SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die slaapkamer!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:20 schreef -Peach het volgende:
Wonen in molen Annemie, wie wil dat nou nie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47902796-boschdijk-1006/
Ws. vanwege de 4baans weg voor het huis? En omdat een molen stooktechnisch wel lastig is en veel onderhoud kost.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die slaapkamer!![]()
Het lijkt me alleen zo 'goedkoop', als je leest wat er allemaal nog bij zit, bijgebouw etc.
Helaas weinig foto's.
Oh. Dag droomquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ws. vanwege de 4baans weg voor het huis? En omdat een molen stooktechnisch wel lastig is en veel onderhoud kost.
de Boschdijk is een 4-baans weg. daar heb je wel last van.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dag droom
Die 4-baans weg wist ik niet en dat tweede heb je inderdaad wel gelijk in...
EDIT: valt wel mee met die snelweg 'voor het huis'. Of de kaart moet niet kloppen.
Ik woon nu ongeveer net zo ver van een snelweg (A12) en ik hoor en zie er niets van, geen seconde.
Die loopt niet langs je huis. De boschdijk is een erg drukke weg. Niet alleen met auto's maar ook heel veel schoolverkeer en mensen die naar hun werk fietsen. De molen staat ook dicht op de ventweg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dag droom
EDIT: valt wel mee met die snelweg 'voor het huis'. Of de kaart moet niet kloppen.
Ik woon nu ongeveer net zo ver van een snelweg (A12) en ik hoor en zie er niets van, geen seconde.
het gaat ook om de boschdijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Dag droom
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:56 schreef DroogDok het volgende:
Huidige eigenaren van deze woning aten vaak buiten de deur denk.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/poortugaal/huis-48181393-vlier-37/?mna
Ontzettend gebruiksvriendelijk een keuken zonder kookplaat.quote:De 5-kamer woning is goed onderhouden en zeer gebruiksvriendelijk.........
keuken met aanrechtblad......
Dit hele huis ademt gewoon dat het vol is gezet voor de foto's. De keuken is er waarschijnlijk uitgesloopt, aangezien je ook nog leidingen ziet liggen en er is waarschijnlijk goedkoop laminaat neergelegd om het wat uitstraling te geven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:56 schreef DroogDok het volgende:
Huidige eigenaren van deze woning aten vaak buiten de deur denk.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/poortugaal/huis-48181393-vlier-37/?mna
Ja denk het ook. Die bedden zien er ook uit als een stapel dozen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit hele huis ademt gewoon dat het vol is gezet voor de foto's. De keuken is er waarschijnlijk uitgesloopt, aangezien je ook nog leidingen ziet liggen en er is waarschijnlijk goedkoop laminaat neergelegd om het wat uitstraling te geven.
En de donkere tafeltjes in de woonkamer (en de lampen die erop staan) hebben ook een dubbele functie in de slaapkamer gekregen. De tafeltjes zijn volgens mij van Ikea a 5 euro per stukquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
Handig, zo'n laminaat vloer in de badkamer. Je ziet ook nog waar de douche gehangen heeft...
En de binnentafel heeft een dubbele functie, tis ook de buitentafel
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit hele huis ademt gewoon dat het vol is gezet voor de foto's. De keuken is er waarschijnlijk uitgesloopt, aangezien je ook nog leidingen ziet liggen en er is waarschijnlijk goedkoop laminaat neergelegd om het wat uitstraling te geven.
Executieverkoop oid en ze hebben alles van waarde meegenomen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Die bedden zien er ook uit als een stapel dozen.
Ik weet dat het gebeurd, maar kan me toch niet voorstellen dat je je keuken mee gaat nemen als je verhuist. Helemaal in een 13 in een dozijn rijtjeshuis, daar zet je sowieso geen Poggenpohl keuken o.i.d. in.
Toevallig evenhoog als het bed? Misschien bestaat het bed ook wel uit dat soort tafels (idd 5 euro/stuk).quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:16 schreef Blik het volgende:
[..]
En de donkere tafeltjes in de woonkamer (en de lampen die erop staan) hebben ook een dubbele functie in de slaapkamer gekregen. De tafeltjes zijn volgens mij van Ikea a 5 euro per stuk
Het mocht niks kosten blijkbaar
Die ruimte dit jij bedoelt is de keuken volgens mij....quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
Handig, zo'n laminaat vloer in de badkamer. Je ziet ook nog waar de douche gehangen heeft...
En de binnentafel heeft een dubbele functie, tis ook de buitentafel
Scherpquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die ruimte dit jij bedoelt is de keuken volgens mij....
Ingericht verkoopt beter, maar doe het dan wel goed, dus net als in onderstaand appartement, maar dat zal dan wel weer een speciale modelwoning zijn. Heeft wel de badkamer op een rare plaatst trouwens, zo direct naast de voordeur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef _Arthur het volgende:
Maak dan gewoon fotos van een geheel leeg huis...
Dat begrijp ik, maar 'doe het dan wel goed': precies. En niet zo'n aanfluiting zoals in dit voorbeeld: dan verkoopt het dus niet beter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef DroogDok het volgende:
Ingericht verkoopt beter, maar doe het dan wel goed
Volgens de plattegrond heeft het appartement 2 zuilen (in 3 kamers). Volgens de foto's niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ingericht verkoopt beter, maar doe het dan wel goed, dus net als in onderstaand appartement, maar dat zal dan wel weer een speciale modelwoning zijn. Heeft wel de badkamer op een rare plaatst trouwens, zo direct naast de voordeur.
http://www.funda.nl/koop/(...)lminakade-393/fotos/
Wat ik me dan afvraag, zijn die meubels gehuurd, halen de verkopers de meubels later weer op of is het voor de kopers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:16 schreef Blik het volgende:
[..]
En de donkere tafeltjes in de woonkamer (en de lampen die erop staan) hebben ook een dubbele functie in de slaapkamer gekregen. De tafeltjes zijn volgens mij van Ikea a 5 euro per stuk
Het mocht niks kosten blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |