Wat een motivatiequote:Gelukkig zijn er in ons dorp geen slachtoffers gevallen, in amsterdam hebben ze ook een stille tocht gehouden dus ik dacht waarom ook niet hier
Is toch gewoon debiel hoe mensen blijven aandachtshoeren met die ramp?quote:
sneu dat je dat zo ziet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is toch gewoon debiel hoe mensen blijven aandachtshoeren met die ramp?
Inderdaad erg sneu dat ik de waarheid zie.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:34 schreef Dimens het volgende:
In Amsterdam is laatst een meisje verkracht. Hier in ons dorp niet dus daar moet ik dan maar gauw verandering in brengen.
Heb je deze aids gehoord?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die tekst is in ieder geval gejat.quote:
Nou, de fuck, en?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kunt er ook op een leuke manier mee aandachtshoeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:34 schreef Dimens het volgende:
In Amsterdam is laatst een meisje verkracht. Hier in ons dorp niet dus daar moet ik dan maar gauw verandering in brengen.
Almachtige!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad erg sneu dat ik de waarheid zie.
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, de fuck, en?
Als TS niet heel toevallig naar de lokale radio had geluisterd, wat an sich al sneu is, had hij er nooit over geweten. Laat die mensen toch lekker. Het is een stille tocht, in een dorp, hoeveel last kun je er van hebben?
De jongen op de radio klonk niet bijster slimquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu nog een stille tocht? beetje kortdag
BNW'ersquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er ook op een leuke manier mee aandachtshoeren.
KLB / MH-17 is een leugen
klinkt nog best plausibel, dat andere vliegtuig is nooit meer teruggevondenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
BNW'ersIk las vandaag ergens dat dit vliegtuig eigenlijk dat verdwenen vliegtuig van eerder dit jaar was. Natuurlijke allemaal bedacht door de VS en Oekraïne om Rusland te kunnen binnenvallen.
![]()
Daar kun je mooi gebruik mee maken om het bloed onder de nagels van bepaalde users te halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
BNW'ersIk las vandaag ergens dat dit vliegtuig eigenlijk dat verdwenen vliegtuig van eerder dit jaar was. Natuurlijke allemaal bedacht door de VS en Oekraïne om Rusland te kunnen binnenvallen.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |