Eens, lekker belangrijkquote:
Ik 130.263quote:
Nerdquote:
En bij gays?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nerd
Of geek. Of dweeb.
Alsof dat onderscheid wat uitmaakt bij vrouwen
Alleen nerds, geekds of dweebs vinden dat belangrijk!
Incl 50.000 posts met "slotje" of "spam"quote:
Alsof de rest wel wat toevoegdquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incl 50.000 posts met "slotje" of "spam".
Wij maken al ZOVEEL onderscheid in dingen dat dit in de marge ergens verdwijnt.quote:
Ik zit hier ook niet om iets toe te voegenquote:
Wat een dagtaak, dat nicht zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij maken al ZOVEEL onderscheid in dingen dat dit in de marge ergens verdwijnt.
Bear, twink, top, bottom, versatile, pig, otter, panda, wolf, cub, bugchaser, trannychaser....
Nog naar de canal parade?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bear, twink, top, bottom, versatile, pig, otter, panda, wolf, cub, bugchaser, trannychaser....
Kinderen naar KDV brengenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Tally het volgende:
Ik moet gewoon nog druk doen ook thuis! Pfff
is daar ook een woordenboek van?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe m'n oog dna is. En alleen vrijdag dan, dus niet naar de pride zelf.quote:
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar Conchita in the Grand?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe m'n oog dna is. En alleen vrijdag dan, dus niet naar de pride zelf.
homofoob!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, dat is ook weer dit weekend, niet eens bij stilgestaan.
iemand die opzoek gaat naar SOA'squote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?
niets tegen homo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat vind ik zo'n onzin. Als ik zelf thuis ben ga ik ze toch niet door een ander laten opvoedenquote:
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De bugchaser ken ik niet! Wat is dat?
Die mensen hebben er voor gestudeerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Als ik zelf thuis ben ga ik ze toch niet door een ander laten opvoeden
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets tegen homo's!You make is sound so sensual!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Neh
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry, maar dan ben je echt kapot in je kneiter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.
Kan best. Maar ik ken mijn kinderen het best.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die mensen hebben er voor gestudeerd.
Ik doe al jaren mijn best bij alle vrouwen maar nog geen geluk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die bewust besmet wil worden met HIV en dus onbeschermd achter dragende mannen ana gaat.
Dat is ervaring. Jij kende ze de eerste dag ook nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan best. Maar ik ken mijn kinderen het best.
Saaiquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You make is sound so sensual!
[..]Neh
Alsof je er voor moet studeren om een kind op te voeden. Is eeuwen "goed" gegaan!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die mensen hebben er voor gestudeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |