie veranderde per direct toen ik een plas meepakte in parabolica en ik de hairpin probeerde door te komen. Het was erg moeilijk niet te spinnen op mijn slicks en ik ging al driftend de bocht door. Daarna heel even op de droge lijn rijden en richting sachs en de sudkurve op een opdrogende baan, waarbij er weer een stuk was waarbij ik weer volop grip had. Volgens mij reed ik in een Formula 3 auto tijdens de race, maar dat stond niet expliciet vermeld. Maar dat realisme was echt briljant man. Niet zo arcade als Horizon en zó veel mooier dan Forza
Die graphics... dayem! De regendruppels op je scherm, de waas van de regen wanneer je in cockpit-view rijdt. De details van de auto's... Echt fantastisch!
Ik ben helemaal hyped
Nog steedsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien wen je er uiteindelijk aan? Was bij 3d films in het begin ook, hoofdpijn alles.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef PierreTT het volgende:
Nou, Bedankt voor het verpesten van het topic
Waarvan? Even kijkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pieter, zeg er eens wat van in mijn klb topic.
Same here, en ik bezocht behoorlijk veel films. Dodelijke combi is Michael Bay + 3Dquote:
Goed topic wel hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
pieter, zeg er eens wat van in mijn klb topic.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:29 schreef Kutmanager het volgende:
Michiel.
http://www.upcoming.nl/zw(...)rnal_referrer=latest
Lang geleden dat ik zo enthousiast ben geworden voor een race gamequote:Op maandag 18 augustus 2014 10:00 schreef Rossdale het volgende:
http://games.fok.nl/preview/665057/1/1/50/project-cars.html
hebbe hebbe hebbe
Precies ik ook, de hele setup van de game lijkt me ook tof, niet alle shit moeten unlocken. Meteen alles beschikbaar en jezelf omhoog knokken in de raceklasse die je maar kiestquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo enthousiast ben geworden voor een race game
Nee, maar ik ben er verder ook niet meer achteraan gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies ik ook, de hele setup van de game lijkt me ook tof, niet alle shit moeten unlocken. Meteen alles beschikbaar en jezelf omhoog knokken in de raceklasse die je maar kiest
Hopelijk eindelijk een echte sim.
In november flink racen dus? Of heb je dat ding nog steeds niet binnen?
Hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er verder ook niet meer achteraan gegaan.
![]()
![]()
Erg druk op werk, maar vooral ook lekker veel buiten en met zoontje bezig.
November haal ik iets.
Jij hebt nu beide consoles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |