Hehe was te verwachten.quote:
Heb je dan werkelijk geen principes ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neuh, maarja ik bedoel niemand kent haar van hier.
Jawel hoor, ben heel net opgevoed. Mijn ouders zijn verder niet echt technisch, laten alle boekhouden en klantenbestanden gewoon door het administratiekantoor doen. Op technisch gebied heb ik dus niet echt "normen en waarden" meegekregen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je dan werkelijk geen principes ?
Ja haha en als je niet oppast word je foto ook nog eens door een gladiool gebruikt op één of ander forum haha zal toch niet zou van de gekke zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef Susteren het volgende:
Hehe eigenlijk is tinypic pannegaar, je kun daar gewoon random uploads bekijken waar ook naakt bij zit. Lekker dan als meid zijnde om naakt door iedereen bekeken te kunnen worden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zeg altijd geile tieten tegen de vrouwen op chaturbate, werkt altijd, aangezien ze altijd terug lachen.
15, knulquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij had al seks toen je 2 was? Nice!
Wat heb jij mooie borstenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Te vaak gebruikt op mij bedoel ik daar dus mee. Ik neem het niet eens meer serieus als het gezegd wordt, dan denk ik kom maar met wat anders
Alles is mooi aan jou bbyquote:
En wat is een mooi gezicht dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:23 schreef Susteren het volgende:
Nee vind een mooi gezicht echt een big plus, de rest is secundair.
Le_Professeur is zo aardig geweest de foto te reposten, maar dat meisje vind ik echt een mooi gezicht hebben.quote:
Wel dikke wenkbrauwenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Le_Professeur is zo aardig geweest de foto te reposten, maar dat meisje vind ik echt een mooi gezicht hebben.
Vind het net niet te dik, zo'n hele dunne staan juist vaak asosiaal.quote:
Hier kan je je voeten in vegenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind het net niet te dik, zo'n hele dunne staan juist vaak asosiaal.
ok. Je hebt mooie billenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof dat compliment ook niet meer sinds ik weet dat bruinogigen zich in het afvoerputje bevinden qua oog-esthetiek.
Mwah.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een master in seduction zie ik al.Ik draag bij deze mijn master in seduction aan jou over Susteren. Sodeju wat een verhaal is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meid leren kennen na een wedstrijd in België, we spreken gewoon soms af want ik wil eigenlijk geen relatie (en al zou ik, afstand is daar net wat te groot voor om dat vloeiend te laten gaan). Maar toen ik haar zag zei ik eerst in het Nederlands wat, maar bleek ze alleen Frans te spreken.![]()
Ik kan wel aardig Frans, maar leverde in de daarop volgende gesprekken wel grappige situaties op. Maakte het juist wel leuk!
Ze heeft mooie ogen, groen net als mijne, maar ik weet zeker dat ze het lame had gevonden als ik dat had gezegd.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Het niveau qua triestheid is na deze post als een Israëlische raket in een buitenwijk van Gaza-stad geëscaleerd
Slijmjurken idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef Susteren het volgende:
vooral als ze alles behalve mooie ogen hebben. Denken ze daarmee onschuldig over te komen ofzo?
"Zijn ze ook zo mooi zonder BH?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:48 schreef twiFight het volgende:
Ik heb ooit uit meligheid tegen een meid gezegd "wat zitten je tieten goed vandaag".
Ze reageerde met "Dank je, ik heb echt een uur voor de spiegel gestaan om ze zo te krijgen".
Toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Susteren, zal ik je vriendinnetje een bericht sturen? Na wat zoekwerk heb ik haar gevonden
Doen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Susteren, zal ik je vriendinnetje een bericht sturen? Na wat zoekwerk heb ik haar gevonden
url?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Alleen als je zijn berichten in het Frans vertaald natuurlijk. Anders heeft het weinig zin.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Gewoon link sturen van dit topic. Kan ze het daar door Google Translate halenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Haha, heerlijk als een vrouw zo reageert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:48 schreef twiFight het volgende:
Ik heb ooit uit meligheid tegen een meid gezegd "wat zitten je tieten goed vandaag".
Ze reageerde met "Dank je, ik heb echt een uur voor de spiegel gestaan om ze zo te krijgen".
Toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen
Wat een koeienogenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef Klokov het volgende:
Wat zeg jij altijd tegen de vrouwtjes dan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Linkje!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef Klokov het volgende:
Nu vind ik het nog vervelender dat ik meisjes niet aan durf te kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:49 schreef Sasman het volgende:
Kerel was't probleem? Werkt in 80% van de gevallen..
Haha rot op manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu vind ik het nog vervelender dat ik meisjes niet aan durf te kijken
die dimacomplexquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil het je wel lerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |