Eens, lekker belangrijkquote:
Ik 130.263quote:
Nerdquote:
En bij gays?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nerd
Of geek. Of dweeb.
Alsof dat onderscheid wat uitmaakt bij vrouwen
Alleen nerds, geekds of dweebs vinden dat belangrijk!
Incl 50.000 posts met "slotje" of "spam"quote:
Alsof de rest wel wat toevoegdquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl 50.000 posts met "slotje" of "spam".
Wij maken al ZOVEEL onderscheid in dingen dat dit in de marge ergens verdwijnt.quote:
Ik zit hier ook niet om iets toe te voegenquote:
Wat een dagtaak, dat nicht zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij maken al ZOVEEL onderscheid in dingen dat dit in de marge ergens verdwijnt.
Bear, twink, top, bottom, versatile, pig, otter, panda, wolf, cub, bugchaser, trannychaser....
Nog naar de canal parade?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bear, twink, top, bottom, versatile, pig, otter, panda, wolf, cub, bugchaser, trannychaser....
Kinderen naar KDV brengenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Tally het volgende:
Ik moet gewoon nog druk doen ook thuis! Pfff
is daar ook een woordenboek van?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe m'n oog dna is. En alleen vrijdag dan, dus niet naar de pride zelf.quote:
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar Conchita in the Grand?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe m'n oog dna is. En alleen vrijdag dan, dus niet naar de pride zelf.
homofoob!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, dat is ook weer dit weekend, niet eens bij stilgestaan.
iemand die opzoek gaat naar SOA'squote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?
niets tegen homo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat vind ik zo'n onzin. Als ik zelf thuis ben ga ik ze toch niet door een ander laten opvoedenquote:
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?
Die mensen hebben er voor gestudeerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Als ik zelf thuis ben ga ik ze toch niet door een ander laten opvoeden
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets tegen homo's!You make is sound so sensual!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Neh
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry, maar dan ben je echt kapot in je kneiter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.
Kan best. Maar ik ken mijn kinderen het best.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die mensen hebben er voor gestudeerd.
Ik doe al jaren mijn best bij alle vrouwen maar nog geen geluk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.
Dat is ervaring. Jij kende ze de eerste dag ook nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan best. Maar ik ken mijn kinderen het best.
Saaiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You make is sound so sensual!
[..]Neh
Alsof je er voor moet studeren om een kind op te voeden. Is eeuwen "goed" gegaan!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die mensen hebben er voor gestudeerd.
Tja. De motivatie is dan vaak "dan hoef ik me er verder ook niet meer druk om te maken of ik t krijg, want dan heb ik t al."quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ben je echt kapot in je kneiter.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl 50.000 posts met "slotje" of "spam".
Definieer goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je er voor moet studeren om een kind op te voeden. Is eeuwen "goed" gegaan!
Net als dat kinderen ook best wel geboren worden als je dropjes eet.
Jij gaat met een fles champoepel naar the grand om de worst te bekijken dan?quote:
Wat vind jij van het plan om alle homo's al aan de remmers te zetten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja. De motivatie is dan vaak "dan hoef ik me er verder ook niet meer druk om te maken of ik t krijg, want dan heb ik t al."
Zie je die tekens die om het woord goed heen staan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Definieer goed![]()
Zie genoeg mislukte rond lopen
Nee, ik kan niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij gaat met een fles champoepel naar the grand om de worst te bekijken dan?
3 jaar geleden sliep ik daar tijdens de pride. Dat was best prima
Stomquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vind jij van het plan om alle homo's al aan de remmers te zetten?
Nee maar wat niet nodig is niet nodig. Daarbij is het aardig zinloos geld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ervaring. Jij kende ze de eerste dag ook niet
Het is iedere dag super-preventief een lading pillen slikken, die ook nog eens bijwerkingen hebben. Waarom zou ik dat doen als ik veilig vrij?quote:
Klaag dan niet dat het druk isquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar wat niet nodig is niet nodig. Daarbij is het aardig zinloos geld.
Om je te genezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iedere dag super-preventief een lading pillen slikken, die ook nog eens bijwerkingen hebben. Waarom zou ik dat doen als ik veilig vrij?
Het is ook niet druk omdat kinderen. De ene slaapt. De ander rent zich de pleuris op de wii. Daar heb ik dan geen last van.quote:
De Wii een beetje je kinderen op laten voedenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is ook niet druk omdat kinderen. De ene slaapt. De ander rent zich de pleuris op de wii. Daar heb ik dan geen last van.
duh. Als ze niet naar buiten kunnen (ziek) dan moeten ze toch ergens dr energie kwijt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Wii een beetje je kinderen op laten voeden
Ah ja. Makes sensequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 maanden lang op lesbiennes vallen? Shoot me now!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om je te genezen.
Na 3 maanden val je op meisjes. Dan nog wel eerst de iets wat mannelijke types.
Maar binnen een jaar val je op een lekker wijf.
Ja, bug als in virus dus. Ik vind het niet zo verstandig, putting it mildly.quote:
Er zijn ook manlijke hetero meisjes hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 maanden lang op lesbiennes vallen? Shoot me now!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 maanden lang op lesbiennes vallen? Shoot me now!
LEUGENS!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn ook manlijke hetero meisjes hoor
Muffmuncher galore!quote:
quote:
quote:
Maar het gaat meer om de rekenfout van 17.000.000 mensen keer 1.000.000 wat echt wel iets meer is dan 200.000.000quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef stbabylon het volgende:
En toch zou het wel wat helpen, mits iedereen met schulden die eerst aflost van dat miljoen.
Oh ja datquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het gaat meer om de rekenfout van 17.000.000 mensen keer 1.000.000 wat echt wel iets meer is dan 200.000.000
Dat moeten ze ook. Bij de voedselbank.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
En dat zijn wel mensen die vinden dat ze toch ergens moeten worden aangenomen.
Ik heb een mouseover gedaan en ik ga er niet op klikken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
http://www.queerty.com/ph(...)partan-race-20140730
For Spartaaaaaaaaaahhhhhahahhahahhhhhhhhhhhhhhkreun!
Het valt mee, paar half naakte kerels in de modder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een mouseover gedaan en ik ga er niet op klikken.
Niks anders dan mijn eigen ZC foto's dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het valt mee, paar half naakte kerels in de modder.
Jou kennende idd zijn deze braverquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks anders dan mijn eigen ZC foto's dus
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jou kennende idd zijn deze braver.
Ugh hou eens op over die yogabroeken en meisjes in het park HeatWave!quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ugh hou eens op over die yogabroeken en meisjes in het park HeatWave!
Generalisatie, er zitten vast langzame tussenquote:
Hier een foto van een random babyquote:[img]http://i.fokzi[img]http://www.holisticsquid.com/holistickidwordpress/wp-content/uploads/2012/07/IMG_0338.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Generalisatie, er zitten vast langzame tussen.
de x-jes zitten een beetje scheef. uniform is ook niet wftda proofquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich heeft ze wel tieten
[ afbeelding ]
Hele opmerkelijke reactie ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in KLB mij afgevraagd waarom Littlerabbit blauw kan zijn met zulke mongloïde posts
En hij heeft een tintelend lid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hele opmerkelijke reactie dit
Littlerabbit kenmerkt zich door steekhoudende posts en dito onderbouwingen. Naast dat is die jongen ook nog een genot voor het oog, met z'n woeste haren maar toch zachte gezicht.
Nieuw bloedquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus StBabylon wat heb je nu weer allemaal naar hier gehaald?
Ja ok, maar nu is er vers vleesquote:
Voor jou dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T zijn allemaal mannen, dus denk niet dat het voor jou wat is
Je weet toch dat ik seks vies vindquote:
Hoezo weet ik dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik seks vies vindt
Angel!!!
Wat? Ik? Waar? Wie? Hoe? Wanneer?quote:
vanavond ga ik toevallig naar de film ja, de rest van de week zit ik gewoon binnenquote:
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
de rest van de week zit ik gewoon binnen.
Welke film?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanavond ga ik toevallig naar de film ja, de rest van de week zit ik gewoon binnen.
Je gaat naar een chickflick?quote:
Dat zegt genoegquote:
I hope she is worth itquote:
We zullen zienquote:
Niet uit je rol vallen hequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
Oh nee, ikbedoel : Geen commentaar.
Aan je vriendje vragen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff ik wil ook een lieve schattige date waarbij degene die mij mee neemt naar een film gaat die hij helemaal niet wil zien
quote:
Dat telt niet meer, die is in de pocketquote:
Tot hij hier meeleestquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat telt niet meer, die is in de pocket
Doet ie al lang johquote:
Logisch, als je niet meepost is zo'n SC geen fuck aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doet ie al lang joh![]()
Alleen hij vind ons te saai dus kijkt maar af en toe geloof ik
Nee inderdaad. Maar ik gok dat hij soms wel eens in mijn posthistory gluurt hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, als je niet meepost is zo'n SC geen fuck aan.
He, een derbylover. I did not knowquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef clevy het volgende:
[..]
de x-jes zitten een beetje scheef. uniform is ook niet wftda proof
Ja, maar niet in dat topic, waar hij overkwam als een myxomatoseslachtoffer met de hik. Dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hele opmerkelijke reactie dit
Littlerabbit kenmerkt zich door steekhoudende posts en dito onderbouwingen. Naast dat is die jongen ook nog een genot voor het oog, met z'n woeste haren maar toch zachte gezicht.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat telt niet meer, die is in de pocket
sorryquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus StBabylon wat heb je nu weer allemaal naar hier gehaald?
Een wattes?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar niet in dat topic, waar hij overkwam als een myxomatoseslachtoffer met de hik. Dus.
'Ja, daar ga ik m'n knijn egt niet voor intenten heur, da moet elluk jaar, weet je wel nie wa da kos?'quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heftige konijnenziekte waar ze of dood of zwaar mismaakt van worden.
Ahh ok, duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heftige konijnenziekte waar ze of dood of zwaar mismaakt van worden.
Check!quote:
Welke?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Over kwartiertje eindelijk de treinDan snel eten en dan alweer door, want ook film kijken
Blijkbaarquote:
Het origineel krijgt een dikke 8 en de remake een vijf iets.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar
Waren een paar titels en ik kon kiezen. Het idee van t verhaal wat ie vertelde vond ik wel goed.
Ik heb het niet zo op anderstalige films dan Engels.. vind ik toch minder fijn om naar te luisteren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef Godtje het volgende:
Het origineel krijgt een dikke 8 en de remake een vijf iets.
Heb hem staan (origineel) maar nog niet gekeken. Remake heb ik weggeflikkerd na alle recensies.
Franse filmsquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op anderstalige films dan Engels.. vind ik toch minder fijn om naar te luisteren.
Recensies maken mij eig weinig uit. Ben het er toch zelden echt mee eens.
Morningquote:
Hi moppiequote:Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morning![]()
De originele Oldboy is een geweldige film![]()
Alhoewel, origineel...tis een comic verfilming
Al lang. IN de bios.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:28 schreef Barbusse het volgende:
Godt, heb jij toevallig La grande bellezza al gezien?
Ja ik zag gister het filmpjequote:Op donderdag 31 juli 2014 09:39 schreef Barbusse het volgende:
WTF................
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke pot....
Ja, helaas duurt het een eeuwigheid voordat dergelijke films hier beschikbaar zijnquote:
Ik zou mezelf in slaap huilen na zo'n potquote:
Hij is geweldig. Weet niet of hij thuis net zo leuk is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, helaas duurt het een eeuwigheid voordat dergelijke films hier beschikbaar zijnMaar issie goed? Hij lijkt me geweldig, maar tegelijkertijd ook heel traag dromerig
Ook de oscar winnaar van afgelopen jaar. Wat dat betreft een absolute aanrader.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm.....toch maar even kijken dan dit weekend. Thanks!
Ook dat. Maar Oscarwinnaar is hier geen reden om hem zo snel mogelijk uit te brengen helaas. Die hoofdrolspeler is trouwens ook geweldig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook de oscar winnaar van afgelopen jaar. Wat dat betreft een absolute aanrader.
Absoluut,sowieso is de hele trilogie de moeite van het kijken wel waard.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:27 schreef Barbusse het volgende:
De originele Oldboy is een geweldige film![]()
Achtergesteld eilandquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat. Maar Oscarwinnaar is hier geen reden om hem zo snel mogelijk uit te brengen helaas. Die hoofdrolspeler is trouwens ook geweldig.
Als het op dat soort films aankomt wel jaquote:
Sympathy for Lady Vengeancequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut,sowieso is de hele trilogie de moeite van het kijken wel waard.
Nee, vooral die berg zo uit het nietsquote:
Duh!quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou mezelf in slaap huilen na zo'n pot
Mordorquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vooral die berg zo uit het niets.
Oh, ik dacht dat dat de Vaalserberg was. Want Gelderlandquote:
quote:
How mean....quote:
quote:
Het gaat echt goed mis daar iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:55 schreef Q. het volgende:
Ebola in een stad met 20 miljoen inwoners. Dat gaat lekker worden. Tegen de overbevolking dan.
Al heb ik wel wat meer vertrouwen in onze capaciteiten om een uitbraak hier in te dammen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, het komt deze kant vast ook wel op.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
Wondertjes. Q! WONDERTJES!![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg deze week een overdosis wondertjes. Veel bij vrienden geweest met kinderen die dan weer meer vrienden met kinderen bij zich hadden, vandaag en morgen ook weer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar....WONDERTJES!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Deze site rules:
http://heavy.com/social/2(...)g-hurt-funny-photos/
So Sielugquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Deze site rules:
http://heavy.com/social/2(...)g-hurt-funny-photos/
Nein Mannquote:
But, but but, the children, think of the poor poor childrenquote:
KAPOT moet het!quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
But, but but, the children, think of the poor poor children.
Draag je steentje bij, luie hond.quote:
Geen commentaar waarschijnlijkquote:
Mwah, standaard ding, niets bijzonders, maar ook geen hele erge rampquote:
Er komt iig nog wel een "next time" als het goed isquote:
50 shades of Grey incomingquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komt iig nog wel een "next time" als het goed is.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hoe was de date zelf? Details, details!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke was t?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, standaard ding, niets bijzonders, maar ook geen hele erge ramp.
Step Up 5quote:
Neequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoe was de date zelf? Details, details!
quote:
Lillik. BAM. Next!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Godtje het volgende:
Ter compensatie een foto van een willekeurig meisje
[ afbeelding ]
Haal die fucking ring uit je neus!quote:
Entertain ons!quote:
Wat poepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!quote:
Poepig?quote:
Lekkere buurt, die gast, jij....quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:58 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elijke-buurman.dhtml
Ah, fijn, die vent woonde al die tijd hier 50 meter vandaan.
Gezellig!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:58 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elijke-buurman.dhtml
Ah, fijn, die vent woonde al die tijd hier 50 meter vandaan.
Dat valt nog te bezien. Klaarwakker sinds half 6.quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Klaarwakker sinds half 6.
Geen specifieke reden. Het was half 6, werd wakker uit mijzelf, kwam met geen mogelijkheid meer in slaap. ;')quote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen specifieke reden. Het was half 6, werd wakker uit mijzelf, kwam met geen mogelijkheid meer in slaap. ;')
Precies, veel koffie en/of luieren dus maar vandaag.quote:
Hier idem denk ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, veel koffie en/of luieren dus maar vandaag.
* bro fistquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:37 schreef Barbusse het volgende:
Hier idem denk ikTotaal geen zin, misschien maar even een half dagje nemen....
Ohmygawdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vrijdag, de dag die je wist die zou komen.
Ik moest toch iets verzinnenquote:
Don't judge grandpaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Barbusse het volgende:
TwerkenEpileptische aanval der lendenen
![]()
Ik heb er vandaag de kracht niet meer voorDus maar een half dagje genomen, vanmiddag lekker snorkelen.
Mijn opa is doodquote:
Wat heb je toch een vreselijk leven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Barbusse het volgende:
TwerkenEpileptische aanval der lendenen
![]()
Ik heb er vandaag de kracht niet meer voorDus maar een half dagje genomen, vanmiddag lekker snorkelen.
Ik werk vandaag maar eens thuis. Baas is toch op vakantie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vrijdag, de dag die je wist die zou komen.
quote:
Ja he?quote:
Ik vind het helemaal niks, word er gewoon zenuwachtig vanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Mijn ding is het niet, maar het ziet er toch wel lekker uit als een aantal chicks van 23 het doen.
Toch weer een goed idee om maar even muziek te regelen, dat waren ze even vergeten. Het was leuk opgezet hoor, lekker buiten, BBQ erbij etc.
Het is ook achterlijk, maar goed, jonge kontjes in strakke outfits, wie gaat er klagen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja he?Gelukkig is er bier. En tieten.
[..]
Ik vind het helemaal niks, word er gewoon zenuwachtig van![]()
BBQ met leuke muziek is natuurlijk wel tof
Zoiets jaquote:
Bro hoof!quote:
quote:
Je collega is een cyborg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Toch ff wennen hoor, collega komt net binnen voor het eerst met zijn kunstoog, of eigenlijk een heel soort plaat op die plek. Goed gedaan verder hoor, ziet er behoorlijk natuurlijk uit opzich, maar toch apart.
Nou ja, er zit een soort gevormde plaat op zijn gezicht bij zijn oog. Een soort prothesestuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je collega is een cyborg?
Sorry, maar ik weet niet zo goed wat ik me voor moet stellen met "een heel soort plaat op die plek"
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zit een soort gevormde plaat op zijn gezicht bij zijn oog. Een soort prothesestuk.
[ afbeelding ]
Precies dit.
het is ff wennen, voorheen had hij er gewoon een ooglap/pleister overheen, en nu heeft ie opeens weer 2 ogenquote:
Cyborg dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zit een soort gevormde plaat op zijn gezicht bij zijn oog. Een soort prothesestuk.
[ afbeelding ]
Precies dit.
Zoiets, we zijn al aan het bedenken wat we er nog meer mee kunnen doen, webcam erin ofzoquote:
En met eentje kan hij door betonnen muren heen kijken en een target lock uitvoerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ff wennen, voorheen had hij er gewoon een ooglap/pleister overheen, en nu heeft ie opeens weer 2 ogen.
quote:
Omdat zijn hele oogkas kapot is gegaan door kanker, er zit echt een gapend gat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom heeft ie dat? Ik had ooit een collega met een glazen oog maar daar zag je echt niks van. Als hij moe was ging dat oog wat meer dicht of hangen zeg maar. Maar meer niet
Bahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, het gaat niet geweldig met mijn moeder
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, het gaat niet geweldig met mijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |